Aihe: Bändille yksi aktiivinen subutin - mikä?
1 2 3
musamies
10.11.2010 15:17:32
NeliX4: ... eikäkön suunnittelemaan sitten vain, KUN kerran homma on hanskassa: http://www.linearteam.dk/default.aspx?pageid=winisd

Tuo on hyvä apuväline, helpottaa suunnittelua. Täytynee muita tarpeita ajatellen mennä katsomaan saanko lainaan paikallisesta kirjastosta Pekka Tuomelan Tee itse hifikaiuttimia :D kun myös matalavolumekaiuttimet on tapetilla...
musamies
11.11.2010 19:07:23
Bändin hankintajaosto päätyi kokouksessaan seuraavanlaiseen ratkaisuun siis 1 kpl voidaan tilata, eikä muukaan bändin hallinto ole päätynyt muunlaisiin ratkaisuihin kuten käyttämään otto-oikeutta hankintajaoston päästöstä kumoten. Oikaisuvaatimuksia eikä eriäviä mielipiteitä ei ollut.
http://www.thomann.de/fi/behringer_b1500d_pro.htm

Jos tämä yksimielisyys konkretisoituu lähiaikoina vehkeeseen, jota päästään kokeilemaan, voin toimittaa iloksenne lisäraporttia.

Eli nyt siis toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
NeliX4
11.11.2010 20:44:32
Vaikuttaa yhdistystoiminnan tehokkuudelta.
rintapek
11.11.2010 21:35:52

musamies: Bändin hankintajaosto päätyi kokouksessaan seuraavanlaiseen ratkaisuun ...

Tuote jonka jaosto oikeesti halus ois ollu 705, db15, 902 tai 905. Noin niinko esmerkiksi. Mä ny en osaa ottaa kantaa oliko valinta sinne vai tänne..., mut veikkaan, et tos valinnas mentiin pelkästään hintalapun ehdoilla. Ei o toimivin juttu se.
One kind of music only - the good kind
musamies
11.11.2010 22:42:27 (muokattu 11.11.2010 23:12:21)
Selvitettyämme ensin bändin kamreerilta mitkä on nykyiset resurssit, olisimme joutuneet pyytämään joko myyntiosaston tai kolehtiosaston toiminnan aktivointia jos muita vaihtoehtoja halutaan ;-)

Juu kyllä siinä niin kävi, että hintalappu ratkaisi kun muut ominaisuudet ovat nettitietojen valossa ok vaikka liioiteltuja ehkä ovat. Lukema on tosiaan aika mielenkiintoinen 373 egeä. Joudutaan vartoomaan, että niitä tulee Thomann:ille lisää.

Yritän pitää teijät ajantasalla jos tuota härveliä pääsee ihan oikeasti käyttämään.
rintapek
11.11.2010 22:48:51

musamies: Selvitettyämme ensin bändin kamreerilta mitkä on nykyiset resurssit, olisimme joutuneet pyytämään joko myyntiosaston tai kolehtiosaston toiminnan aktivointia jos muita vaihtoehtoja halutaan ;-)

Tää lienee niit asioita, mis talous ratkaisee kaiken. Ei millään pahalla, mut näin se munkin kunnassa menee. Useimmiten meikäläinen jää vittuuntuvan rooliin.
One kind of music only - the good kind
musamies
11.11.2010 22:56:36
Ennen mun kohal oli niin päin kuin Speedyllä ja Sakullakin, että artisti maksaa itse kaiken. Nyt ei ole pakko ihan joka ämyriä henkilökohtaisesti omaksi hankkia kuten ennen mut pienin rahoin mennään.
miffe
20.11.2010 23:18:33
himppe: Maksaa juu + saat nähdä aika paljon vaivaa että löydät parametreiltaan juuri tuohon koteloon sopivan elementin. Käytännössä se on melko mahdotonta. Kyllähän kotelo pitää tehdä elementin ominaisuuksien perusteella eikä toisin päin.

Aika monesti lähtökohta on kuitenkin se, että speksataan jotain haluttuja parametrejä sekä esim. lyödään lukkoon jotain mittoja. Sen jälkeen etsitään moukari, joka halutun asian toteuttaa siinä kotelossa.

Sit, jos sellasta elementtiä ei ole vslmiina kellään, niin otetaan lusikka kouraan ja ruinataan joltain valmistajalta sopiva ämyri. Tosin jotkin valmistajat lisäävät kustomoidut tuotteet suoraan katalogiinsa.
turkulainen
Tami
02.12.2010 10:55:50

musamies:

Jos tämä yksimielisyys konkretisoituu lähiaikoina vehkeeseen, jota päästään kokeilemaan, voin toimittaa iloksenne lisäraporttia.

