Voorhees 23.02.2011 13:07:36 | |
---|
Olis vissiin Primus Ruisrockissa: The Prodigy (UK), The National (USA), Fleet Foxes (USA), Bullet For My Valentine (UK), Hurts (UK), Primus (USA), Robyn (SWE), Anna Calvi (UK), Bring Me The Horizon (USA), Carpark North (DEN), Nekromantix (USA), Isobel Campbell & Mark Lanegan (UK/USA), Sabaton (SWE), Amorphis, Apulanta, Happoradio, Jätkäjätkät, Jenni Vartiainen, Jukka Poika & Sound Explosion Band, Kotiteollisuus, Paleface, Pariisin Kevät, PMMP, Raappana & Sound Explosion Band, Scandinavian Music Group, Uusi Fantasia ja Von Hertzen Brothers. http://www.suomitv.fi/uutiset/ruisr … mm_iset_artistinsa_liuta_kovia_nimino sir, i don't like it |
Mahtavaa. Aivan mahtavaa. |
Kalamazoo 23.02.2011 15:25:32 | |
---|
Tätä on kyllä odotettu. Taitaa olla vaan kesällä lompakossa lähinnä nöyhtää, että saapa nähdä... |
Entropia666 23.02.2011 18:09:46 | |
---|
Parin kaverin kanssa kuumotus lisääntyi. Tod.näk yhdelle päivälle liput haltuun... P.S. Koska viimeksi ollut suomessa? Rokkifotoja
www.haje.fi |
lug 23.02.2011 22:27:40 | |
---|
97 tai 98 olivat provinssissa. kyllä on primusta odotettu ja kauan! . |
JIRPPI 23.02.2011 23:26:49 | |
---|
South Parkin tunnari on kyllä ihan mahtava. Vois olla sen perusteella ihan hyväki bändi, mut nyt ei jaksa tutustua kun kuuntelen Motörheadia. Lemmy on mieesssss... |
Juntunen 24.02.2011 09:18:50 | |
---|
|
Lähikauppias 24.02.2011 12:40:32 (muokattu 24.02.2011 12:40:57) | |
---|
JIRPPI: South Parkin tunnari on kyllä ihan mahtava. Vois olla sen perusteella ihan hyväki bändi, mut nyt ei jaksa tutustua kun kuuntelen Motörheadia. Tää oli about paras lukemani m.net -viesti! Mut joo, tämäpä mukavaa. Täytyypä mennä. Keikalle siis. |
A.O.K. 24.02.2011 12:53:47 | |
---|
lug: 97 tai 98 olivat provinssissa. kyllä on primusta odotettu ja kauan! 98 oli Provinssissa. Ja olipa muuten keikka! Lesillä oli afro tuohon aikaan :D Vieläkin oon katkera kun ne otti yleisöstä jonkun soittamaan Tommy The Cat:iin bassoa ja en päässyt vaikka ihan eturivissä olin huutamassa. Olisin ehkä tuolloin osannut soittaa sen, ainakin paremmin kuin se tyyppi joka sinne nostettiin. Se lähinnä repi vaan niitä kieliä ilman mitään rytmiä. |
rkellu 24.02.2011 13:58:08 | |
---|
primus äänitti ensimmäisen kaupallisen äänitteensä tascamin neliraiturilla... |
kyseinen 24.02.2011 14:17:32 (muokattu 24.02.2011 14:20:42) | |
---|
rkellu: primus äänitti ensimmäisen kaupallisen äänitteensä tascamin neliraiturilla... Ei ehkä ihan pidä paikkaansa, mut melkein. http://en.wikipedia.org/wiki/Suck_on_This Paras Primus-levy kylläkin. Oon jotenkin onnistunut välttämään Primuksen livenä näkemisen, joten voipa olla, että pitää vääntyä Turkuun taas... akuorela: 98 oli Provinssissa. Olisin ehkä tuolloin osannut soittaa sen. Siinä oliskin ollut Lesillä ehkä huuli pyöreenä, kun random tyyppi yleisöstä oliskin osannut soittaa biisin. War, come with us home! |
A.O.K. 24.02.2011 14:23:38 | |
---|
kyseinen: Siinä oliskin ollut Lesillä ehkä huuli pyöreenä, kun random tyyppi yleisöstä oliskin osannut soittaa biisin. Noh, mä kirjoitinkin tohon ehkä ;) Jonkun verran olin sitä koittanut rämpytellä aikoinaan. |
Mileleo 24.02.2011 14:28:11 | |
---|
akuorela: Vieläkin oon katkera kun ne otti yleisöstä jonkun soittamaan Tommy The Cat:iin bassoa ja en päässyt vaikka ihan eturivissä olin huutamassa. Olisin ehkä tuolloin osannut soittaa sen, ainakin paremmin kuin se tyyppi joka sinne nostettiin. Se lähinnä repi vaan niitä kieliä ilman mitään rytmiä. Elä suotta oo katkera. Jännä kun tosta tapauksesta on kuullu vaikka minkälaista tarinaa ja mulla (joka siellä kävin hetken jamittelemassa) ei ole oikein minkään näköisiä selkeitä muistikuvia tapahtuneesta, saati sitten mitä olen soittanut. Onneks kaveri otti sentäs kuvia siitä eturivistä niin on edes jotain todistusaineistoa. |
A.O.K. 24.02.2011 14:34:36 (muokattu 24.02.2011 15:35:59) | |
---|
Mileleo: Elä suotta oo katkera. Jännä kun tosta tapauksesta on kuullu vaikka minkälaista tarinaa ja mulla (joka siellä kävin hetken jamittelemassa) ei ole oikein minkään näköisiä selkeitä muistikuvia tapahtuneesta, saati sitten mitä olen soittanut. Onneks kaveri otti sentäs kuvia siitä eturivistä niin on edes jotain todistusaineistoa. Hehe, vähän arvelinkin että se joka sinne pääs vetämään näkis ton kommentin, sillä sen noin laitoinkin :) Oli itelläkin sen verran keikkafiilistä päällä tuolloin että ei olisi varmaan sormet sit kuitenkaan liikkuneet ollenkaan. Pistä kuvat tänne näytille! Ei muuta kuin viestiä Lesille jos pääsisit taas vierailemaan ;) |
rkellu 24.02.2011 17:36:04 | |
---|
kyseinen: Ei ehkä ihan pidä paikkaansa, mut melkein. http://en.wikipedia.org/wiki/Suck_on_This neliraituri, kasiraituri, sama asia... ostin itelleni juuri tascamin neliraiturin voidaksen äänittää olematonta bändiäni. kenties äänitänkin kaiken telekineettisesti eräänlaisena "henkiprojektiona"... |
JIRPPI 25.02.2011 22:43:41 | |
---|
Lemmy on mieesssss... |
bedlam 26.02.2011 21:00:23 | |
---|
Oispa ihan hauska nähdä kyllä livenä. Pari vuosikymmentä sitten tätä tuli kuunneltua kun bändin basisti (ylläri) diggaili kovasti. |
JKH 01.03.2011 21:15:16 | |
---|
Tuonnehan ois hyvä jatkaa Maidenin jälkeen. Ei vaan taida esiintymispäivä olla vielä julkaistuna?? Basso ilman kieliä on kuin...
...basso ilman kieliä! |
Emanta 02.03.2011 07:40:04 | |
---|
Primuksen kotisivuilla kiertueaikataulusta päättelin, että olisi vissiin perjantaina Turussa koska 9.7 ja 10.7 jo buukattuna NorjaanTanskaan. |
HaloOfFlies 06.06.2011 17:34:18 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |