Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Käypä arvo Premier Advanced Power Kit -setille
1
hannlain
16.02.2011 12:31:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve,
 
rumpukamoista en tiedä mitään, mutta tarvitsisi jostain repiä ao. setille joku käypä arvo. Tietojeni mukaan setti olisi n. 20 vuotta vanha, mutta hyvässä kunnossa. Pedaalit lähes uuden veroiset.
 
----------

Premier Advanced Power Kit (2" normia syvemmät tomit)
12", 13" 16" tomit
2x 22" basaria
 
Virveli
Premier 14x9" Heavy Metal Nine (messinki pinta, 3-kerros puuviilu sisällä)
 
Symbaalit
Paiste 2000 Sound Reflector -series:
14" Thin Crash
18" Power Crash
20" Power Ride
14" Heavy Hi-Hat

Paiste Color Sound 5 -series:
12" Splash
16" Crash

Paiste 1000 Rude -series:
16" Crash/Ride

Paiste 400 series:
16" China

2x PEARL Eliminator pedaalit (3kk vanhat!)

+ telineet kaikille edellisille
 
passe
16.02.2011 18:48:18 (muokattu 16.02.2011 18:52:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arkisemmin Premier APK - sarjan rummut, piti oikein hetki miettiä kun otsikko hämäsi.. Ihan ok keskitason rummut kyseessä. Muutenkin kamat ihan kohdillaan, jonnekin sinne 1000-1500€:n välimaastoon hintapyynti, eniten saat jos myyt kamat erikseen maltin kanssa. Siitä tuo hintapyyntö haitarikin, jos myyt koko setin kerralla niin saat eittämättä vähemmän paalua. Tuo snare taitaa olla suht haluttua tavaraa, täällä torilla olen törmännyt moiseen muistaakseni vain kerran.
 
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
sahkuifk
16.02.2011 19:53:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuvan haluaisin nähdä.
 
Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta.
hannlain
16.02.2011 20:23:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olenkin lähinnä ostopuolella enkä myymässä, mutta olis hyvä tietää joku arvo suunnilleen ettei tule viilatuksi linssiin. Kuvaa mulla ei ole laittaa. Myyjäkään ei ole perillä nykypäivän hinnoista...
 
Toisaalta onko järkeä laittaa tuon ym. hintahaarukan verran euroja 20v vanhaan settiin? Vai saako tuolla rahalla mitään käypää settiä uutena / tuoreempana?
 
sahkuifk
16.02.2011 20:36:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä siinä on järkeä.
Uutta tuon tasoista settiä pelteineen ja hiluineen kun lähdet kasaan niin tonni on aika pian käytetty.
Noiden kunto tietty ratkaisee paljon, siksi sitä kuvaa kyselin. Toki tuon ikäinen Premier kiinnostaa mua muutenkin.
 
Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta.
Velli
16.02.2011 20:52:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hannlain: Olenkin lähinnä ostopuolella enkä myymässä, mutta olis hyvä tietää joku arvo suunnilleen ettei tule viilatuksi linssiin. Kuvaa mulla ei ole laittaa. Myyjäkään ei ole perillä nykypäivän hinnoista...
 
Noita APK-pönttöjä näkee käytettynä myytävän n. 400-500E:lla ilman peltejä. Tuossa mainitsemassasi läjässä on ihan hyvä peltikattaus ja suht arvokas virvelikin. Mikäli pönttöjen ja peltien kunto on ok, niin tonni olisi mun mielestä sopiva hinta koko läjälle. Se ei ole ainakaan liikaa, mutta ei toisaalta mikään naurettavan pienikään summa.
 
M. Kekki
16.02.2011 20:55:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hannlain: Premier 14x9" Heavy Metal Nine (messinki pinta, 3-kerros puuviilu sisällä)
 
Tämä on kohtuullisen arvokas virveli. Hyväkuntoisen hinta nousee reilusti yli 300:n euron.
 
Ei surkutella vaan tehdään!
EJ84
16.02.2011 21:59:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos on halkeamia pelleissä niin ne ei ole paljonkaan arvoiset, tosin ilmeisesti ei ole kun sitä ei ole mainittu. Rautakin maksaa niin olisi varmaan myös hyvä tietää kuinka monta ja mitä telineitä pakettiin sisältyy. Suht uusien pedaalien hinnaksi määrittelisin itse ostohinnan miinus alv. tai ehkä jopa hieman enemmän, mikäli ovat täysin kunnossa eikä kaltoin kohdeltu.
 
hannlain
16.02.2011 22:06:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

retired: Jos on halkeamia pelleissä niin ne ei ole paljonkaan arvoiset, tosin ilmeisesti ei ole kun sitä ei ole mainittu. Rautakin maksaa niin olisi varmaan myös hyvä tietää kuinka monta ja mitä telineitä pakettiin sisältyy. Suht uusien pedaalien hinnaksi määrittelisin itse ostohinnan miinus alv. tai ehkä jopa hieman enemmän, mikäli ovat täysin kunnossa eikä kaltoin kohdeltu.
 
Oman käsitykseni mukaan pellit pitäisi olla kuosissa. Täytyisi kuitenkin pyytää jotain tuttua rumpalia testaamaan muutenkin settiä ja sen kuntoa. Itse en osaa arvioida... Noiden pedaalien hinnan katsoinkin t-kaupasta, mikäli nyt katsoin täysin samaa mallia...
 
Settihän ei tule minulle, vaan firman musakerholle. Mutta kun myyjänä on kollega, olisi molemmin puolin hyvä että hinta vastaisi jotakuinkin setin käypää arvoa.
 
Kiitoksia paljon kaikille vastanneille.
 
passe
16.02.2011 22:08:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pienen laskutoimituksen jälkeen komppailen Velliä siinä, että jos tonnilla saat niin osta heti.
 
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «