Aihe: Maailman huonoin musiikkikappale
1 2 3 4 524 25 26 27 28138 139 140 141 142
jussiohman
16.02.2011 02:30:22
Ella Ja Aleksi : Kakkaa lumella
http://www.youtube.com/watch?v=EybHtRks_Qs

Tämä biisi sai joskus mut niin hämilleen etten tiennyt mitä ajatella. Siinä mielessä ei voi aivan turhanakaan biisinä pitää, vaikka tekisikin vähän mieli vihata sitä.
HULK
velipesonen
16.02.2011 07:52:37

Jormaz: Mulle tuli lähinnä mieleen että Mozartia vedettiin aika pahasti ns. kuivalla kakkoseen.

Aivan oikein. Mozartilta pöllittyjä sointukulkuja ja äänenkuljetuksia, etelän lomakohteiden (Espanja ja Kreikka) stimuloimaa eksotistista kitsiä sekä monotonisia, jumputtavia ja täydellisen jonninjoutavia säestyskuvioita.
Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani
uusikaveri
16.02.2011 09:18:56
Tuossa aikaisemmin oli Blondien Rock Steady-väännös, mutta kyllä järkyttävin on Clashin raiskaus Police & Thieves-kipaleesta.

http://www.youtube.com/watch?v=iQXgfD0UKIY

Laitetaan vertailun vuoksi alkuperäinen, vaikka kyllähän sen ovat kaikki kuulleet.

http://www.youtube.com/watch?v=WQriZQbTcjk
Nuages
16.02.2011 16:14:09
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
velipesonen
16.02.2011 16:44:18

Nuages: http://www.youtube.com/watch?v=_JLuzUTcGYA

Jos tämän Kaius Tihtosen kappaleen olisi levyttänyt 60-luvulla vaikkapa Scott McKenzie tai Hamaz And The Papas, tämä olisi klassikko. Ei ole edes huono.
Prophet
16.02.2011 17:27:33
Nuages: http://www.youtube.com/watch?v=_JLuzUTcGYA

Hienoa, että joku on laittanu tuonne. Santakuskin Blues pitäis kuulla uudelleen, en muista enää biisiä.
Epämuusikko
17.02.2011 18:12:02
hippelihuijaa: Tämän vuoden euroviisu-kappaleet kaikki tyyni! Plagiaatteja toisensa perään ja vielä helvetin huonosti esitettyinä. Ja jotkut saatanat vielä kehtaa väittää niitä muka omiksi tekeleikseen, ilmeisesti teosto-korvausten toivossa. Härskiä!

Miten sinua ei ole vielä bannattu?????
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Sergei Fallinen
17.02.2011 18:24:41
Epämuusikko: Miten sinua ei ole vielä bannattu?????

hoho, 5 sekkaa sitten mietin tuol toises ketjus (t.rexiä sivuavas...) ihan samaa mut en sit viittinyt kirjottaa viestiä
hippelihuijaa
17.02.2011 18:28:34
Epämuusikko: Miten sinua ei ole vielä bannattu?????

Ja miksi mut pitäis pännätä - ihan kiltistihän mä olen vielä ollut!
velipesonen
17.02.2011 19:06:55

hippelihuijaa: Tämän vuoden euroviisu-kappaleet kaikki tyyni! Plagiaatteja toisensa perään ja vielä helvetin huonosti esitettyinä. Ja jotkut saatanat vielä kehtaa väittää niitä muka omiksi tekeleikseen, ilmeisesti teosto-korvausten toivossa. Härskiä!

Siitäpä kimmokkeen saaden voimmekin pohtia, milloin se tällaiseksi oikein meni. Aika hyvän perstuntuman aiheeseen saa tietenkin kahlaamalla kaikki varsinaiseen kilpailuun lähetetyt kappaleet alusta loppuun. En ole sitä tehnyt mutta minusta vähän tuntuu että 70-luvun jälkipuoliskolla se lässähti eikä ole sen koommin ainakaan paremmaksi muuttunut. Kun muistelee 70-lukua niin silloin vielä ihmiset suhtautuivat laulukilpailuihin, keväällä Euroviisuihin ja syksyllä Syksyn Säveleen, erittäin vakavasti, jopa haudanvakavasti. Yritystäkin oli ihan eri malliin kuin nykyään, biisit ja esitykset olivat enimmäkseen parempia. Jotenkin se koko laulukisailujuttu tuntui hyytyvän punkin ja varsinkin uuden aallon tulemiseen vaikkei niissä skaboissa punkkibiisejä paljon ollut. Kojon Nuku pommiin oli eräänlainen puolipunk-mukaelma.

Vanhojen euroviisujen mahtaileva ja melodramaattisen äitelä tunnelma vaihtui tylsään terveysherkkuun jossa ei ollut enää mitään. Aivan hyvin maailman huonointa musiikkikappaletta voi etsiä Euroviisu-kisailijoista ainakin 80-luvulta lähtien.
Prophet
17.02.2011 19:52:46
Euroviisuskaban totaalinen alasajo alkoi, kun pakollisesta viihdeorkesteritaustasta luovuttiin.
Epämuusikko
17.02.2011 20:04:39 (muokattu 17.02.2011 20:17:41)
Prophet: Euroviisuskaban totaalinen alasajo alkoi, kun pakollisesta viihdeorkesteritaustasta luovuttiin.

Tästä olemme yhtä mieltä.

Ja miksi mut pitäis pännätä - ihan kiltistihän mä olen vielä ollut!

omakuvasi on ruma. ei vaan, luulin että tuplanickit/bännien jälkeinen reinkarnaatio olisi säännöissä kielletty.
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
velipesonen
17.02.2011 20:25:41

Korjatkaa jos olen väärässä mutta muistaakseni ensimmäinen kilpailukappale jota orkesteri ei säestänyt oli Belgian kappale vuonna 1980: http://www.youtube.com/watch?v=6USa0zUMmqI
Prophet
17.02.2011 20:41:47
"Vuodesta 1999 lähtien Euroviisuissa ei ole enää käytetty orkesteria ja musiikki on tullut aina taustanauhalta."
jazzmies
17.02.2011 21:34:26
Prophet: "Vuodesta 1999 lähtien Euroviisuissa ei ole enää käytetty orkesteria ja musiikki on tullut aina taustanauhalta."

Mutta se hyvä puoli on vuoden 2011 Euroviisuissa, että Italia tulee takaisin 13 vuoden tauon jälkeen. Ehkä tulee edes hieman melodisuutta lisää heidän mieltymyksensä tuntien.
VeKrio: mitä isompi rumpu sitä pyöreämäpi viiste.
hippelihuijaa
17.02.2011 21:46:48
Epämuusikko: Tästä olemme yhtä mieltä.

omakuvasi on ruma. ei vaan, luulin että tuplanickit/bännien jälkeinen reinkarnaatio olisi säännöissä kielletty.

Ite olet ruma! Ei vaitiskaan - vaan mutta miten voimme tietää, ettei "epämuusikko" ole liikkeellä useammalla nickillä! Hessuksen suoritukseen tässä ei nyt kukaan ole pyrkimässä, jätetään ne touhut suosiolla hihhuleille.
velipesonen
18.02.2011 07:38:17

jazzmies: Mutta se hyvä puoli on vuoden 2011 Euroviisuissa, että Italia tulee takaisin 13 vuoden tauon jälkeen. Ehkä tulee edes hieman melodisuutta lisää heidän mieltymyksensä tuntien.

Ai niinku että Lordi voitti koska Italia ei osallistunut? Italia on upea musiikkimaa mutta toisaalta italodisco peittoaa huonoudessa minkä ja kenet tahansa. Pitäisikö ketjun nimeksi vaihtaa Maailman huonoin italodiscokappale.
Mikael2k2
18.02.2011 23:28:00
maelstorm: seuraavassa esityksessä on väärin:

1. lajityypissään(suomiräppi) todella kehnot taiteelliset suoritukset varsinaisilta esittäjiltä.

2. Tekstin kauhistuttavan tylsä ja vastenmielinen lähtökohta ja ajatus. Räppiä parisuhteessa olemisen eduista naisen näkökulmasta: ei tarvitse enää ajella karvoja ja voi hengailla himassa ilman meikkiä jne.

3. Ote parodinen, silti onnistuttu vain vähän alta puoleen väliin saakka siinä.

4. Useat viittaukset vastenmielisiin asioihin naisessa - kuukautiset, kuukautiskupit - ovatko ne oikeasti emansipatorisia symboleja, vai onko Suomen nuorison henkinen ilmapiiri feminismin liialti pilaamaa? Feminismi on pilannut tämän maan.

5. Räp-ajattelun mukaan nk. "tausta", on luokattoman huono ja sisältää erittäin huonolla maulla valitun, ja toistetun, samplen.

6. Amatöörimäisyydessäänkin karmivan vastenmielinen musiikkivideo.

7. Valtakunnanlaajuinen medianäkyvyys kiitos helsingin sanomien viikkoliitteen, ilman minkäänlaisia varsinaisia ansioita. "jopa raptori on parempi" - tunnelmat syntyvät.

8. Esittäjien sukupuoli(nainen), räppi on miehille.

Tämä on kolmas yritykseni saattaa tämä tekele tähän viestiketjuun. Aiemmat yritykseni kaatuivat omaan turhautumiseeni, sikäli kun en osannut esittää asiaani käyttämättä runsaasti voimasanoja ja muita moukkamaisuuksia.

hyvät naiset ja herrat, en suosittele:
Kosmiset Kannut - Set the Date(kappale on toki suomenkielinen, nimestään huolimatta)

http://www.youtube.com/watch?v=yJaTeJXMwbk

No nyt! Tämä oli kerrassaan kaamea, puistattava. Vastenmielistä, oikeasti huonoa.
maelstorm
19.02.2011 15:10:05
Kiitos että näytille asettamani kappale sai huomiota.

Pelkästään muistijäljen palautuminen kosmisista kannuista sai minut voimaan pahoin, taitaa lauantain päivällinen lykkääntyä muutamalla tunnilla.

Sitä en tosin ymmärrä, miksi tuo kappale, tai Majakka & aajee candyland freestyle "Mee Vetää Käteen" eivät ole saaneet enempää 'kannatusta' tässä ketjussa. mielestäni ehdottomasti top femmassa huonoudessa molemmat tässä asiayhteydessä.
Siivet.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)