Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Washburn a 20v
1 2
Hetu
15.07.2005 22:59:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjens
Kertokeepa kaikki mitä tiedätte tälläisestä kitarasta? kaikki speksit ja käyttökokemukset kelpaa.
 
Kiitoksia etukäteen:)
 
Hirvi
15.07.2005 23:29:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin A10V on helvetin hyvä. A20V varmaankin vielä parempi.
 
Rokkaa kuin hirvi!
Landola59
16.07.2005 19:06:22 (muokattu 16.07.2005 19:07:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin A10V on helvetin hyvä
 
Täysin samaa mieltä :D
 
http://www.therathole.org/guitars/m … line/80s_full_line_pg3_web.jpg.html
 
tuosta löytyy.
 
Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Niq
16.07.2005 21:13:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noh. Itselläni oli tuommoinen kapistus monta vuotta, sillä erolla että oli ihan kiinteä talla (A-20). Bodyn siivet lehmusta, kaula (volutella) läpi rungon mahonkia, eebenpuuotelauta, messinki otelautamerkit+satula, alkuperäiset mikit todella rok, nostettavissa volumepotikoissa mikkien puolitus. Kansi oli loimuvaahteraviilua sunburstvärityksellä. Kaulan profiili V.
 
Alkuperäiset A-20:t valmistettiin japanissa 80-luvulla, omani oli vm '82. 90-luvun re-issuet tehtiin käsittääkseni jenkeissä.
 
Kaikin puolin hieno peli, mutta ehkä aavistuksen liian "hevi" oli minun käyttööni ja tätänykyä kitara onkin kaverini omistuksessa, kaveri löytyy mnetistä nimimerkillä Olazeba.
 
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
Gary the pine
17.07.2005 06:40:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko tässä kysymys tuon mallisesta kepistä, joka löytyi tosta linkistä, vaiko randy-mallisesta? Bodyn siivistä kun oli puhe... Olen nimittäin aikaisemmin huudellut tuollaisen randy-kopsun perään, että josko joku sellaisesta jotain tietäisi, mutta vastaukset ja tiedot olleet vähän kiven alla...
 
Niq
17.07.2005 06:47:28 (muokattu 17.07.2005 06:50:06)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko tässä kysymys tuon mallisesta kepistä...
 
Ei ollut rändimalli kyseessä. Tommoinen vähän explorerin mallinen toi on, nimikin noilla on: Stage series.
 
EDIT: http://www.therathole.org/guitars/m … ashburn/catalogs/1980_fullline.html
 
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
Landola59
17.07.2005 13:41:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä on a10v ja toimii ku unelma isomman vahvistimen kanssa. todellinen helemi. spider 112 omistan ja sillä lähtee tämän kans. suuri kitara kirja- kertoo enemmän tästä stage sariasta.
 
Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Olazeba_
17.07.2005 23:44:12 (muokattu 18.07.2005 00:18:58)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Kaikin puolin hieno peli, mutta ehkä aavistuksen liian "hevi" oli minun käyttööni ja tätänykyä kitara onkin kaverini omistuksessa, kaveri löytyy mnetistä nimimerkillä Olazeba.

 
Olazeba_ Siis :) Mun "omassa kuvassa" komeilee kyseinen kitara. Niq jo kertoi paljon perusjuttuja tästä soittimesta.
 
Kitarassa on aika tumma ja persoonallinen ominais-soundi, jonka pystyy erottamaan jopa hyvinkin pienellä vahvistimella. Alkuperäisiksi ja vanhoiksi mikit soivat hyvin ja pienen opettelun jälkeen opin pitämään myös tuosta v-mallisesta kaulasta. Mielestäni ko. kepissä on persoonaa. Omaperäisen soundinsa ja muotoilunsa ansiosta moista kitaraa ei kovinkaan usein tule soittorintamalla vastaan. Hyvä keppi kaikinpuolin, en ole ajatellut siitä luopua, joten halvalla en myy :) Privaviestiä tulemaan, niin voin lähetellä lisää valokuvia tai jutella lisää aiheesta.
 
Ei se tästä.
rosberg
18.07.2005 10:28:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla oli aikoinaan 10v. hyvähän se oli ainakin mun mielestä.
 
keep on truckin!
Hetu
18.07.2005 21:20:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitosta vastauksista..:) Kyselin sen takia koska moinen peli tuli eräässä soitinkaupassa vastaan ja suht halvalla oli hinta..
 
Landola59
19.07.2005 03:09:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitosta vastauksista..:) Kyselin sen takia koska moinen peli tuli eräässä soitinkaupassa vastaan ja suht halvalla oli hinta..
 
Paljonko?
 
Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Hetu
19.07.2005 15:46:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljonko?
 
jotain 240€ tais olla
 
DirtyFingers
19.07.2005 17:12:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jotain 240€ tais olla
 
Hehheh. Suht. edullinen...
 
"Don't talk to the eyes of a stranger"
Niq
20.07.2005 10:46:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jotain 240€ tais olla
 
Käy ihmeessä tuohon hintaan hakemassa pois jos on ehjä peli. Jälleenmyyntiarvosta en tiedä (erikoinen malli nääs), mutta käyttöarvoa tuolla on kyllä.
 
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
Washburnittaja
16.02.2011 23:10:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jooh eipä ole tässä keskustelussa puhuttu kuuteen vuoteen, mutta haluisin kysyä että paljonkohan tuolla kitaralla on nykyään arvoa, jos joku tietäisi? Olisi ihan hauska tietää, kun itse omistan sellaisen. Se on mun faijan vanha, hyvässä kunnossa pysynyt kun se oli tuossa 80-luvun lopusta lähtien ollut komerossa ja nyt sitten n. vuosi sitten tuli otettua se käyttöön. Oisko arvo päälle 500 €?
 
fox
16.02.2011 23:17:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Washburnittaja: Jooh eipä ole tässä keskustelussa puhuttu kuuteen vuoteen, mutta haluisin kysyä että paljonkohan tuolla kitaralla on nykyään arvoa, jos joku tietäisi? Olisi ihan hauska tietää, kun itse omistan sellaisen. Se on mun faijan vanha, hyvässä kunnossa pysynyt kun se oli tuossa 80-luvun lopusta lähtien ollut komerossa ja nyt sitten n. vuosi sitten tuli otettua se käyttöön. Oisko arvo päälle 500 €?
 
Mikä noista?
http://www.matsumoku.org/models/washburn/stage/stage.html
 
Kattele vaikka Euroopan puolen eBaysta mitä niist on makseltu, siitä saat osviittaa. En oikein kyllä jaksa uskoa, että olis päälle 500:n Stagesarjan Washbööni.. mutta mistä senkään tietää? Jos tuossa reilu 5 vuotta sitten haarukoitiin 300:n kieppeissä.
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Washburnittaja
17.02.2011 07:15:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox: Mikä noista?
http://www.matsumoku.org/models/washburn/stage/stage.html
 
Kattele vaikka Euroopan puolen eBaysta mitä niist on makseltu, siitä saat osviittaa. En oikein kyllä jaksa uskoa, että olis päälle 500:n Stagesarjan Washbööni.. mutta mistä senkään tietää? Jos tuossa reilu 5 vuotta sitten haarukoitiin 300:n kieppeissä.

 
No se on tuo A-20v.
 
fox
17.02.2011 11:55:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Washburnittaja: No se on tuo A-20v.
 
No, sitten vaan hakemaan ulkomaan sivustoilta.. En viittiny hakea toteutuneista kaupoista, mutta tuotahan voit käyttää "hintareferenssinä".. ;)
 
http://cgi.ebay.com/Washburn-A-20-/ … 75680?pt=Guitar&hash=item3364f78720
 
Oli siellä kyllä toinenkin, valkoinen, josta oli "pyynti" 600 dollaria (tällä hetkellä huutokauppa tosin oli "vasta" 200 dollarissa.. :( .. )
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Osteri
17.02.2011 14:40:25 (muokattu 17.02.2011 14:41:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanhoille Washburneille on vaikeaa sanoa "oikeaa hintaa". Markkinoilla maksettava raha ei ole kovin suurta, yleisesti puhutaan muutaman sadan - tonnin kitaroista. Itse olen soittanut neljällä Washburnilla, jotka kaikki ovat alle vuoden 2000 malleja ja järjestään erittäin hyviä laadultaan. Jotenkin harmillisesti aika on ajanut ohi, vaikka kitara on aivan kelpo vehje.
 
Washburn ei ole koskaan oikeen yltänyt kitaroiden johtavien merkkien kärkiryhmään ja siksi sen tämänpäivän arvostuskin on mielestäni alle hyväksyttävän tason. Jos Washburn kelpasi Gary Moorelle heavy-aikoina, niin kai sillä voi joku muukin soittaa.
 
Olen aina valmis antamaan positiivisen lausunnon Washburneista.
(ei koske sitä roinaa mitä myydään Tarjoustalossa. siinäkin yksi esimerkki tavasta millä kitaran brändi pilataan perusteellisesti. )
 
Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita....
fox
17.02.2011 14:48:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osteri: Vanhoille Washburneille on vaikeaa sanoa "oikeaa hintaa". Markkinoilla maksettava raha ei ole kovin suurta, yleisesti puhutaan muutaman sadan - tonnin kitaroista. Itse olen soittanut neljällä Washburnilla, jotka kaikki ovat alle vuoden 2000 malleja ja järjestään erittäin hyviä laadultaan. Jotenkin harmillisesti aika on ajanut ohi, vaikka kitara on aivan kelpo vehje.
 
Washburn ei ole koskaan oikeen yltänyt kitaroiden johtavien merkkien kärkiryhmään ja siksi sen tämänpäivän arvostuskin on mielestäni alle hyväksyttävän tason. Jos Washburn kelpasi Gary Moorelle heavy-aikoina, niin kai sillä voi joku muukin soittaa.
 
Olen aina valmis antamaan positiivisen lausunnon Washburneista.
(ei koske sitä roinaa mitä myydään Tarjoustalossa. siinäkin yksi esimerkki tavasta millä kitaran brändi pilataan perusteellisesti. )

 
Kuten myös, vaikka ei mulla ole tällä hetkellä kuin tuo ruusupuinen Hawkki. Ne oli aikoinaan hinnakkaita, Washburnit, mutta sitten tosiaan tää vitage-boomi ohitti ne melko totaalisesti. Matsumoku-konsernin kitaroita ne, ja pirun laadukkaita.
Matsumoku/Singer (juu, se ompelukone-Singer) kun joutui vaikeuksiin, tuona soitinrakennuksen "mustana" jaksona 85-86, kaiketi joku koreanpoika tuon brändin hankki hallintaan, kuten kaikki muutkin Matsumokulaiset, Aria, Vantage, Skylark ym. ja käsittääkseni juu (Tarjoustalo!!) tuo oikeus tuohon brändiin on siirtynyt lounaaseen päin.
Alkujaanhan Washburn oli jenkki.. (George L. Washburn)..
 
Kyllähän Washburneja on nähty vaikka Nancy Wilsonilla (Heart) ja John C. Fogertylla..
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «