PoLFus 20.03.2004 23:06:01 | |
---|
Onk' sulla, Onko sul? (A-ha) Onk' sullah Onko sul? (A-he) Onko sulla, Onko sul? (A-ha) Tässä istuskelen, kirjoittelen (O-ho) Siinä lueskelet, däggägä (A-ha) Mä kysyn sulta kysymyksen Onk' sulla, Onko sul? (A-ha) Onk' sullah Onko sul? (A-he) Astut eteen, taakse (Ou-nou) Kaadut lattialle taas, eh (pprr) Nostanko sut ylös, vai en? Onk' sulla, Onko sul? (A-ha) Onk' sullah Onko sul? (A-he) Imp-rovisaatiosta Rägää (gäärä) Imp-rovisaatiosta Rägää (gäärä) Pääs Sirin Nalle In Pai, Nuu A-HA cha cha cha ~ 7ender $tratocaster ~ |
PoLFus 21.03.2004 19:57:46 (muokattu 21.03.2004 19:58:05) | |
---|
Kysykää rohkeasti, jos haluatte ton ottaa. ~ 7ender $tratocaster ~ |
hörhö 22.03.2004 12:02:05 | |
---|
Tykkäsin tästä erittäin paljon sen kummempia erittelemättä. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Nimismies 22.03.2004 22:56:09 | |
---|
Sävellä tämä! Voisi olla iloisena reggae-rallatteluna päivän pelastaja. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
hörhö 23.03.2004 11:13:12 | |
---|
Sävellä tämä! Voisi olla iloisena reggae-rallatteluna päivän pelastaja. Tai M.A Numminen avantgardevetäisy 70-luvun hengessä. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Pääs Sirin Nalle In Pai, Nuu Tajusiko tämän kukaan??? Se on siis Paul Ankan biisi: Pääsi rinnallein painuu... EDIT: joo reggae tästä olisi tulossa. Säveltäisinkö? ~ 7ender $tratocaster ~ |
NHR 01.04.2004 17:42:12 | |
---|
Pääs Sirin Nalle In Pai, Nuu Tajusiko tämän kukaan??? Se on siis Paul Ankan biisi: Pääsi rinnallein painuu... Joo, tuo oli ihan hauska. En minä tuosta tekstistä mitään muuta irti saanutkaan. Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan." |
PoLFus 01.04.2004 22:01:24 | |
---|
Joo, tuo oli ihan hauska. En minä tuosta tekstistä mitään muuta irti saanutkaan. Et niin, koska siinä ei ollut mitään, mitä repiä. ~ 7ender $tratocaster ~ |
ganesha 08.04.2004 15:53:01 | |
---|
kuu lost aahi eman sil täk uin jo kulau lussa kokoa jan ruin aisitoi sel ta jota kinjon kavo isi luo kitel lajoksi kin huuma usa inee ksime neja tie dä. tuli pahan vain mie leen. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |