Osteri 16.02.2011 18:55:15 | |
---|
Ehdotan Paras=5p. toinen=3p. kolmannelle 1p. Perustelu: sopiva määrä duunia kun valitsee, riittävä väli etumatkaan sille joka saa sen 5 p. Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita.... |
Kivijalka 16.02.2011 18:58:03 | |
---|
Osteri: Ehdotan Paras=5p. toinen=3p. kolmannelle 1p. Perustelu: sopiva määrä duunia kun valitsee, riittävä väli etumatkaan sille joka saa sen 5 p. Kannatetaan! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Juicy 16.02.2011 19:03:11 | |
---|
Mietin vaan kun keppejäkin on niin paljon, että saisi jonkinlaista selvyyttä sinne keskivaiheille. Tuleeko sitten suuri leegio niitä yhden pisteen keppejä? Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
Joees 16.02.2011 19:09:30 (muokattu 16.02.2011 19:10:13) | |
---|
Juicy: Mietin vaan kun keppejäkin on niin paljon, että saisi jonkinlaista selvyyttä sinne keskivaiheille. Tuleeko sitten suuri leegio niitä yhden pisteen keppejä? Todennäköisesti mut ei niillä mitään väliä liene kuitenkaan. Aiemmin on muistaakseni ollut jaettuja sijoja vaikka kuin kärkikolmikon jälkeen ja se passaa mulle edelleenkin. E: Osterin ehdotus on ihan jees mun mielestä. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
ADEHD: Täällä on myös paljon hienoja kuvia rumista kitaroista. Telecasterit? |
Joees 16.02.2011 20:24:38 | |
---|
Krice: Telecasterit? Jäbähän on hauska sälli. Itsekö läpän keksit? Loafers
Tawsky 16.02.2011 20:35:20 | |
---|
Krice: Telecasterit? Tele on kyllä ruma. Mutta siksi se onkin hieno. |
RamoQ 16.02.2011 21:54:34 | |
---|
jspace: Eka - viides ja lisäksi kolme ruminta pökälettä miinuspojoilla. Kaikki Tele ihmiset äänestää hevikirveitä ja kaikki hevikirvesihmiset telejä noihin miinuspisteille.. Onko lopultakaan järkeä? Tilutus on yliarvostettua. |
Joees 17.02.2011 10:42:53 | |
---|
RamoQ: Kaikki Tele ihmiset äänestää hevikirveitä ja kaikki hevikirvesihmiset telejä noihin miinuspisteille.. Onko lopultakaan järkeä? Minkä takia näin pitäis tehdä? Tää dissaaminen on mennyt oikeesti ihan naurettavaksi. Olkoonkin että siellä saattaa olla myös huumoriakin mukana. Loafers
vvaltsu 17.02.2011 11:04:42 | |
---|
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur | I feel like a king, when I swing my thing -Günther |
Krice 17.02.2011 11:24:08 | |
---|
Methis: Tää dissaaminen on mennyt oikeesti ihan naurettavaksi. Tarkennuksena, että minusta kisassa ei rumia kitaroita ole ollut. ADEHD vaan mainitsi siitä, joten päättelin, että kyseessä saattaisi olla telecasterit. En oikein keksi muuta vaihtoehtoa. |
Joees 17.02.2011 11:40:36 | |
---|
Krice: Tarkennuksena, että minusta kisassa ei rumia kitaroita ole ollut. ADEHD vaan mainitsi siitä, joten päättelin, että kyseessä saattaisi olla telecasterit. En oikein keksi muuta vaihtoehtoa. Njoo en mä nyt mitään yksittäistä tapausta hakennut. Vaan ihan ylipäätänsä näkyy näillä palstoilla tuo. Itse kun en ymmärrä moista mustavalkoista vastakkainasettelua heviruoskien ja perinneritsojen välillä. Mut ei siinä jos ei oo muusta aiheesta jauhettavaa niin kai se on pakko jostain sitten. Loafers
Jeszse 17.02.2011 11:43:05 | |
---|
Jos vaikka sovitaan et ei tapella siitä et onko Dean ML hienompi ku Tele vaan sovitaan joku pistemäärä jonka jokanen sit vaan jakaa omille suosikeilleen? Sun mutsillas on niin tuuheat viikset, että niiden alle mahtuu koko perhe sateensuojaan. |
jspace 17.02.2011 14:32:35 | |
---|
Voi ryönä, totisia torvensoittajia liikenteessä. Ja vielä kitarapalstalla. Tumman jäljen jos tuoppini pöytään tuo, tuoppi uusi jo ehkäpä kirkkaan luo... |
Christeraser 17.02.2011 14:34:19 | |
---|
jspace: Voi ryönä, totisia torvensoittajia liikenteessä. Perus Muusikoiden.net foorumitoimintaa. |
Juicy 17.02.2011 16:38:02 | |
---|
Jos totta puhutaan niin tuolla vaan on useampikin kitara, jolle tekisi mieli pisteitä antaa. Se että pitäisi rajata vain top 3-kitarat tekee hommasta ainakin mulle entistä vaikeamman. Mennään siis vaan alkuperäisellä suunnitelmalla, ihan hyvin se kai toimi bassopuolellakin. Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
fox 17.02.2011 17:52:15 | |
---|
Juicy: Jos totta puhutaan niin tuolla vaan on useampikin kitara, jolle tekisi mieli pisteitä antaa. Se että pitäisi rajata vain top 3-kitarat tekee hommasta ainakin mulle entistä vaikeamman. Mennään siis vaan alkuperäisellä suunnitelmalla, ihan hyvin se kai toimi bassopuolellakin. Täysin samaa mieltä.. Kyllä sielt ne löytyy, jotka omasta mielestä on "missi-kriteerit" täyttäviä, sekä jäähän siihen ne 2 ja 1 p. jotka totta kai voi Euroviisu-tyyliin jakaa.. ;) |
CountX 17.02.2011 20:06:55 | |
---|
Kolme on ihan passeli pisteytettävien määrä. Menee mielenkiinto koko hommaan jos pitää käydä väkisin valitsemaan kymmentä kitaraa. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Juicy 17.02.2011 20:19:06 | |
---|
CountX: Kolme on ihan passeli pisteytettävien määrä. Menee mielenkiinto koko hommaan jos pitää käydä väkisin valitsemaan kymmentä kitaraa. Öö, puhehan oli viidestä? Eikä mikään pakko ole äänestää ollenkaan, jos se noin vastenmielistä on... Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
CountX 17.02.2011 20:20:43 | |
---|
Juicy: Öö, puhehan oli viidestä? Eikä mikään pakko ole äänestää ollenkaan, jos se noin vastenmielistä on... Ai, sori. No viisi nyt juuri ja juuri hampaat irvessä löytyy. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |