Aihe: Mikä bändi Nordlandialla
1 2 3 4 5 68 9 10 11 12
tarmo
24.02.2011 02:07:18
Timi: Naamat norsun vitulla ja laulut sieltäpäin

Olisko tossa kuitenkin ollut kyseessä jonkun lastenorkesterin viidakkokuvaelma?

Petri Nygårdilla on naama ihmisen vitulla ja se on supersuosittu.
EP
24.02.2011 06:48:37
hvinnamo: ..ei sielläkään kukaan hymyile, kuten ei Epilän Valintatalossakaan, vaikka nekin ovat palvelualalla..Ei hymyillä kukaan! Saakeli!

Ei olla sitte käyty samaan aikaan! : ))
Riksteri
24.02.2011 07:51:03
Laitetaan tähän stressiketjuun sitten yksi positiivinenkin kokemus Nordlandialta. Pari vuotta sitten olin hyvässä seurassa kaverin synttäreillä tuolla paatilla ja harvinaisen hauskaa oli. Naiset olivat ihan tohkeissaan vielä kotisatamassakin, orkesteri soitti niin tilanteeseen sopivaa musiikkia kuin vain mahdollista. Kaikki vaikuttivat erittäinkin ammattihemmoilta, soittivat oikeasti yhteen, ja kieltämättä hieman alkoi vituttamaan se, miksi tällaisissa humupaikoissa soittavat ne, jotka homman osaavat kun samaan aikaan tanssilavoilla esiintyvät amatöörit tähtösiensä kanssa. Kuriositeettina, baariminnin uskomattoman sulavaa liikkumista tuli liian pitkään katseella seurattua ja seurassani ollut, asiasta jotain ymmärtävä nainen tokaisi siihen lyhyesti: "aivan".
okabass
24.02.2011 10:17:32 (muokattu 24.02.2011 10:27:40)
Tankero, te olette nyt kohuorkesteri. ;)
Kannattaa myydä sloganilla: Varmasti eivät hymyile. Jos hymyilevät, niin rahat takaisin. :)

Asiaan. Ko. orkkaa kuulleena, niin kelpo orkka se on.
Minusta säikeen aloitus oli tökerö, kuulopuheisiin perustuva, akkamainen töksäytys. Aiheuttaa täysin turhaan pahaa mieltä asianosaisille.
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
KoskPaavo
24.02.2011 10:22:56
okabass: Tankero, te olette nyt kohuorkesteri. ;)
Kannattaa myydä lauseella: Varmasti eivät hymyile. Jos hymyilevät, niin rahat takaisin.

Asiaan. Ko. orkkaa kuulleena, niin ihan kelpo orkka se on.
Minusta aloitus oli tökerö, kuulopuheisiin perustuva akkamainen töksäytys. Aiheuttaa täysin turhaan pahaa mieltä asianosaisille.

Joo, ja "laulut vähän sinnepäin" .
Ketjujen aloittajaltakin vaaditaan tyylitajua, ihan samallalailla kuin "face to face" - elämässäkin.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Lennu
24.02.2011 10:23:12

pte57: Miten niin amatöörit? Tästähän aukeaa uusi pandoran lipas.....

Riksteri tarkoittanee vaan, että ne ei osaa hymyillä eikä soittaa.
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
EP
24.02.2011 10:24:59
Lennu: Riksteri tarkoittanee vaan, että ne ei osaa hymyillä eikä soittaa.

..tai sitten se osaa tanssia vaan laivalla! : )
tarmo
24.02.2011 12:37:44
pte57: Miten niin amatöörit? Tästähän aukeaa uusi pandoran lipas.....

Mä olen soittanut 13 eri laivalla, vaikka keskeytin ammattiopinnot 5 kk:n jälkeen. Työnnä pandora mun lippaaseen.

Toisaalta, ken lippaan aukaisee, se lippaan kestäköön.
baron
24.02.2011 13:23:46

tarmo: Mä olen soittanut 13 eri laivalla, vaikka keskeytin ammattiopinnot 5 kk:n jälkeen. Työnnä pandora mun lippaaseen.

Oon mäkin soittanut kahdella laivalla:
1. Ravintolalaiva Väiski joka tosin on ankkuroitu Hietaniemen rantaan
2. Jollain pikkubotskilla, jonka nimeä en muista mutta joka teki pienen hääristeilyn stadin edustalla.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
tarmo
24.02.2011 13:54:31 (muokattu 24.02.2011 13:56:20)
baron: Oon mäkin soittanut kahdella laivalla:
1. Ravintolalaiva Väiski joka tosin on ankkuroitu Hietaniemen rantaan
2. Jollain pikkubotskilla, jonka nimeä en muista mutta joka teki pienen hääristeilyn stadin edustalla.

Mä laskin vaan isommat matkustaja-alukset. Siitä huolimatta, nyt on virallisesti todistettu, että amatöörejä häärii muuallakin kuin tanssilavoilla tähtösten kanssa. Nyt romahti jonkun maailma...

btw. pahoittelut, että kutsuin sua amatööriksi. Sä olet sitä vaan tanssimuusikkona. Sulta puuttuu niitä kuuluisia kilometrejä, tai jotain...
baron
24.02.2011 14:01:47 (muokattu 24.02.2011 17:07:14)

tarmo: btw. pahoittelut, että kutsuin sua amatööriksi. Sä olet sitä vaan tanssimuusikkona. Sulta puuttuu niitä kuuluisia kilometrejä, tai jotain...

Mut mähän oon, ei sitä tarvitse pahoitella!

Mä laskin vaan isommat matkustaja-alukset
Et sanonut minkä kokoiset lasketaan. Sulla on varmaan joku tonniraja joka erottaa prot ja amatöörit?
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
jon lord
24.02.2011 14:34:42
Tämä on muuten yksi hölmöimmistä ketjuista sitten: mitkä on ..............soinnut?? ketjun.
COVS jäsen N.o 3
ron.aiden
24.02.2011 16:51:56
tarmo: Mä olen soittanut 13 eri laivalla, vaikka keskeytin ammattiopinnot 5 kk:n jälkeen. Työnnä pandora mun lippaaseen.

Mä oon soittanu 14 purkilla viimeisen 10 vuoden aikana, mutta mulla onkin koulut käyty. Hähä, kyllä kannatti!!

Ihan paras ketju aikoihin. Isotalo, lyö muakin kun törmätään...
does anybody knows?
okabass
24.02.2011 17:04:34 (muokattu 24.02.2011 17:18:29)
jon lord: Tämä on muuten yksi hölmöimmistä ketjuista sitten: mitkä on ..............soinnut?? ketjun.

Kyllä. Pikaisesti yritin keksiä vielä kornimman. Olisiko tämä lähellä pohjakosketusta: Pitääkö orkalla olla samanväriset, esiintymisasuun sointuvat sukat?
TiVe
24.02.2011 19:54:59
Tankero: Pitääkö hymyillä ja laulaa oikein, jos on kuumetta liki 40 astetta?

Todella huonoa tuuria, että koko bändi 40-asteen kuumeessa.
2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla.
Ukko
24.02.2011 19:57:48

okabass: Kyllä. Pikaisesti yritin keksiä vielä kornimman. Olisiko tämä lähellä pohjakosketusta: Pitääkö orkalla olla samanväriset, esiintymisasuun sointuvat sukat?

Kunhan sukat edes haisevat kaikilla yhtä pahalle.
COVS jäsen nro 6
okabass
24.02.2011 20:57:51 (muokattu 24.02.2011 20:59:02)
Ukko: Kunhan sukat edes haisevat kaikilla yhtä pahalle.

Tarkoitat varmaan yhtä hyvälle.
Mutta tärkeääkin tärkeämpään sukkien väriin mennäksemme, olen täysvaltaisilta tanssiauktoriteeteiltä kuullut, että etenkin reisihumppa ja pään-yli-nilkka-murtaen- fusku jive on lähes mahdotonta tanssia, jos orkalla ei ole samanvärisiä sukkia.
EP
24.02.2011 21:00:37
Eikös joku pukeutumisspesialisti joskus neuvonu, että musta puku ja valkoiset tennissukat?
friikki
24.02.2011 21:49:11 (muokattu 24.02.2011 21:49:57)

EP: Eikös joku pukeutumisspesialisti joskus neuvonu, että musta puku ja valkoiset tennissukat?

Minusta on tyylikkäämpää ilman sukkia ja miltei polvissa olevat "frakki housut". Karvaiset kintut tukee vallan mainiosti "Jätkän humppaa" :)
Jos et ole soittimeesi tyytyväinen se pitää sitten tehdä itse :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)