jannu 15.02.2011 00:44:32 | |
---|
Laulua lukuunottamatta aivan järkyttävän munatonta soundia, siis aivan käsittämätöntä shaissea ja paskapoppia. Siitäkin huolimatta hyvä biisi, paras FF-biisi vuosiin. "You really can't be jealous of something you can't fathom."
-Nigel Tufnel |
Kre-per 15.02.2011 09:15:57 | |
---|
jannu: Laulua lukuunottamatta aivan järkyttävän munatonta soundia, siis aivan käsittämätöntä shaissea ja paskapoppia. Siitäkin huolimatta hyvä biisi, paras FF-biisi vuosiin. Melko ristiriitasta :) mutta pakko myöntää, että oon samaa mieltä. Jos tehään autotallissa ja mainostetaan sitä, ni olis kiva, että saiski jotain rosoisuutta siihen saundiin... way cool. respect to the monkey. |
Cathi777 15.02.2011 09:31:07 | |
---|
Kre-per: Melko ristiriitasta :) mutta pakko myöntää, että oon samaa mieltä. Jos tehään autotallissa ja mainostetaan sitä, ni olis kiva, että saiski jotain rosoisuutta siihen saundiin... Eihän se paikka nyt sitä soundia ratkaise vaan se millaiseksi sen tuottaa ;) Only pop music can break my heart... |
RKoo 15.02.2011 09:35:33 | |
---|
Jannu:Laulua lukuunottamatta aivan järkyttävän munatonta soundia Kre-per: olis kiva, että saiski jotain rosoisuutta siihen saundiin... Nyt on kyllä pakko kysyä että mikähän mahtaa olla esimerkki siitä "rouheasta soundista" herrojen mielestä? Menemättä sen kummemmin biisi/bändikeskusteluun - onhan tän biisin soundi rouheinta mitä yksikään tän kokoluokan orkka on tehny todella pitkään aikaan. Tältä ne rocklevyt kuulosti silloin ennenvanhaan.. |
Kre-per 15.02.2011 10:24:55 | |
---|
Cathi777: Eihän se paikka nyt sitä soundia ratkaise vaan se millaiseksi sen tuottaa ;) Nimenomaan sitähän mä tarkotin :) Vähän niinku lupailtiin jotain ja sitten tuotettiin se vähän yli. RKoo: Nyt on kyllä pakko kysyä että mikähän mahtaa olla esimerkki siitä "rouheasta soundista" herrojen mielestä? Ei mulla sulle mitään esimerkkiä oo, mutta itse tykkäisin jos levylläkin kuulostettais jollain lailla autenttiselta, ettei kaikki kuulostais niin tasapaksulta. Erityisesti noi rummut vaivaa mua. Vertaa White Limoa vaikka My Heroon? Ite biisistä, ei oikeen uponnu noi huudot eikä tietty toi tunkkanen ja tasapaksu saundi. Anteeks. way cool. respect to the monkey. |
reino 15.02.2011 11:22:35 | |
---|
Yllättävän kova veto kyllä tuo White Limo. Tosin tulee aika paljon mieleen Queens of the Stonen Agen rähinäbiisit jotka Nick Oliveri laulaa. Videosta tietysti lisäpointsit. ding-dong |
RKoo 15.02.2011 13:13:31 | |
---|
Kre-per: Vertaa White Limoa vaikka My Heroon? Kyllähän My Hero tietysti erilaiselta kuulostaa - niinkuin Colour And the Shapenkaltaisen tarkkaan tuotetun levyn kuuluukin. No, rouheudet sikseen, itse pidän erittäin paljon tästä yllätyksestä - enpä usko että kukaan odotti levyn ekaksi sinkuksi trashmetal-vaikutteista parin minuutin biisiä stadionluokan bändiltä. Tai kahdessa päivässä VHSlle kuvattua videota. Mielestäni onnistunut statement musiikin nykytuotantoa kohtaan. Ja, onhan tuo myös mainio hatunnosto oman uransa alkuaikoihin - mielestäni biisissä on kuultavissa Wattershediä aika paljon. Miksei tietysti myös Weenie Beenietä. Itse ihan alusta FooFightersiä seuranneena ja fanittaneena (kyllä, olen tosiaan niin vanha..) mulla on sellainen tuntuma että tuleva FF - levy tulee olemaan todella hyvä levy muutaman semi-pettymystä aiheuttaneen kiekon jälkeen. ESP&G oli mielestäni jopa hetkittäin huono.. |
Cinerama 15.02.2011 13:23:34 | |
---|
Ihan sama tuli mieleen ja tämä toki ehdotonta plussaa. reino: Yllättävän kova veto kyllä tuo White Limo. Tosin tulee aika paljon mieleen Queens of the Stonen Agen rähinäbiisit jotka Nick Oliveri laulaa. Videosta tietysti lisäpointsit. Save a tree... Eat a beaver. |
kyseinen 15.02.2011 13:48:33 | |
---|
Joo, kuten edellä on todettu, ekan levyn huutobiisithän tosta vähän tulee mieleen. Mutta eihän tuo sävellyksenä taida kovin erikoinen olla, jos nyt rehellisiä ollaan itsellemme - kun verrataan bändin A-materiaaliin. Kerran toki vain kuuntelin, että voihan se "aueta" myöhemmin paremmin. Näppärästi kyllä viety huomiota itse biiistä toisaalle ovelalla videolla ja truu-soundeilla. Cops-fanina pisteet paidalle minultakin. War, come with us home! |
reos 15.02.2011 15:12:44 (muokattu 15.02.2011 15:13:29) | |
---|
Alkaa kuulostaa niiltä puolilta miks joskus tykästy tähän bändiin. Warmaan tuon laulun takia tuli Weenie Beenie mieleen ja vahnat hyvät levyt :) e. kato sielähän se jo oli mainittuki "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
Skebameizi 15.02.2011 15:58:33 | |
---|
Noh, eka sinkku "Rope" julkaistaan ensi viikolla, katsotaan sitten. White Limo toimii! www.myspace.com/nemecicband
www.myspace.com/neverendfinland |
wino 17.02.2011 01:09:07 | |
---|
Haha video oli ainakin vitun kova, LEMMY wtf :D Ja Pat Smear palannut taas bändiin. Onhan FF.n jäsenet jo vanhentuneet ja Grohlin ääni on kaukana parhaasta, mutta ei FF.n enää tarvitse todistella mitään. |
Skebameizi 19.02.2011 10:43:11 | |
---|
Tulevan levyn nimi on "Wasting Light". Foofighters.com kertoo seuraavaa: A new press release has revealed the title and track listing of Foo Fighters upcoming seventh full length studio album. Wasting Light will be released April 11 (UK) April 12 (US) by Roswell/RCA and will consist of the following tracks: Bridge Burning Rope Dear Rosemary White Limo Arlandria These Days Back & Forth A Matter Of Time Miss The Misery I Should Have Known Walk First single Rope will be available beginning March 1 both as a digital single and as an instant grat with the iTunes pre-order of Wasting Light. www.myspace.com/nemecicband
www.myspace.com/neverendfinland |
Johnny Buzz 19.02.2011 10:47:33 | |
---|
Skebameizi: Tulevan levyn nimi on "Wasting Light". Foofighters.com kertoo seuraavaa: Sopivan lyhyt levy tulossa ja hyvä niin. Ei paljon 35 minsan levy tartteis edes tehdä (toki riippuen vähän genrestä). |
lug 20.02.2011 19:56:57 | |
---|
Tuo White limo kuulosti hyvältä. Oon aina tykännyt noista FF:n biiseistä joissa vokaalit on vetästy jonkun efektin läpi (weenie beenie, podunk jne). Hieno musavideo kans! . |
PlaneettaKaravaanari 23.02.2011 11:53:06 | |
---|
|
|
JartZA 23.02.2011 12:25:24 | |
---|
hjukke: Muuten ihan letkee biisi, mut kertsi oli ehkä vähän liiankin iisi? Mut on siinä sentään Neil Peart -ridekomppi. Kirk meni kauppaan osti wahin t. aku ankka |
stratocaster 23.02.2011 13:10:50 | |
---|
Terve |
MV 23.02.2011 13:27:12 | |
---|
|