KoskPaavo 27.03.2004 12:50:23 | |
---|
Venttiilipasuunallahan se onnistuis. Soittaja selviää aina. |
U.Honey 27.03.2004 12:57:20 | |
---|
Se mikä mua koneiden kanssa tökkii on se, että soittamisessahan on loppupelissä kyse siitä että kommunikoidaan muiden soittajien kanssa. Miten Soltonin kanssa kommunikoidaan? Children of Baron - kun vain hyvä on kyllin parasta |
baron 27.03.2004 13:00:23 | |
---|
Se mikä mua koneiden kanssa tökkii on se, että soittamisessahan on loppupelissä kyse siitä että kommunikoidaan muiden soittajien kanssa. Miten Soltonin kanssa kommunikoidaan? - Sehän meni hyvin, et yhtää kiilannut - Tässä olisit voinut vetää vähän jämäkämmät breikit etc. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
- Sehän meni hyvin, et yhtää kiilannut Siinä suhteessa Solton on lyömäton, se ei koskaan kiilaa! Children of Baron - kun vain hyvä on kyllin parasta |
isojussi 30.03.2004 14:14:55 | |
---|
Venttiilipasuunallahan se onnistuis. Juu - tiettyyn rajaan asti: Painaa vaan sen verran enemmän, kuin esim. trumpetti, jotta jossain vaiheessa alkaa käsi väsyä. Osta mut - ma olen kaupan! |
pekkajau 30.03.2004 15:13:37 | |
---|
Joku päivä kaivetaan vielä esille onemanbandien esihistorialliset luurangot eli "tikku-takku" rytmikoneella varustetut jalkio- WEE-ÄL-ÄMMÄT ja ruvetaan soittamaan kunnolla esihistoriallista huttua! Siinä silloin käsi käy ja jalka kaivaa! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
KoskPaavo 30.03.2004 15:30:28 | |
---|
Tollasta oon haaveillut, sitten kun se basso vielä möyrii sieltä leslien alapäästä ja sukka viuhtoo jalkiossa. Soittaja selviää aina. |
KoskPaavo 30.03.2004 15:38:08 | |
---|
Mulla Solton ei ole ollut koskaan kännissä eikä se hirveästi kinaa.Sormilla hiplaillen kommunikoin sen kanssa. Soittaja selviää aina. |
vanhami 31.03.2004 08:35:26 | |
---|
Moi Topicii on sopiva, niin laitetaan juttu tähän väliin. Olimme viikonloppuna saarenmaalaa käymässä ja siellä oli paikallinen omb kaveri vetämässä. Veti niin perkeleesti, kaikki viroksi, valsista diskoon. Paras hetki kuitenkin oli, kun äijällä tuli tekstiviesti. Äijä kaivaa puhelimen oikeaan käteen ja vetää vasemmalla kädellä viulumattoa alle (sillä oli valmiit taustat disketeillä) luki ja vastaisi viestiin, sekä lauluoi yhtäaikaa. Moneltako onnistuu? Aiko koomisen näköistä, mutta taitaa kumminkin hieman vaatia motoriikkaa. Mika |
baron 31.03.2004 08:50:19 | |
---|
Olimme viikonloppuna saarenmaalaa käymässä Mä oon kerran käynyt Saarenmaalla ja haluan tähän vähän "leveillä" Mä olin jossain isossa hienossa ravintolassa, jossa oli arvokas illallistilaisuus (en muista nimeä) ja siellä oli paikallinen trio esiintymässä, kitara, basso, rummut ja kaunis ja hyvä jazz-laulajatar, olivat kuulemma paikallisia tähtiä. Lavalla oli lisäksi valkoinen flyygeli, jota eivät käyttäneet. Kun lähtivät tauolle ja laittoivat taukomusiikkia, menin kysymään, saanko soittaa flyygeliä heidän taukonsa ajan. Lupasivat. Kun aloitin "All of me'n", tulivat kysymään saavatko tulla mukaan soittamaan ja annoin ystävällisesti luvan, että saavat kunhan eivät fibaa ja tyttökin halusi laulaa ja sitten soitettiin yhdessä heidän taukonsa ajan ja sitten taas jatkoivat ilman mua. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Kukko 31.03.2004 15:18:07 | |
---|
Mä oon kerran käynyt Saarenmaalla ja haluan tähän vähän "leveillä" Mä olin jossain isossa hienossa ravintolassa, jossa oli arvokas illallistilaisuus (en muista nimeä) ja siellä oli paikallinen trio esiintymässä, kitara, basso, rummut ja kaunis ja hyvä jazz-laulajatar, olivat kuulemma paikallisia tähtiä. Lavalla oli lisäksi valkoinen flyygeli, jota eivät käyttäneet. Kun lähtivät tauolle ja laittoivat taukomusiikkia, menin kysymään, saanko soittaa flyygeliä heidän taukonsa ajan. Lupasivat. Kun aloitin "All of me'n", tulivat kysymään saavatko tulla mukaan soittamaan ja annoin ystävällisesti luvan, että saavat kunhan eivät fibaa ja tyttökin halusi laulaa ja sitten soitettiin yhdessä heidän taukonsa ajan ja sitten taas jatkoivat ilman mua. Ukko korostaa itseään jo toistamiseen, Noh oothansä aika kone..X) "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
baron 31.03.2004 15:44:09 | |
---|
Ukko korostaa itseään jo toistamiseen, Noh oothansä aika kone..X) Ihan varmasti viimeinen kerta:-) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Fuzzy Boner 31.03.2004 15:49:03 | |
---|
Ukko korostaa itseään jo toistamiseen, Noh oothansä aika kone..X) Baron on myös tyttöjen käänteismaailmassa kova kone... Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |