Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: peavey 30 classic hajos! TAAS??
1 2
crane
21.02.2011 17:25:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eli just korjattavana ! soitain kaksi kertaa joku kaksi tuntii!! kolmannella 15 niin meni mykäksi koko vehje! virrat tulee mut ei saundii!! isot pútket ihan kylmiä! kitara ja piuhat toimii! putketko siitä meni ! korjautin tos kuopion dlx musa liikkees!(lähel kirjastoo vai mikä sen mestan nimi oli) vituttaa !! heitänlö roskiin koko paskan.. terkuin crane
 
Crane vandeberg
nannne
21.02.2011 17:32:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

crane: eli just korjattavana ! soitain kaksi kertaa joku kaksi tuntii!! kolmannella 15 niin meni mykäksi koko vehje! virrat tulee mut ei saundii!! isot pútket ihan kylmiä! kitara ja piuhat toimii! putketko siitä meni ! korjautin tos kuopion dlx musa liikkees!(lähel kirjastoo vai mikä sen mestan nimi oli) vituttaa !! heitänlö roskiin koko paskan.. terkuin crane
 
Vie takasin, eikai siellä sentään perävalo takuu oo noilla huolloilla.
 
Christeraser
21.02.2011 17:42:55 (muokattu 21.02.2011 17:43:07)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No käy kto vittu hei kysymäs sielt ett mit vittu!! hei täs taas o tai site saatan soita!! sinn
LaMotta
21.02.2011 17:55:08 (muokattu 21.02.2011 17:56:15)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja just tuossa toissa päivänä haukkuivat toisessa ketjussa kiinan VOXeja, ja että kuinka Peavey Delta on niin hjuvä ja luotettava.................duodam.
 
Ostan VOX AC15!
juhakki
21.02.2011 18:21:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, mulla ei koskaan ollut niiden kanssa mitään ongelmia, siis DeltaBluesien
 
0101978
21.02.2011 18:25:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juhakki: Niin, mulla ei koskaan ollut niiden kanssa mitään ongelmia, siis DeltaBluesien
 
Niinpä. Delta blues kestää aika hyvin mutta Classic 30stä ei ole tehty kyllä kestämään käyttöä. Lähes kaikilla tutuilla on noiden kanssa ongelmia jatkuvasti. Toivon että poikkeuksiakin on?
 
Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä!
Progorava
21.02.2011 19:11:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

0101978: Niinpä. Delta blues kestää aika hyvin mutta Classic 30stä ei ole tehty kyllä kestämään käyttöä. Lähes kaikilla tutuilla on noiden kanssa ongelmia jatkuvasti. Toivon että poikkeuksiakin on?
 
Kaveripiiristä löytyy yksilö, joka on selvinnyt ilman huoltoja jo reilusti toistakymmentä vuotta.
 
Vai koskeeko nämä ongelmat vain uudempia versioita?
 
Killearjoitus
Tami
21.02.2011 19:30:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mynok: Kaveripiiristä löytyy yksilö, joka on selvinnyt ilman huoltoja jo reilusti toistakymmentä vuotta.
 
Vai koskeeko nämä ongelmat vain uudempia versioita?

 
Niin kait näissä pätee se "maanantaikappale"-teoria kanssa...
 
Toisaalta näitä vekottimia pitäisi tutkailla vika / myydyt yksilöt laskulla... Eli jos Suomessa myydään 2 mesaa ja toiseen niistä tulee vika, on puolet Suomen Mesoista ihan P:stä...
 
Jos 10 noista käytössä olevista classic30:stä vikaantuu on prosentit jotain ihan muuta..
 
Eihän noissa peaveyissä ole mitään mystistä tai ihmeellistä, laitteita siinä missä muutkin. Jos ne menee rikki niin ne tarttee korjata, jos ne toimii niin ei niitä tarvitse korjata. Toiset kestää paremmin kuin toiset, kaikki värkit on kuitenkin tavalla tai toisella korjattavissa.
 
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
PJS
21.02.2011 19:31:50 (muokattu 21.02.2011 19:32:19)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli yks joskus. Kahden vuoden sisään kaksi kertaa takuuhuollossa ja sen lisäks poltti putkia ennätystahtia vaikken edes luukutellut sitä tai siirrellyt läpimänä....
 
Paskoja vehkeitä ovat.
 
Peace!
Progorava
21.02.2011 19:38:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PJS: Mulla oli yks joskus. Kahden vuoden sisään kaksi kertaa takuuhuollossa ja sen lisäks poltti putkia ennätystahtia vaikken edes luukutellut sitä tai siirrellyt läpimänä....
 
Paskoja vehkeitä ovat.

 
Enkös minä juuri sanonut, että on kestänyt jo reilusti toistakymmentä vuotta, eli hyviä vehkeitä ovat ;)
 
Killearjoitus
Juicy
21.02.2011 19:40:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Justiinsa myin omani... Mulla tuo ei kerennyt olemaan kuin sen 2-3kk, mutta eipä siinä mitään ongelmia ollut edellisenkään omistajan kanssa, joka oli bändikaveriltaan sen ostanut, ja joka puolestaan oli sen uutena hommannut. Sarjanumerossa esiintyi luku 2003 parissakin kohtaa, joten olettaisin sen olleen valmistusvuosi?
 
Siihen oli orkkisputket kuulemma heti ensimmäisenä vaihdettu EHX:n EL84:iin. Voisiko sillä olla jotain tekemistä kestävyyden kanssa? Eikö pääteputket voi hajotessaan rikkoa muitakin sisuskaluja (sulakkeitakin)?
 
Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
SirElwood
21.02.2011 19:46:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Classic 30 yksi yksi yleisimmin huollossa nähty vahvistin... Ja rakenteensa "ansiosta" todella *ittumainen korjattava. Samoin se on aikanaan saanut tukesilta huomautuksen ja myöhemmin myyntikiellon (riittämättömästi eristetty verkkomuuntaja). Mutta tuosta tosiaan on jo useampi vuosi, 2000-luvulla kuitenkin. Kai niistä ne maanantaikappaleet on niitä jotka ei ole huollossa käyneet.
 
Progorava
21.02.2011 19:48:29 (muokattu 21.02.2011 19:51:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siihen oli orkkisputket kuulemma heti ensimmäisenä vaihdettu EHX:n EL84:iin. Voisiko sillä olla jotain tekemistä kestävyyden kanssa? Eikö pääteputket voi hajotessaan rikkoa muitakin sisuskaluja (sulakkeitakin)?
 
Samaa Sovtekkiä käsittääkseni nuo ehx:t ovat kuin ne alkuperäsetkin. Korjaatkon paremmin tietävä, jos olen väärässä.
 
Nyt kun mutuilun mutkikkaalle tielle lähdettiin niin veikkaisin, että C30:sen suurimmat ongelmat ovat stand by -kytkimen puute ja se, että potikat ovat kiinni sekä maskissa, että piirilevyssä.
 
Killearjoitus
SirElwood
21.02.2011 19:53:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mynok: Nyt kun mutuilun mutkikkaalle tielle lähdettiin niin veikkaisin, että C30:sen suurimmat ongelmat ovat stand by kytkimen puute ja se, että potikat ovat kiinni sekä maskissa, että piirilevyssä.
 
Njet. Pääteputkien kantojen juotokset korkkaa piirilevyltä. Samoin piirilevyjen (3kpl) väliset hyppylangat katkeilevat/murtuvat poikki, etenkin jos laitetta on aiemmin jouduttu rassaamaan. Putkien kannat myös tuppaavat löystymään, tosin se on aika yleistä monissa muissakin laitteissa.
 
Tami
21.02.2011 19:54:15 (muokattu 21.02.2011 19:55:25)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SirElwood: Classic 30 yksi yksi yleisimmin huollossa nähty vahvistin... Ja rakenteensa "ansiosta" todella *ittumainen korjattava. Samoin se on aikanaan saanut tukesilta huomautuksen ja myöhemmin myyntikiellon (riittämättömästi eristetty verkkomuuntaja). Mutta tuosta tosiaan on jo useampi vuosi, 2000-luvulla kuitenkin. Kai niistä ne maanantaikappaleet on niitä jotka ei ole huollossa käyneet.
 
Rakenteesta samaa mieltä, miksi tehdä vaikeasti huollettava vahvistin kun samaan syssyyn voi tehdä mahdottoman...?
 
Tukesin listalla on myös orangen kaltaisten pökälemerkkien tuotteita...tiny terror, ad30, ad5 jne jne jne...
 
Mä luulen, että tuohon huoltotiheyteen vaikuttanee myös se kpl-määrä jota tuota classiccia on myyty. Se on kuitenkin halpa ja (toimiessaan Hih!) hyväsoundinen pohja, jolle voi polkusimilla rakennella omaa soundipalettiaan... Kuitenkin niillä samoilla "ominaisvioilla" noita classicceja kohta. Putkenkannat on se peruskohde josta lähdetään liikkeelle..!
 
"Ostetaan epäkuntoisia classic 30-styrkkareita... tarjoaa!!!"
 
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Progorava
21.02.2011 19:57:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SirElwood: Njet. Pääteputkien kantojen juotokset korkkaa piirilevyltä. Samoin piirilevyjen (3kpl) väliset hyppylangat katkeilevat/murtuvat poikki, etenkin jos laitetta on aiemmin jouduttu rassaamaan. Putkien kannat myös tuppaavat löystymään, tosin se on aika yleistä monissa muissakin laitteissa.
 
Kiitos tiedosta!
 
Osaatko sanoa vaivaako samat vaivat myös c50 nuppia? Minulla on kyseinen kampe ollut keikkakäytössä uudesta lähtien vuodesta 1998 ja mitään muuta ei ole tehty kuin vaihdettu vaihtovirta-tuuletin (kului niin loppuun, että tippui ropelli akselilta), sekä etu- ja pääteputket.
 
Killearjoitus
SirElwood
21.02.2011 20:04:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mynok: Kiitos tiedosta!
 
Osaatko sanoa vaivaako samat vaivat myös c50 nuppia? Minulla on kyseinen kampe ollut keikkakäytössä uudesta lähtien vuodesta 1998 ja mitään muuta ei ole tehty kuin vaihdettu vaihtovirta-tuuletin (kului niin loppuun, että tippui ropelli akselilta), sekä etu- ja pääteputket.

 
Ei ole c50:ssä ollut ongelmia, tai ei ainakaan mitään niin säännönmukaista kun tuossa c30:ssä. Yhden combon muistan käyneen, ja sekin oli "keikkatapaturman" uhri.
 
MikaHekkanen
21.02.2011 20:19:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PJS: Mulla oli yks joskus. Kahden vuoden sisään kaksi kertaa takuuhuollossa ja sen lisäks poltti putkia ennätystahtia vaikken edes luukutellut sitä tai siirrellyt läpimänä....
 
Paskoja vehkeitä ovat.

 
Mulla on ollut tuollainen noin 20 vuotta, tosin ensimmäisten vuosien jälkeen melkoisen vähällä käytöllä ja vielä vähemmällä roudaamisella säästelty.
 
Ensimmäistäkään ongelmaa ei tuon kanssa ole ollut eikä yksikään putki ole siitä paukahtanut.
 
Olen erittäin tyytyväinen tuohon omaan yksilööni.
 
jarmo vh
21.02.2011 21:18:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisikohan olla niin, että jossain vaiheessa noita on alettu tekemään eri tavalla eri paikassa? Kiina-ilmiö siis, vai tehdäänkö Peaveyt edelleen amerikoissa?
Minulla oli nimittäin 90-luvulla classic 30 ainakin kuuden vuoden ajan ja ei ollut minkäänlaista ongelmaa, vaikka se kerran jopa raahautui talvisella pihalla auton alla muutaman metrin kun jäi nostamatta takaboksiin ja läksin peruuttamaan.
 
MikaHekkanen: Mulla on ollut tuollainen noin 20 vuotta, tosin ensimmäisten vuosien jälkeen melkoisen vähällä käytöllä ja vielä vähemmällä roudaamisella säästelty.
 
Ensimmäistäkään ongelmaa ei tuon kanssa ole ollut eikä yksikään putki ole siitä paukahtanut.
 
Olen erittäin tyytyväinen tuohon omaan yksilööni.
 
Enää ei kyllä tarvii vaihtaa.
Juicy
21.02.2011 21:40:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm. Siinä mun vahvarissa tosiaan luki "Made in USA"...
 
Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «