Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ampeg v2
1
aptele
18.02.2011 21:50:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemusta ampeg v2 tai v4 nupistaTtaitaa olla soumessa aika harvinainen.
 
qurone
27.02.2011 13:51:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla oli v2 useita vuosia käytössä ,luovuin koska sitä piti luukuttaa aika paljon että lähti kunnolla "soimaan"..( ei master vol.) vrt. vaikka 100w twin .muuten hyvä puhdas saundi ,käy pedaalit . baxandall tone stack ! paras jousikaiku johon oon törmänny! painaa tonnin ,paljon erikoisia putkia ...ei mikään särökone siis ,mutta loistava omassa lajissaan.
 
yhdelläkin nuotilla pärjää...
aptele
27.02.2011 13:58:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

v-2 on mulle jo tulossa jokatapauksessa, kunhan ehdin hakea.Joissain v-2:ssa kait on master vola,toisaalta jos nuppi nöyrtyy pedaalille, ei masterevola ole tarpeen.ehkä koti soittelussa olisi keinokuorma hyvä.Kiitos kommentista.
 
MGStone
12.04.2011 14:38:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on 70-luvun alun V2. Aivan loistava peli. Toi on sellainen versio, missä ei ole master volaa tai distortion nappulaa.
 
Äänitettiin yksi levy Vox Ac-30 ja Fender Bassmanin blackfacella. Kaikki omat raidat meni uusiksi Ampegin hankinnan jälkeen.
 
Mulla on välissä Badcatin The Leash ja hyvin toimii. Ilman keinokuormaa ei kyllä pienemmille areenoille ole mitään asiaa.
 
Suosittelen lämpimästi.
 
mvirta
12.04.2011 14:51:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullakin on ollut V2 aika pitkään, nyt tosin myyty.
 
Painava peli, tosi hyvä jousikaiku ja kliinit. Säröissä oli ehta Steppenwolf-soundi. Sisältää paljon putkia, osa kai aika harvinaisia. Tuo ei ollut järjettömän kovaaääninen, liekö pääteputket jo lopuillaan.
 
Eq on sillä lailla aktiivinen, että kun vaan kääntää kaikkea lisää niin etuaste säröytyy.
 
Masteria ei mullakaan ollut. Hauska yksityiskohta että sisältä löytyi kellastuneella paperilla siisitisti taiteltu kytkentäkaavio, ollut varmaan siellä aika kauan.
 
Ostin kauan sitten yhdessä vanhan marsun 4x12 -kaapin kanssa tuhannella markalla.
 
Shut Up 'n Play Yer Guitar
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «