Aihe: Mikä bändi Nordlandialla
1 2 3 4 58 9 10 11 12
pekkajau
22.02.2011 22:56:39
Tankero: Muistako, kun kerran hymyilin messissä? Nii että taittuu se hymykin, jos sille päälle sattuu.

He heh! Ihan huippua!
pekkajau
22.02.2011 22:58:58
Tähän on pakko lisätä vanha psykologi-vitsi! Mitä psykologi tekee streaptease esityksessä?...Katselee yleisöä!
Isotalo
22.02.2011 23:52:14
Luin tämän ketjun läpi. Haluaisin nyt lyödä itseäni.
Tankero
23.02.2011 00:46:19
Isotalo: Luin tämän ketjun läpi. Haluaisin nyt lyödä itseäni.

Anna helähtää vaan.
Erittäin vakavahenkinen ja tärkeä ketju.
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
rintapek
23.02.2011 00:54:49

Isotalo: Luin tämän ketjun läpi. Haluaisin nyt lyödä itseäni.

Lyä vaan, mut älä liian lujaa. Ei kannata, koska siit voi tulla iso pipi.
Vanha kirvesmiähen ohje kuuluu: - jos lyät vasaralla peukaloos, ni lyä hiljaa.
One kind of music only - the good kind
okabass
23.02.2011 07:43:23 (muokattu 23.02.2011 12:40:02)
Tankero: Muistako, kun kerran hymyilin messissä? Nii että taittuu se hymykin, jos sille päälle sattuu.

Kyllä. Tankero on todistettavasti hymyillyt laivalla. Ja se olikin sellainen pro-hymy, josta kuka tahansa oikea hymy-muusikkkokin olisi ollut kade. Laivan todellinen pomo, Vode, kehui myös vuolaasti.
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
elektra
23.02.2011 12:40:18

Kerran hymyilin ja silloinkin väärässä paikassa...saattaa se hymykin sattua, kipiästi.

okabass: Kyllä. Tankero on todistettavasti hymyillyt laivalla. Ja se olikin sellainen pro-hymy, josta kuka tahansa oikea hymy-muusikkkino olisi ollut kade. Vodekin kehui kovasti.
Ukko
23.02.2011 19:09:27

Thefish: Sinä päivänä oli varmaan pannukakkua jälkkäriksi. Ei siellä muuten hymyillä, saatana.

Voi siinä olla yx toinenkin syy....................?
COVS jäsen nro 6
friikki
23.02.2011 20:26:00

Timi: Ystävä soitti laivalta kuunnellessaan Suomalaista orkesteria ja antoi hiukan palautetta.Naamat norsun vitulla ja laulut sieltäpäinEi ihme jotta jotain ulkoistetaan?

Anteeksi mutta miksi tälläinen keskustelun avaus? Jos sinä osaat hommat hyvin niin eikös sun pitäisi olla siellä Nordealla vetämässä. Aikoinaan noilla laivoilla vedettiin 4 kk vuodessa jotta sai sen vero alen. Oliko se kun kamusi selvin päin? milloin tuo tapahtui? Onko kamusi suorittanut jotain musiikki tutkintoja? jne.... Yhtä tyhjän kanssa yhden ihmisen mielipide, syyhän voi olla sekin että se ei saanut sieltä seuraa ja vika on bändin?

Tiedätkö muuten miltä norsun vittu muuten näyttää? Minä en!

Tällä miehellä on kuitenkin jotain tietoa norsuista:
http://www.youtube.com/watch?v=Bi9gR_uHFG0
Jos et ole soittimeesi tyytyväinen se pitää sitten tehdä itse :)
EP
23.02.2011 20:39:34
friikki: Anteeksi mutta miksi tälläinen keskustelun avaus? Jos sinä osaat hommat hyvin niin eikös sun pitäisi olla siellä Nordealla vetämässä..

Täh? Eihän se ollu Timin mielipide, vaan jonkun muun.
Liittyyhän tuo jokuaika sitten käytyyn keskusteluun siitä kun suomalaisorkestereita ollaan kuulema vähentämässä laivoilta.

No, kirjoittelun jatkossahan jo selvisikin, että aihetta epäilyyn ei ollut.
KoskPaavo
23.02.2011 21:57:53
EP: Täh? Eihän se ollu Timin mielipide, vaan jonkun muun.
Liittyyhän tuo jokuaika sitten käytyyn keskusteluun siitä kun suomalaisorkestereita ollaan kuulema vähentämässä laivoilta.

No, kirjoittelun jatkossahan jo selvisikin, että aihetta epäilyyn ei ollut.

Kyllä siinä Timikin varsin vahvoja mielipiteitä esitti, vai onko sun sisälukutaito noin heikoilla?
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Thefish
23.02.2011 22:05:37
On sitä ennenkin vedetty Nordlandialla naama norsunvitulla. Useimmin kuitenkin aamupäivisin. Iltapäivisin on enenpi harvinaisempaa kun tietää pääsevänsä pois. Ehkä.
"This guy can play AND dance!" - Paul Jackson
tiukkapipo
23.02.2011 22:45:09
Thefish: On sitä ennenkin vedetty Nordlandialla naama norsunvitulla.
Kuulostaa hurjalle. Itse haaveilen kun nyt pääsisi edes joskus vetämään ylipäänsä, Nordlandialla naama norsunvitulla -tapauksesta en osaa edes uneksiakaan.

Kiitos ja anteeksi - tämän keskustelun avausviesti meni minulla hieman yli hilseen, enkä ehkä osaa suhtautua tapaukseen asian vaatimalla vakavuudella.
turvetura
23.02.2011 22:52:00
Terve! Tässä puhuu Nordlandian trubaduuri. On asioita, mitä ei muut tiedä: Nordlandialla on pahoja vaikeuksia kulkea näillä keleillä jäitten keskellä:
Ollaan joka päivä myöhässä reilusti ja kyseinen tanssiorkesteri joutuu soittamaan satamaan asti tarkoittaen esim. maanantaina ja tänään keskiviikkona pikkasen reilu 10 SETTIÄ!!!! yritä siinä sitten hymyillä koko seitsemän päivän ajan! Ei se vaan aina lähde, mutta yritetään parhaamme ja pikkasen myötätuntoa jos se vaan on mahdollista... T: Sani H.
Thefish
23.02.2011 22:52:31
tiukkapipo: Kuulostaa hurjalle. Itse haaveilen kun nyt pääsisi edes joskus vetämään ylipäänsä, Nordlandialla naama norsunvitulla -tapauksesta en osaa edes uneksiakaan.

Ei siihen pysty kukaan - siis uneksimaan tuosta kelluvasta Mövenpick- astiasta. Tai jos pystyy, pitää sen omana tietonaan..

Kiitos ja anteeksi - tämän keskustelun avausviesti meni minulla hieman yli hilseen, enkä ehkä osaa suhtautua tapaukseen asian vaatimalla vakavuudella.

Äh.

Ei se oo niin vakavaa, kyllähän Nordlandiallakin hymyillään, enimmäkseen kuitenkin messissä. Kyllä ne seeprakengät sitte hoitaa sen hymyilemisen siellä julkisella puolella. :D
"This guy can play AND dance!" - Paul Jackson
hvinnamo
23.02.2011 23:30:59 (muokattu 23.02.2011 23:36:53)
Terve! Tässä puhuu Nordlandian turakainen. Mäkin olin siellä laivalla, tosin en ko. iltana. Ja juuri kyseisen illan tapahtumista mulla ei ole mitään käsitystä, vain lukupuheisiin perustuvia mielikuvia. Itse asiassa en muista kyseisen laivan bändistä mitään, ja miksi muistaisinkaan? Ei kait niiltä reissuilta niin paljoa ole muistamistakaan. Bändi? Mikä bändi? Ei kait siinä, humpappaa-humpappaa..Ei hymyilleet, mut ei kukaan muukaan. Hymyile nyt siinä sitten, anoppikin samalla reissulla(ei onneksi.) Mikä on tän kirjoituksen funktio? En mäkään tiedä. So not, anysay. Pahoja vaikeuksia reissulla: Piti olla silleen muijan kanssa satamaan saakka, vaikkei se siellä ollutkaan. Pane nyt siinä sitten jotain vierasta luuskaa kun ei ota eteen, ei sekään hymyillyt. Mut jos bändi olis sentään hymyillyt, kun MÄ sentään maksan niiden palkan(kin.) Mä meen aamulla Lokomolle sorvaamaan, ei sielläkään kukaan hymyile, kuten ei Epilän Valintatalossakaan, vaikka nekin ovat palvelualalla..Ei hymyillä kukaan! Saakeli!
Meisseli
24.02.2011 00:46:06

Kävin just kattoon mahtavan keikan. Siellä hymyili kaikki! :)
pippalot.com
tarmo
24.02.2011 01:23:18
Tää aihehan on kyllä pitkästä aikaa eniten perseestä. Mutta pistääpähän ainakin hymyilemään :)
Meisseli
24.02.2011 01:28:36

Eipä vähän.
pippalot.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)