Aihe: Uutta keppiä..
1 2 3 4 5 6
Klemetti
26.03.2004 22:02:58
Olen myymässä Washburnin EC-29 vuodelta 88. Mikit tallassa Dimartzion Tone Zone (heviin) ja kaulassa HS-3 (blues taittuu). Floikalla, 29 nauhaa -stephens extended cutaway. Neck-tru kaula mahonkia ja otelauta ruusupuuta. Aktiivi etunen. Väritys on kerman valkoinen mihin on maalattu mustia halkeemia ja metalliosat mustia. Myynnillä hieman kiire (sohva saatava...) joten hintakin sen mukainen, pyynti 700€. Tosin tuon alle en mene.
Jos kiinnostaa voit ottaa yhtettä joko mailiin: klemppu@hotmail.com tai puh. 050-3640965.
I fight, I try to find shoes what fit on my own feets.
Olli S.
26.03.2004 22:35:56

Hmm... 29 nauhaa. Sillähän menee jo Angelonkin edelle. Minkälainen talla tuossa on?
Uusia musiikkinäytteitä!
Niskamies
26.03.2004 22:37:08
Hmm... 29 nauhaa. Sillähän menee jo Angelonkin edelle. Minkälainen talla tuossa on?

Floikka näyttää olevan.
Soita bassoa ja ole uromies!
Olli S.
26.03.2004 22:38:21

Floikka näyttää olevan.

Oho! Olisi näköjään voinut katsoa tori-ilmoitustakin...
Uusia musiikkinäytteitä!
warlock
27.03.2004 00:42:35
osta warlock ni ei tarvi enää miettiä uutta kitaraa
mikko1
27.03.2004 01:21:20
osta warlock ni ei tarvi enää miettiä uutta kitaraa

repesin.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
BlackD
27.03.2004 01:42:15
repesin.

Mikä sama se on bodyn muodolle, kun kaikki ominaisuudet kuitenkin riippuvat materiaaleista ja käytetyistä osista. En tässä puolusta warlockien ja ihme-hevikeppien kannattajia, vaan ihan yleisesti. Ei se muoto tee soundia.
mikko1
27.03.2004 12:38:54
Mikä sama se on bodyn muodolle, kun kaikki ominaisuudet kuitenkin riippuvat materiaaleista ja käytetyistä osista. En tässä puolusta warlockien ja ihme-hevikeppien kannattajia, vaan ihan yleisesti. Ei se muoto tee soundia.

no silti, jos tahtoo edes ajatella jonkun muun musiikin kuin metallin(niinkuin taisi topikin aloittajalla olla ideana) niin ei kyllä oikeen voi warlockeja suositella.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
apuri
27.03.2004 13:50:18
Taisi olla tuolla Waltarilla (siis bändillä) käytössä, ainakin niitten uusimmassa videossa Plus A K saa kyytiä.

Waltarin videossa Jarilla on San Dimas re-issue vm. noin 1995. Noissa kepeissä on OFR. Uusissa charveleissa on taas jt-580lp floydkopio. Hyviä kepukoita molemmat.
Palantir
27.03.2004 16:04:59
mun ibanez rgr320dx ei pidä virettä kun heiluttelee kampea. kummallista (steve vai, anyone..?).. sen lisäksi potikat rähisee ja talla on jo kerran ollut huollossa. kitara on about 10kk vanha. 8kk käytössä, loput huollossa (itse maksetussa, ei mennyt takuusta läpi). onhan sitä helvetin hyvä soittaa, kaula on uskomaton, mutta ei se paska pysy kasassa. osta jackson tai vaikka fender jos et muuta keksi.
Man1ac
27.03.2004 16:11:52
mun ibanez rgr320dx ei pidä virettä kun heiluttelee kampea. kummallista (steve vai, anyone..?).. sen lisäksi potikat rähisee ja talla on jo kerran ollut huollossa. kitara on about 10kk vanha. 8kk käytössä, loput huollossa (itse maksetussa, ei mennyt takuusta läpi). onhan sitä helvetin hyvä soittaa, kaula on uskomaton, mutta ei se paska pysy kasassa. osta jackson tai vaikka fender jos et muuta keksi.

Jos kepakossasi on Lo-TRS II -talla, niin ei ihmekään jos vire pidä kutejaan.

Paremmissa malleissa (550->) löytyykin sitten edge ja lo-pro edge -tallat. Nykyisin tosin nuokin on korvattu edge pro:lla, joka kuulemma ei ole yhtä hyvä kuin nuo edeltäjänsä.
Under Construction...
Swan
27.03.2004 16:14:33 (muokattu 27.03.2004 16:16:06)

Taikka sitten ihan vaan parempi Ibanez. RG5xx-sarjaa alempikastiset kannattaa unohtaa tykkänään, sillä niissä on tuskaa tuottava halpistalla, eikä oikein muissakaan osissa oikein kehumista ole. Eli RG(1)5xx-sarjalainen tai sitä tasokkaampi ei mene pieleen.

EDIT: Paremmissa malleissa (550->) löytyykin sitten edge ja lo-pro edge -tallat. Nykyisin tosin nuokin on korvattu edge pro:lla, joka kuulemma ei ole yhtä hyvä kuin nuo edeltäjänsä.

Ihan yhtä hyvä se minun kuulemani mukaan on, mutta suunnittelu on aivan erilainen.
Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa.
Ze Kink
28.03.2004 14:22:03
Paremmissa malleissa (550->) löytyykin sitten edge ja lo-pro edge -tallat. Nykyisin tosin nuokin on korvattu edge pro:lla, joka kuulemma ei ole yhtä hyvä kuin nuo edeltäjänsä.

Itse ainakin vertailussa totesin tuon uudemman (eli edge pron) paremmaksi, piti virettä vaikka käytin kampea aika prkleesti, ne kepit taas joissa oli lo-pro, meni kaikki totaaliseen epävireeseen.. Ainoa huono puoli jota edge prosta oon kuullut, on että ne tukipaalut (?) ei ole yhtä kestäviä kuin lo-prossa, joten tallan käyttöikä laskee vähän..
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Man1ac
28.03.2004 15:19:38 (muokattu 28.03.2004 15:22:39)
Itse ainakin vertailussa totesin tuon uudemman (eli edge pron) paremmaksi, piti virettä vaikka käytin kampea aika prkleesti, ne kepit taas joissa oli lo-pro, meni kaikki totaaliseen epävireeseen.. Ainoa huono puoli jota edge prosta oon kuullut, on että ne tukipaalut (?) ei ole yhtä kestäviä kuin lo-prossa, joten tallan käyttöikä laskee vähän..

Mitä nyt tuolta jemsiteltä on tullut luettua kommentteja tuosta edge prosta, niin ei ne varsinaisesti kovin mairittelevia olleet.

Tuo tukipaalujen vaihtaminen on melkein pakollinen modi kitaroihin, joissa on edge pro. Niitä nimittäin ei saa lukittua kunnolla paikalleen, vanhemmissa paaluissa lukitusta varten oli oma pulttinsa. Lukitsemattomuus aiheutaa ainakin joissakin yksilöissä vireen pahempaa heittoa.

Oma RG550:n lo-pro edge piti kyllä vireen rankemmassakin väännössä, joten veikkaanpa että ne liikkeessä olleet kepakot olivat huonossa timmissä.

Tuossa hieman juttua noista tukipaaluista:

http://www.ibanezrules.com/namm/2003/trems.htm#REVIEW
Under Construction...
Ze Kink
31.03.2004 15:29:08 (muokattu 31.03.2004 15:59:29)
Pitäs kyllä päästä testaamaan, ennenkuin päätän ostaa.. Toi Charvelin Model A Plus vaikuttais hyvältä, mutta pakkohan sitä on testata ensin.. Taas perjantaina rundaamaan kauppoja. Rahaa on nyt muuten käytössä korkeintaan ~1200€, jos se jotain auttaa.. Alle sais olla kuitenkin, kun uus vahvistin ja 7-kielinen odottaa...

EDIT: Lisäyksiä.

EDIT2: Jpm:ää tekis kuitenkin eniten mieli.. Niitä vaan näkee niin harvoin..
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
makoskela
31.03.2004 16:57:20
Pitäs kyllä päästä testaamaan, ennenkuin päätän ostaa.. Toi Charvelin Model A Plus

Kävin Kampin Musamaailmassa katselemassa moista. Hintalapussa luki 2000 ja jotain.
'Kyllä kulta. Lupaan olla ostamatta enempää kitaroita..' '...Rakas?!?' 'Miksi ovi on auki...?'
makoskela
31.03.2004 17:00:36
Kävin Kampin Musamaailmassa katselemassa moista. Hintalapussa luki 2000 ja jotain.

EDIT: Väri oli punainen (wine red).
'Kyllä kulta. Lupaan olla ostamatta enempää kitaroita..' '...Rakas?!?' 'Miksi ovi on auki...?'
Ze Kink
31.03.2004 17:17:33

2000??
http://www.musik-produktiv.de/shop2 … p;sid=!06082002&quelle=volltext
Miten voi olla?
makoskela
31.03.2004 17:38:37 (muokattu 31.03.2004 17:39:40)
2000??
http://www.musik-produktiv.de/shop2 … p;sid=!06082002&quelle=volltext
Miten voi olla?

Olisko ollut 2017... Että semmoista.

EDIT: Ellei se ollut tuo A Plus K punaisena...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)