Aihe: Andy McCoyn kitarat Pellen keikalla
1 2
trih
21.02.2011 00:57:15
bfoc: ...kuin puhuminen Valvestatesta sarjana. Hehe.

Mikä ongelma? Oon tyhmä, en ymmärrä. Hehe.
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
imppa86
21.02.2011 01:10:36
Mg = kuraa paitsi myytäessä, vai?

Kyllähän tolla pedaalien kanssa soittaa kun ei erehdy särökanavalle kääntämään. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä vai miten se meni? Se tästä Off-topicista.
Numb
21.02.2011 09:50:16

asaksala: Kävin katsomassa rundin ekan keikan lutakossa. Andy soitti melkein pelkästään sillä Zemaitiksella. Vasta lopussa vähän stratolla. Andyn soundi oli älyttömän huono. Aivan älytöntä munatonta distortionsahausta. Eikä sitä muutenkaan oikein kuullut. Keikan edetessä huomas kuinka äijä alkoi lämmetä ja soittelikin ihan maineensa veroisesti. Se hirveä soundi tosin ei lämmennyt yhtään.

Samalla keikalla olleena tismalleen samat havainnot. Aivan käsittämätön soundivalinta. Lisäksi varsinkin alkupuolella Andy soitti todella jäykästi ja "epäkulkevasti".

No, onneksi paikalla oli myös Sam Yaffa, jonka soittoa oli ilo seurata koko keikan ajan.
Mrwggrgrgglrlrlrlrgrglrllgrl - Kampela77
Sakmongkol
21.02.2011 18:55:14
AngieRainbow: Kuitenkin mun mielestä sen peruskomppaus oli välillä aika haparoivaa. Varsinkin kun se soitti ainona kitaristina, niin välillä olisin toivonut selkeämpää rytmikitarointia. Se heitti kyllä aika hienoja likkejä, mutta välillä toivoin, että joku ruuvais sen kammen irti sen kitarasta. Tämä siis minun vaatimaton mielipiteeni Tampereelta. Mun ääni meni siltä illallta Costellolle.

Sami ja Tumppi/Pelle hoitivat rytmiosuuden kuitenkin sen verran hyvin että Andylle jäi tilaa eläytyä, niin haparoivaa kuin se toisaalta olikin. Minusta onnistuttiin pysymään aika uskollisina Moottoritien meiningille ja tunnelmalle, ja saundeillekin. Odotukset olivat suht korkealla täälläkin mutta en voi väittää olevani ollenkaan pettynyt. Pöllöähän minä kuitenkin lähinnä olin siellä ihmettelemässä.
Numb
21.02.2011 19:00:21

Sakmongkol: en voi väittää olevani ollenkaan pettynyt.

Tää jäi mainitsematta juu. Lipun hinnalle tuli kyllä täyttä vastinetta :)
Mrwggrgrgglrlrlrlrgrglrllgrl - Kampela77
joku muu sikko
21.02.2011 21:12:02
Andyhan on aina soittanut aika-ajoin falskisti. Ei se sitä meinaa etteikö se osaisi skarpistikin soittaa kun vaan haluaa - tai känniltään pystyy. Se on ihan illasta kiinni millä intensiteetillä mennään.
Breaking The law, Breaking The law. Breaking The law, Breaking The law.
vjvesa
23.02.2011 22:34:41
Andyn strato oli todennäköisesti Fender Custom Shop 1960 Relic Strato with matching peg headstock ja nupit Marshallin TSL -sarjaa.

Turun keikan katsoneena arvostus Andya kohtaan kasvoi entisestään.
www.morjekords.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)