Aihe: dimavery kitara
1
kitara joonas
12.11.2009 23:55:35
FV-520 red V-Design ,kattelin tollasta ja ajattelin et onko kellään tietoo et mitä laatua noi kitarat on?
Juicy
13.11.2009 00:02:56

kitara joonas: FV-520 red V-Design ,kattelin tollasta ja ajattelin et onko kellään tietoo et mitä laatua noi kitarat on?

Villi veikkaus, ettei ainakaan mitään custom shop-laatua... Kiinalaista halpiskuraa melko todennäköisesti.
El_Jyrkkä
23.02.2011 19:23:57 (muokattu 23.02.2011 19:25:44)
Mulla on Dimaveryn tele , ostin kun sain halvalla. Ihan soiva peli toi on, vähän jouduin satulaa viilaamaan ja tallaa säätämään, niin tosta sai ihan soitettavan kitaran :) Mikit on jopa hyvät noin halvaksi kitaraksi, ja ainakin omassani on hiton hyvä kaula, body on ilmeisesti vaneria? kyllä toi esim. hb:t voittaa, luulisin et aikalailla jonkun squierin bullet straton kanssa samaa tasoa. Ihan kohtuullinen aloittelijan kitaraksi :)
Mä oon nyt yksinäni täällä Valtimolla syömäläkossa, ettei Ruandassa sorrettais enää homoja teinioravia.
2410600
26.02.2011 11:57:41
Nonnii. Korjaus edelliseen että vaahtera kaula ja lehmus runko.
Virittimien ja satulan vaihdolla rupes pelaamaan hyvin. Niin ja kielet tietysti meni
uusiks.+takatallan säätö. Pitää vireen hyvin vaikka kuinka kepittää. Tolle tuli suunnilleen 250e hintaa
uusilla osilla. Ihan täys peli tämmöselle harrastelia muusikolle. On niitä huononpiakin
nähty.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)