Aihe: Kitarakama-palstan missikisat 2011 -Kehittävä keskustelu-
1 2 3 4 5 6 7
Bluesmies
17.02.2011 21:02:49
Mä ehdotan, että annetaan pisteitä kymmenelle kitaralle, että tulee vähän hajontaa enemmän. Parhaalle 10p, seuraavalle 9p jne. ja 10. hienoimmalle 1p.

Kannatetaanko?
Kivijalka
17.02.2011 21:09:08
Bluesmies: Mä ehdotan, että annetaan pisteitä kymmenelle kitaralle, että tulee vähän hajontaa enemmän. Parhaalle 10p, seuraavalle 9p jne. ja 10. hienoimmalle 1p.

Kannatetaanko?

En ala. Liikaa hommaa.
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Juicy
17.02.2011 21:12:10

Sovitaan että Räbbänä valitsee samantien voittajan, kun on niin vaikeaa. :D
Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Kivijalka
17.02.2011 21:15:27
Juicy: Sovitaan että Räbbänä valitsee samantien voittajan, kun on niin vaikeaa. :D

Jos nyt totta puhutaan niin luulin että meikäläisen rehkiminen olisi ollut ohi kun vaivauduin etsimään kitaran kuvan kovalevyni uumenista... Sitten yhtäkkiä pitäisikin jo äänestää kymmentä missiä? Siis what thö fak?
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Räbbänä
17.02.2011 21:19:13
No niin. Mites ois? Pidetäänkö dödlaini ennallaan (24.2 to) vai alkaako arvontalaulut raikaamaan jos sunnuntai-illasta?
"Siut pitäs kyllä survoo turkinhihhaan ja nussii ulos uuvelleen. Jottain on pahasti miehessä pielessä. Vai liekkö vaan miun mualimankahtomus suppea. Voi se olla sitäkin, mie oon mualta." - Karvamammutti
Joees
17.02.2011 21:25:22
Räbbänä: No niin. Mites ois? Pidetäänkö dödlaini ennallaan (24.2 to) vai alkaako arvontalaulut raikaamaan jos sunnuntai-illasta?

Miksei sitä voisi lyhentää jos näyttää että ei tule enää ilmottautumisia.

Mitä tulee pisteiden antamiseen niin täällä on sen verran mielipiteitä aiheesta että valitse sä Räbbä miten mennään. Sähän kuitenkin tän skaban ylipappi olet tällä kertaa.

Eihän tää aiemmin näin vaikeeta ja vääntämistä ole ollut?(tää ei ollut Räbbänä sulle)
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Jii
17.02.2011 21:27:35
Räbbänä: No niin. Mites ois? Pidetäänkö dödlaini ennallaan (24.2 to) vai alkaako arvontalaulut raikaamaan jos sunnuntai-illasta?

Kaipa äänestys alkaa silloin kun äänestysketju on olemassa. Tokihan on hyvä pitää sovitusta kiinni.
Southbound again don't know if I'm going or leaving home
Juicy
17.02.2011 21:29:43 (muokattu 17.02.2011 21:30:22)

Jos nyt tän viikon loppuun kahtottais? Näkyy vielä ihan hienoja keppejä tupsahtelevan. Eikös bassopuolella ollut jokin karsinta/finaalisysteemi vielä välissä?
Räbbänä
17.02.2011 21:30:04
Methis: Miksei sitä voisi lyhentää jos näyttää että ei tule enää ilmottautumisia.

Mitä tulee pisteiden antamiseen niin täällä on sen verran mielipiteitä aiheesta että valitse sä Räbbä miten mennään. Sähän kuitenkin tän skaban ylipappi olet tällä kertaa.

Eihän tää aiemmin näin vaikeeta ja vääntämistä ole ollut?(tää ei ollut Räbbänä sulle)

Eiköhän me pidetä siinä yhdestä viiteen pisteytyksessä. Kyllähän duunia tietää, kun osallistuja taitaa jo se päälle 100 olla äänestäjiä vähintään saman verran...

Ihmisillä on kyllä vähän turhan tiukassa se rautakanki persuksissa, mitä nyt sivusta seuraillut. Ens kerralla joku muu saa rustata ne 62 eri pykäläää sisältävät säännöt, väsätä vaikka jokaiselle runkomuodolle omat luokkansa, originellikuvien sarja ja photoshopmadness luokat sekä vetää kisat, jos alkaa näin tiukkapipoista meininki olemaan. =)
"Siut pitäs kyllä survoo turkinhihhaan ja nussii ulos uuvelleen. Jottain on pahasti miehessä pielessä. Vai liekkö vaan miun mualimankahtomus suppea. Voi se olla sitäkin, mie oon mualta." - Karvamammutti
Joees
17.02.2011 21:36:33
Räbbänä: Eiköhän me pidetä siinä yhdestä viiteen pisteytyksessä. Kyllähän duunia tietää, kun osallistuja taitaa jo se päälle 100 olla äänestäjiä vähintään saman verran...

Ihmisillä on kyllä vähän turhan tiukassa se rautakanki persuksissa, mitä nyt sivusta seuraillut. Ens kerralla joku muu saa rustata ne 62 eri pykäläää sisältävät säännöt, väsätä vaikka jokaiselle runkomuodolle omat luokkansa, originellikuvien sarja ja photoshopmadness luokat sekä vetää kisat, jos alkaa näin tiukkapipoista meininki olemaan. =)

Älä unohda että perinneritsat erotellaan heviruoskista. Oikeestaan voitas jakaa nää ihan jokaisen mallin omiin missiskaboihin samantien.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Osteri
17.02.2011 22:10:09
Toteutetaanko äänestys kilometrin pituisena ketjuna täällä keskustelussa vai lähetetäänkö pikaviestinä Räbbänälle ?
Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita....
Juicy
17.02.2011 22:24:50

Osteri: Toteutetaanko äänestys kilometrin pituisena ketjuna täällä keskustelussa vai lähetetäänkö pikaviestinä Räbbänälle ?

Sille tulee tod. näk. oma ketjunsa sitten kun on sen aika.
Räbbänä
17.02.2011 22:56:46
Juicy: Sille tulee tod. näk. oma ketjunsa sitten kun on sen aika.

Juurikin näin. Ketjun avausviestiin kerätään jokaisen osallistujan nimimerkki, kilpailukuva ja kitaran merkki/malli. Osallistumisjärjestys määrittää kilpailunumeron. Jokainen sisällyttää vastausviestiinsä sitten oman top. 5 listansa pisteineen.
Kivijalka
17.02.2011 23:06:54
Räbbänä: Juurikin näin. Ketjun avausviestiin kerätään jokaisen osallistujan nimimerkki, kilpailukuva ja kitaran merkki/malli. Osallistumisjärjestys määrittää kilpailunumeron. Jokainen sisällyttää vastausviestiinsä sitten oman top. 5 listansa pisteineen.

Kuulostaa huomattavan toimivalta ratkaisulta.
Räbbänä
18.02.2011 00:28:05 (muokattu 18.02.2011 00:29:40)
Edit: dadaan jo väärään ketjuun. Saeaeh..
Krice
18.02.2011 16:33:54

Fender Stratosonic HH

http://dl.dropbox.com/u/5308327/tinde_stratosonic.jpg

Siis 24,75"-skaalainen strato, jossa säätimet on sijoitettu fiksusti? Ilmeisesti joku vanha malli, ennen osattiin suunnitella kitaroita.
Sakmongkol
18.02.2011 16:43:55
Krice: Siis 24,75"-skaalainen strato, jossa säätimet on sijoitettu fiksusti? Ilmeisesti joku vanha malli, ennen osattiin suunnitella kitaroita.

Onks sulle Krice tullut mieleen että saatat olla aika marginaalissa näiden mieltymystesi kanssa? Esimerkiksi tavan stratossa volumesäädin on hyvin lähellä kieliä ihan siitä syystä että siihen pääsee nopeasti ja helposti käsiksi. Jotkut saattavat jopa pyöritellä sitä soiton lomassa, paljonkin, eikä se niin vaan onnistu jos se on sijoitettu "fiksusti". Jos taas oikeasti käsi nappaa läheisen sijainnin takia kiinni säätimiin niin voi olla vika myös kädessä. Mihinkään ei oikeasti tarvita niin isoa käden liikettä että säätimiin osuminen olisi ongelma.

Lisäksi 24,75" on tyttöjen skaala eikä siten kuulu stratomalliin. Anteeksi offtopic.
tinde
18.02.2011 16:58:24 (muokattu 18.02.2011 17:04:23)

Krice: Siis 24,75"-skaalainen strato, jossa säätimet on sijoitettu fiksusti? Ilmeisesti joku vanha malli, ennen osattiin suunnitella kitaroita.

Tää ei oo kauheen vanha malli, valmistettiin Coronassa pari vuotta (2005 - 2007), mutta ei menny kaupaksi. Se oli Fenkun yritys astua LP:n tonttiloille, sama skaala, ontto mahonkibody, 2 humbuckeria jne jne.

Mutta tosi hyviä kitaroita (mulla on kolme...) ja kyllä, säätimet on sijoitettu fiksusti :-)

Sakmongol: Onks sulle Krice tullut mieleen että saatat olla aika marginaalissa näiden mieltymystesi kanssa? Esimerkiksi tavan stratossa volumesäädin on hyvin lähellä kieliä ihan siitä syystä että siihen pääsee nopeasti ja helposti käsiksi. Jotkut saattavat jopa pyöritellä sitä soiton lomassa, paljonkin, eikä se niin vaan onnistu jos se on sijoitettu "fiksusti". Jos taas oikeasti käsi nappaa läheisen sijainnin takia kiinni säätimiin niin voi olla vika myös kädessä. Mihinkään ei oikeasti tarvita niin isoa käden liikettä että säätimiin osuminen olisi ongelma.

Lisäksi 24,75" on tyttöjen skaala eikä siten kuulu stratomalliin. Anteeksi offtopic.

Mä kuulun samaan marginaaliin - mun normistraton volapotikka on siirretty 2 cm alaspäin jotta sormet ei sitä jatkuvasti hinkkaa.

Vai tyttöjen skaala - jep jep :-)
Christeraser
18.02.2011 19:19:24

Sakmongkol: Onks sulle Krice tullut mieleen että saatat olla aika marginaalissa näiden mieltymystesi kanssa? Esimerkiksi tavan stratossa volumesäädin on hyvin lähellä kieliä ihan siitä syystä että siihen pääsee nopeasti ja helposti käsiksi. Jotkut saattavat jopa pyöritellä sitä soiton lomassa, paljonkin, eikä se niin vaan onnistu jos se on sijoitettu "fiksusti". Jos taas oikeasti käsi nappaa läheisen sijainnin takia kiinni säätimiin niin voi olla vika myös kädessä. Mihinkään ei oikeasti tarvita niin isoa käden liikettä että säätimiin osuminen olisi ongelma.

El ou el

Pata kattilaa... mites se menikään
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)