-Dr.DW- 19.02.2011 11:46:36 | |
---|
Viina on viisasten juoma, vaan toimii se vähän tyhmemmälläkin. |
aap 19.02.2011 23:21:36 | |
---|
Netissä ei ole tilaa totuudelle. |
EJ84 20.02.2011 00:46:55 | |
---|
|
kimkorho 20.02.2011 15:41:37 | |
---|
www.theindigo.fi |
Checkmate 20.02.2011 17:23:34 | |
---|
Pyörähdimme Stache-orkesterillamme studiossa viime vuoden lopulla: http://www.myspace.com/stachemyspace Näistä sessioista on mm. kappale "Game On". Musa on jonkinlaista miedosti funkkaavaa poppista ja sisältää mm. laulua, kuorolaulua sekä puhelaulua. Soitimme pohjat livenä ja narulle tarttu tuommonen jännä raskas groove. |
Vieno 20.02.2011 19:30:22 | |
---|
|
Liver-Box 20.02.2011 19:49:48 | |
---|
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
hollmi-5 20.02.2011 21:30:29 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Vieno 20.02.2011 22:28:40 | |
---|
Checkmate: Pyörähdimme Stache-orkesterillamme studiossa viime vuoden lopulla: http://www.myspace.com/stachemyspace Näistä sessioista on mm. kappale "Game On". Musa on jonkinlaista miedosti funkkaavaa poppista ja sisältää mm. laulua, kuorolaulua sekä puhelaulua. Soitimme pohjat livenä ja narulle tarttu tuommonen jännä raskas groove. Tuli mieleen Cat Empire ja ei millään huonolla tavalla! Hienosti olette saaneet karsittua suomalaisuuteen viittaavat jutut kokonaisuudesta! Rumpujen soitosta en nyt osaa muuta sanoa kuin, että riittävän hyvin vedetty ja mukavan smooth tunnelma. Mukavan erilaista näille leveyksille!! |
Vieno 22.02.2011 14:17:05 | |
---|
|
Cimble 23.02.2011 14:52:41 | |
---|
Checkmate: Pyörähdimme Stache-orkesterillamme studiossa viime vuoden lopulla: http://www.myspace.com/stachemyspace Näistä sessioista on mm. kappale "Game On". Musa on jonkinlaista miedosti funkkaavaa poppista ja sisältää mm. laulua, kuorolaulua sekä puhelaulua. Soitimme pohjat livenä ja narulle tarttu tuommonen jännä raskas groove. Vaikken olekaan mikään tämäntyylisen musan ystävä, niin tykkäsin tästä. Tässä ei ole mitään mikä häiritsisi. Hyvän kuuloinen pääsolisti ja taustat kunnossa. Musa hyvää jännällä tunnelmalla. Mut jos en urputtaisi, en olisi oma itseni: Rummut melko varovan kuuloiset, vaikkakin hyvin tyylitajuiset. :) Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
matset: Jotakin tällaista jäi käteen viime la keikalta: http://www.youtube.com/watch?v=X7PTXZtKSG8 http://www.youtube.com/watch?v=DDDkHCzIKE0 Tempot tyyliä "live" ja sitä rataa, mutta hauskaa oli..ainakin soittajilla. Kun tuo Tightrope cover lähti niin olin varma, että sieltä tulee I shot the sheriff. :) Hyvää ja osaavaa soittoa, joskin koko bändin meininki minusta vähän intohimottoman oloista pintapuolista soittelua. En tiedä sit oliko yleisö kipsissä... Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
matset 24.02.2011 09:11:22 | |
---|
Cimble: Kun tuo Tightrope cover lähti niin olin varma, että sieltä tulee I shot the sheriff. :) Hyvää ja osaavaa soittoa, joskin koko bändin meininki minusta vähän intohimottoman oloista pintapuolista soittelua. En tiedä sit oliko yleisö kipsissä... Jep, kiitos kommenteista. Pitää kyllä paikkansa että vähän enemmän voisi "heittäytyä" tuohon soittamiseen. Menee juurikin niin että jos yleisö on hyvin messissä niin itsekin innostuu ja jos taas vaisumpi meininki yleisön puolella, niin saattaa itselläkin soitto mennä vähän "virkamiesosastolle". Vaikka silloinhan sitä vasta pitäisikin koittaa nostattaa fiilistä. Pitää koittaa tsempata jatkossa! |
aap 27.02.2011 21:14:36 | |
---|
OPJ1974 27.02.2011 22:34:14 (muokattu 27.02.2011 22:34:50) | |
---|
Krhrrhrmmm.. Joo, studiossa käytiin ja kolme biisiä tarttui narulle promoamista varten. Kehdannen laittaa haukuttavaksikin asti... Biisit voi kuunnella ja samalla ihailla meikäläisen (täysin virheetöntä ja timessa pysyvää - joopa joo...!) soitantaa seuraavasta linkistä: http://www.rainbownight.fi/rn_video Eyes of the World (1979) Black masquerade (1995) I surrender (1981) Videokuva on otettu mun järjestelmäkameralla ja pahoittelen kuvan huonohkoa ja valo-olosuhteista johtuen suht pimeää kuvan laatua. No, rehellisesti sanoen, biisit vedettiin käytännössä ykkösellä sisään (EOTW ja BM ovat kerralla purkkiin ja I surrender toka veto) ja metronomi ei ole mun kaveri, vaikka käytössä olikin. Aikaa itse äänityksiin käytettiin kaikkinensa kaksi iltaa (n. 8 tuntia) soundchekit oli tehty etukäteen ja miksaus sitten neljäntenä iltana. Soundillisesti haettiin rumpuihin enemmän Cozya kuin jotain takakireää 90-lukua. ja nillittäjille tiedoksi, että tekijänoikeussuoritukset Teostoon on hoidettu asianmukaisesti. P.S. Videot on sitten aika jytkyjä ja muuten käsittelemättömiä. Malttia siis latausaikojen kanssa! "Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin." |
EJ84 28.02.2011 11:21:09 | |
---|
OPJ1974: Krhrrhrmmm.. Joo, studiossa käytiin ja kolme biisiä tarttui narulle promoamista varten. Kehdannen laittaa haukuttavaksikin asti... Biisit voi kuunnella ja samalla ihailla meikäläisen (täysin virheetöntä ja timessa pysyvää - joopa joo...!) soitantaa Kahta ekaa en jaksanu kattoa kokonaan. Olisko ollu liian hitaat temmot noissa, mutta en ala sen enempää niitä kommentoimaan. Tossa I surrenderissä tykkäsin tosta sun rumpaloinnista ja mun mielestä se kulki aika mukavan rockhenkisesti. Ton biisin perusteella ruoskisin enemmän noita sun kanssasoittajia huonosta timestä kun sinua. Esim kiipparit kertsissä oli yhen kuuntelun perusteella soitettu melko ponnettomasti sinnepäin, eli kaheksasosaiskut ei olleet kohdallaan, mikä ei sovi biisin luonteeseen mun mielestä yhtään. Ehkä tossa porukassa ette vaan kuuntele tarpeeks toisianne, eli mun näkemyksen mukaan muut rumpalia ja sit jos koitat muitten notkumista kuuntelemalla pitää timen, niin ööh... Noh mutten minä mistään mitään oikeesti tiedä enkä ole klikkisoittoa ite juuri harrastanut, paitsi laiskoissa rudimenttireeneissäni. |
Kailis 28.02.2011 11:48:08 (muokattu 28.02.2011 11:52:35) | |
---|
Liver-Box: Viimeisimmältä keikalta livekuvaa. Musa tyylinä kai jotain homppelispomppelisrokkistelupoppistelua: http://tilanne.galleria.fi/kuvat/Vi … at/ElektroPop+Thursday/YBP+Live.mp4 Hyvää rumpalointia vaikka näytät aika kontrolloidulta. Hieman saisit vapauttaa meininkiä. Musakin ok, vaikka pakko ottaa se ikuinen "huono englanti"-kortti esille. EDIT Loppu on hieno. Tykkään siitä että uskallat vetää pelkkää basaria nostatuskohdassa ja tomikomppi on erittäin komea! Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss |
OPJ1974 28.02.2011 15:37:28 | |
---|
EJ84: Kahta ekaa en jaksanu kattoa kokonaan. Olisko ollu liian hitaat temmot noissa, mutta en ala sen enempää niitä kommentoimaan. Black Masquerade on melkein 10 pykälää nopeampi kuin alkuperäinen. Eyes of... on suunnilleen samoissa. Tossa I surrenderissä tykkäsin tosta sun rumpaloinnista ja mun mielestä se kulki aika mukavan rockhenkisesti. Oho, kiitti - välillä kehujakin :D Ton biisin perusteella ruoskisin enemmän noita sun kanssasoittajia huonosta timestä kun sinua. Esim kiipparit kertsissä oli yhen kuuntelun perusteella soitettu melko ponnettomasti sinnepäin, eli kaheksasosaiskut ei olleet kohdallaan, mikä ei sovi biisin luonteeseen mun mielestä yhtään. Kuten sanottua, nää oli käytännössä laaki ja vainaa-pohjat. Ei annettu pikkuvikojen vaivata, lähinnä ajan puutteen vuoksi :) Ehkä tossa porukassa ette vaan kuuntele tarpeeks toisianne, eli mun näkemyksen mukaan muut rumpalia ja sit jos koitat muitten notkumista kuuntelemalla pitää timen, niin ööh... Noh mutten minä mistään mitään oikeesti tiedä enkä ole klikkisoittoa ite juuri harrastanut, paitsi laiskoissa rudimenttireeneissäni. Toi surrender oli itse asiassa se kokonaisuutena vaikein biisi muutenkin, aloitettiin koko sessio siksi sen purkittamisella. Snadi hermostuneisuus kuuluu siinä omaankin korvaan kyllä. Mulle toi oli temmollisesti tosi veemäinen, on nopeampi kuin alkuperäinen, semmoinen ihme välitempo. Tarkkana sai olla. Kiitti palautteesta :) "Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin." |
Liver-Box 01.03.2011 11:44:28 | |
---|
Kailis: Hyvää rumpalointia vaikka näytät aika kontrolloidulta. Hieman saisit vapauttaa meininkiä. Musakin ok, vaikka pakko ottaa se ikuinen "huono englanti"-kortti esille. EDIT Loppu on hieno. Tykkään siitä että uskallat vetää pelkkää basaria nostatuskohdassa ja tomikomppi on erittäin komea! Tänks. Tuppaa tuo klikin kanssa vetäminen olemaan vielä hieman jäykkää, sitä kun ei keikoilla ole ennen tullut harrastettua. Seliseli. Tässä vielä tuubilinkki: http://www.youtube.com/watch?v=qjl5HBwLm00 Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
aap 02.03.2011 17:33:15 | |
---|