Eli nyt siis toivotaan parasta ja pelätään pahinta...

Nonni.... muusikoiden.netin koeajosta säikähtäneenä Thomann-jannu on poistanut tän valikoimasta ja nyt koko loppuelämä menee miettiessä, että oiskohan se ollut loistosubi... ***hana!!!
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
NeliX4
02.12.2010 11:20:42
Hyvin myyvät hittituotteet on tapana poistaa heti valikoimista, että niille syntyy kulttimaine. Esim. RCF 310A poistettiin heti viikon jälkeen...

... eiku on se ollut jo kohta 10 vuotta myynnissä.

Jos tuntuu alapäässä ärsyttävää kutinaa, niin voin ottaa siitäkin vastuun.
musamies
02.12.2010 21:37:57
Tami: Nonni.... muusikoiden.netin koeajosta säikähtäneenä Thomann-jannu on poistanut tän valikoimasta ja nyt koko loppuelämä menee miettiessä, että oiskohan se ollut loistosubi... ***hana!!!

Ihmettelin kanssa mitä helkattii on tapahtunu kun meitin bändin hallinto sai määrarahat ja tilausvaltuudet käsiteltyä, se on heti poistettu valikoimasta! :D Tilaus minun ymmärtääkseni kerittiin tekemään, että en ole varma onko subutin tulossa vai ei.

Olis kiva jos tulis vaikka on minulla nyt aika hyvin palikoita kasassa, joista voin tehdä passiivisubuttimenkin jos tässä hankinnassa ei pikkuhiljaa tuotetta rupea näkymään...

Yksi vaihtoehto, että tilauksia tuli ihan sikana kun moista loistovehjette mainostin, niin se loppui heti ;-)
musamies
06.12.2010 01:46:05
Tami
21.12.2010 00:33:39

musamies:Tilaus minun ymmärtääkseni kerittiin tekemään, että en ole varma onko subutin tulossa vai ei.

Olis kiva jos tulis vaikka on minulla nyt aika hyvin palikoita kasassa, joista voin tehdä passiivisubuttimenkin jos tässä hankinnassa ei pikkuhiljaa tuotetta rupea näkymään...

Noo jokos Behringer on saapunut?
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
musamies
21.12.2010 14:22:58
Tami: Noo jokos Behringer on saapunut?

Ei minun tietääkseni. Nettisivulla lukee.
"Tämä tuote on valitettavasti loppuunmyyty BEHRINGER B1500D-PRO (arvioitu toimitusaika: 17.01.2011)."
musamies
11.02.2011 16:31:05
Nyt se sitten tuli ja ensimmäinen kokeilu oli, että kytkin laitteeseen sähkörummut ja FBT Jolly 8BA aktiivikajarin. Kunnollista laulumikkiä ei ollut mukana, mutta vähän kokeeksi huhuilin bassorumpumikkiin.

Vaikutelma äänestä ja laadusta oli positiivinen sähkörumpujen kanssa. Halpa hinta ei ilmennyt laadussa toistaiseksi mitenkään. Laatu vaikutti yllättävän hyvältä ja uskottavasti potki.

Tarkkaa selvyyttä en hetimiten saanut mitä materiaalia kotelo on ja minkälaiset ovat ainevahvuudet. Painoa oli kuitenkin jonkin verran, eikä ihan heiveröiseltä tuntunut. Koko on kätevä.

Lupaavalta vaikuttaa - lisää kokemuksia tulee kun pääsee keikalle!
NeliX4
11.02.2011 22:30:22
Mää arvasi! (vaik en arvannukkaan aiemmin ääneen)
musamies
11.02.2011 22:48:28
NeliX4: Mää arvasi! (vaik en arvannukkaan aiemmin ääneen)

Oisko mahollista, että Behringeristä on tullu ihan hyvä ja kohtuuhintasten ämyreiden valmistaja?
NeliX4
16.02.2011 12:39:51
musamies: Voisko tällä ketjulla olla mitään osuutta asiaan, nyt Behringer B1500D-PRO on tällä hetkellä toisiksi myydyin tuote Thomann:in aktiivisubbareissa!

Se on melkein yhtä hyvä kuin: T.Box TA18 ?
http://www.thomann.de/fi/aktiivisubbarit.html
aimotuska
16.02.2011 12:41:07
musamies: Voisko tällä ketjulla olla mitään osuutta asiaan, nyt Behringer B1500D-PRO on tällä hetkellä toisiksi myydyin tuote Thomann:in aktiivisubbareissa!

Niin, miten tarkasti muualla Euroopassa seurataan Muusikoiden.nettiä? ;)
Se on pojat sillälailla, että me on hävitty tää peli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)