corben 22.03.2004 17:05:47 | |
---|
Yeah...tilasin justiinsa lipun. Tonight we gonna rock you tonight |
Zakk 24.03.2004 10:53:42 | |
---|
Keikkasetti tulee olemaan Nikki Sixx:n haastattelun mukaan, koko uus levy + muutama julkasematon biisi ja pari valikoitua Mötley ja La.Guns. biisiä.. Mutta ton nyt tottakai saattoi jo arvata ;) |
-Mickill- 24.03.2004 21:56:29 | |
---|
Keikkasetti tulee olemaan Nikki Sixx:n haastattelun mukaan, koko uus levy + muutama julkasematon biisi ja pari valikoitua Mötley ja La.Guns. biisiä.. Jep, pyysi faneja päättämään mitä biisejä haluavat kuulla heidän menneisyydestään. Helvetin hieno juttu mun mielestä. Eiköhän sieltä jotku Live Wire, Shout At The Devil & Sex Action, Rip And Tear irtoa! Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
Bluesmies 26.03.2004 20:44:56 | |
---|
Kuuntelin tuolta BOD:n uudelta levyltä 4 ekaa biisiä ja petyin kyllä mielettömästi. Mun mielestä täyttä paskaa. Sit biisin alkuun jotain tekohauskaa naureskelua. Ei oikein iskenyt. Tosin only get so far-biisistiä tykkään, vaikka se onkin aika tavanomainen. Kitara on tyhmä!!! |
ozz3 26.03.2004 21:02:32 | |
---|
Minusta Here Comes The Bride on oikein hyvä levy, etenkin Life on iskenyt todella kovaa! Olisinpa 18, pääsisin katsomaan Nikkiä ja kumppaneita livenä... Maailmassa on kuitenkin paljon pahempiakin asioita, kuin maanjäristys. Esimerkiksi hanuriorkesteri |
Kyllä mun mielestä ton levyn neljä ekaa biisiä on parhaimpia...toi only get so far on enemmän tommosta radio ystävällistä. Tonight we gonna rock you tonight |
edutheman 30.03.2004 22:41:44 | |
---|
Ou mai shit ! Jatkuvalla syötöllä hywiä bändejä suomeen!!!! Tarwii woittaa lotossa että pääsee kattomaan kaikkia ! ! ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGH ! -Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon- |
kiss 31.03.2004 09:38:39 | |
---|
JUMALAUTA mikä levy......ostin tän vaan sil perusteella kun nikki sixx soittaa sillä ja odotin jotain kamalaa matskua mut eiiiiiiiiiiiiiiiiii...... uskomattoman hieno levy ja moni puolinen....................... pojat osaa näyttää mistä kukko kusee.......täytyy varmaan mennä tsiigaa keikkaa---................HIENOA on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Deeku 01.04.2004 18:42:23 | |
---|
Pakkohan Nikki on nähdä (toki koko bändi myös). Keikkaa odottelen innolla. Suoraan Sweden Rockista BOD:in keikalle. |
johnwilliam 31.05.2004 18:24:46 | |
---|
ostakaa multa ny joku pois kaksi lippua kyseiselle keikalle. tarkemmin,käykää katsomassa tori/muut........ |
Speti 16.06.2004 15:13:30 (muokattu 16.06.2004 15:13:51) | |
---|
Onko mitään tietoa moneltako lämppäri/BOD astuu lauteille tänään? |
C.F.D.T 17.06.2004 01:20:54 | |
---|
Tulin jo himaan (kevyt luuseri!) MUTTA: Keikka oli mielestäni kovis. Bändi veti muistaakseni kaikki paitsi sen vikan tylsän slovarin levyltään! Pieni breikki ja sitten pari L.A. Guns stygee (valistuneemmat kertokoot mitkä!). Taas breikki ja sitten 3 Mötley Crüe stygee, vikana tietenkin SHOUT SHOUT SHOUT Shout at the devil! Noin tunti viistoista minsaa kesti eli aika sopiva paketti.. Bändi vaikutti muutenkin asialliselta.. "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
jackcrow 17.06.2004 02:16:18 | |
---|
oli kyllä kova keikka! rumpali oli positiivinen ylläri & laulo helvetin hyvin. |
rockpock 17.06.2004 02:21:09 (muokattu 17.06.2004 08:52:04) | |
---|
oli kyllä kova keikka! rumpali oli positiivinen ylläri & laulo helvetin hyvin. miks? no nikki sixx... huh? |
stickyfinger 18.06.2004 12:29:33 | |
---|
Olin molemmilla keikoilla ja kovia vetoja olivat huh huh. Ei oikein osaa suhtautua kun suurin idoli on siinä miltei kosketusetäisyydellä. Meni ihan teinifanitukseksi. Sain Nikkin vesipullon ja plektran, heh. Taitaa mennä kirjahyllyyn esille. Kuka onnekas saikaan sen Thunderbirdin jämät jotka mies viskasi torstain keikalla yleisöön.... Torstaina vetivät pikkasen pidemmän setin kun keskiviikkona. Encorena torstaina vetivät L.A.Gunsilta "One more reasonin", "I wanna be your manin", "Rip and Tearin" ja "Never enoughin", Mötiköiltä kiskoivat "Live Wiren", "Bastardin", "Piece of your actionin", "Looks that Killin" ja "Shout at the Devilin". Potki kyllä perseelle. huh huh!!! Shake your money maker! |
psyanide 18.06.2004 13:49:22 | |
---|
Kuka onnekas saikaan sen Thunderbirdin jämät jotka mies viskasi torstain keikalla yleisöön Basso lensi suoraan syliini ja se oli mulla jo mutta sitten isommat tulivat ja riistivät sen. Reilu peli, varsinkin kun ruhjoivat vasemman käsivarren, ranteen ja sormet vereslihalle. Terkkuja! Itse keikka oli kyllä henkkoht varmaan kovin jolla oon ollu. Ylisanojahan tästä vaan tulis mutta en kyllä aikasemmin oo niin hanakasti irtautunu lattiasta millään keikalla. Hauska tapahtuma oli myös baaritiskillä jossa Lordi-yhtyeen kitaristi Amen tuli puristelemaan persettäni. Imelää i'd say :) |
-Mickill- 18.06.2004 16:49:12 | |
---|
Just tulin kotiin tältä reissulta, kaikki paikat ihan paskana.. Mutta keikka oli niin loistava kuin olla ja voi! Eturivipaikoista sai tapella ihan tosissaan, hullua menoa. Nyt on sitten Nikki Sixx nähty. Jätkä oli mitä ootinkin, itse Mr. Cool. Miten joku äijä voikin näyttää noin hyvältä=coolilta. Myös muut jäsenet oli ihan timanttia, rumpali näytti välillä erittäin paljon nuorelta Tommy Leeltä ja soitti muutenkin erittäin hyvin. Setti oli oikeestaan täydellinen, ja parempaa keikan aloitusbiisiä ei voi ollakkaan kun "Shut The Fuck Up"! Ja tosiaankin kavereiden kanssa mietittiin kuka sen Nikkin basson jämät sai? Kaveri sai muistaakseen Nikkin D tai G-kielen ja Traciin plektran. Mutta siis kuten jo sanoin ihan loistava keikka, yksi elämäni parhaista ellei paras. Pakko nähdä joskus vielä uudestaan. Sitä Mötley Crüen Reunion-kiertuetta odotellessa (silloin lähtee taju viimeistään)..... Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
sirdickyj 21.06.2004 22:16:47 | |
---|
Jos tuon tasoinen bändi menisi ilman Nikki Sixxin ja Tracii Gunsin mainetta tarjoutumaan keikalle saati jollekkin levy-yhtiölle, ei keikkaa tulisi eikä levydiiliä varsinkaan. Laulaja oli huonointa aikoihin, mutta kyllähän nuo äijät osaa olla siellä lavalla niin kuin pitää, siksihän nuo niin isoja äijiä onkin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
jackcrow 23.06.2004 16:17:29 | |
---|
Jos tuon tasoinen bändi menisi ilman Nikki Sixxin ja Tracii Gunsin mainetta tarjoutumaan keikalle saati jollekkin levy-yhtiölle, ei keikkaa tulisi eikä levydiiliä varsinkaan. Laulaja oli huonointa aikoihin, mutta kyllähän nuo äijät osaa olla siellä lavalla niin kuin pitää, siksihän nuo niin isoja äijiä onkin. Tosta laulaja jutusta oon hiukan samaa mieltä, mutta oli helvetin kova keikka & SE RIITTÄÄ ainakin mulle. |
day_of_the_dead 24.06.2004 10:33:16 (muokattu 24.06.2004 10:34:38) | |
---|
Kuulikos kukaan tätä että Nikki sano näin että mötley alkaa soittelee taas kunhan ne saa Vincen kuntoon mutta siihen menee noin 5v koska Vince on semmonen possu. Some got the honey
Some hold the pistol
Some need no money
Some hang on the string of obscene |