Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Oasis
1 2 3 4 592 93 94 95 96
deevee
26.03.2004 19:46:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostaisi tietää, minkä verran täältä löytyy Oasis-diggareita. Itse olen ainakin sellainen, mutta eipä ole vähään aikaan tullu kuunneltua bändiä. Eiköhän se lähe, jos tosta pyöräyttää levyn soittimeen ja vähän näpertelee.. "Toniiiiight, I´m a rock´n´roll star!!" Oulrait.
 
Telecaster myytävänä! Löytyy avataria klikkaamalla.
muzakian
26.03.2004 20:11:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy myöntää että näitä kavereita saa kirota siitä, että aikoinaan otin kitaran kouraan ja aloin rämpyttämään.. Iso kumarrus Noelille.. Minä taidan soittaa sitten ton Supersonicin.. =)
 
niih.. no helvetti... kantriapa hyvinkin..
Käyttäjätunnus
26.03.2004 20:19:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä pidän orkesterista.Omistan kaikki studioalbumit paitsi Heathen Chemistryn ja Familiar To Millions on kasetilla.2 ekaa tietenkin on parhaat mutta ei Bere Here Now ja Standing On A Shoulder Of Giants nyt niin huonojakaan ole.Varsinkin BHN on helvetin aliarvostettu levy.Ehkä hieman ylituotettu mutta ei ne biisit nyt niin huonoja ole.Varsinkin Stand By Me joka ehkä paras Oasis biisi mielestäni.En myöskään vähään aikaan ole kuunnellut mutta jos tänään vaikka kuuntelisi.
Niin nythän niille tuli se uus rumpali Zak Starkey(Ringo Starrin poika) joka rummuttaa/rummutti(?) myös The Who:ssa.On muuten aivan helvetin kova!
 
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Zrank Zappa
deevee
26.03.2004 22:17:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä taidan soittaa sitten ton Supersonicin.. =)
 
Supersonicin soolo kolahtaa kyllä joka kerta. Ihan yksinkertainen, mutta sopii siihen biisiin ku takatukka hevarille ja soundit on kohdallaan.
 
Kyllä pidän orkesterista.Omistan kaikki studioalbumit paitsi Heathen Chemistryn ja Familiar To Millions on kasetilla.2 ekaa tietenkin on parhaat mutta ei Bere Here Now ja Standing On A Shoulder Of Giants nyt niin huonojakaan ole.
 
Itselläni on kaikki cd:nä paitsi Familiar To Millions on videolla. Mäkin diggaan kyllä jokasesta Oasiksen lätystä, vaikkei niistä kaikista olla yleisesti niin paljon pidettykään. Yhteen aikaan tuli kuunneltua Standingia ihan sikana, kun se kolahti mulle oikein kunnolla.
 
Niin nythän niille tuli se uus rumpali Zak Starkey(Ringo Starrin poika) joka rummuttaa/rummutti(?) myös The Who:ssa.On muuten aivan helvetin kova!
 
Tuosta en ollut vielä kuullutkaan. Kiitos tiedosta. Tiesin kyllä,että uutta rumpalia haettiin, mutten vielä tiennyt, kuka sinne sitten lopulta pääsi.
 
Telecaster myytävänä! Löytyy avataria klikkaamalla.
el Bastardo
26.03.2004 22:20:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, Oasista diggaillaan täälläkin. Tosin ihan uusimpiin lättyihin ei ole tullut tutustuttua, mutta Be Here Now'sta alaspäin menee kyllä. Be Here Now'ta on kyllä haukuttu koko lailla paljon, ite tykkään tosi paljon.
 
Juugeli
27.03.2004 11:53:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varsin hyvä orkesteri.
Taas viime viikolla löysin Morning Gloryn ja sitä on tässä kuunneltu ahkerasti. Tuo Morning Glory on kyllä ehdottomasti paras, yksi parhaista rock-levyistä koskaan. Be Here Now ja Definitely Maybe ovat myöskin ihan hyviä levyjä. Heathen Chemistryyn en ole tutustunut ollenkaan.
 
Excuse me, while I kiss the sky IHKK #3
reverend
27.03.2004 12:34:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tottaki Oasista diggaillaan, kaikki levyt löytyy hyllystä ja paljon myös sinkkuja. Sinkuilla on harvinaisen hyviä b-puolia, suosittelen. Ikävä kyllä bändi on mennyt kokoajan lievään alamäkeen, Definitely Maybe on ehdottomasti paras levy. Familiar To Millions DVD on myös kova.
Harmittaa kun en ole ikinä nähnyt bändiä livenä, toivottavasti joskus vielä tulevat Suomeen uudestaan keikalle.
 
Tietääkö muuten kukaan milloin uuden levyn pitäisi ilmestyä?
 
Keep on rockin' in the free world
Stain
27.03.2004 13:19:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oasis oli Beatlesin jälkeen bändi jota diggailin. Hyvää musaahan ne on tehneet. Kolme ensimmäistä levyä ovat hiton hyviä, siitä eteenpäin on ollut vähän mitä sattuu..
Be Here Now on hyvä levy, en tajua miksi jotkut sitä morkkaavat. Oasis sopii hyvin pilvisiin ja tihkusateisiin syyspäiviin.
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
deevee
27.03.2004 22:13:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Be Here Now on hyvä levy, en tajua miksi jotkut sitä morkkaavat.
 
Rolling Stonen lukivat valitsivat muuten tuon levyn vuoden 1997 parhaaksi albumiksi.
 
Telecaster myytävänä! Löytyy avataria klikkaamalla.
lxi
27.03.2004 22:22:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siedän yhtyettä paremmin kuin joskus aikanaan, muttei se edelleenkään tarjoa minulle mitään.
 
"Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan
Mr. Wolf
27.03.2004 22:37:51 (muokattu 16.01.2005 20:16:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa olisi meikän Oasis levyt. Aikanaan olin kovakin fani ja olen vieläkin.
 
Albert King: "..What´s that fast thing you´ve done, that rap thing...." SRV: "Pride and Joy.." |Albert King - In session|
AoA
27.03.2004 22:55:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyy eka levyn kaikki singlet ja pitkäsoitot standingiin asti. Siihen asti pidän erittäin reilusti, nykyään touhu on niin sekavaa ettei tiedä mitä pitäis ajatella, jäsenet vaihtuu jne...
Mutta loistava bändi kaikenkaikkiaan, itsekin alussa harjoittelin juuri oasista kitaralla ja hyviä aloittelubiisejä ovat, ja muutenkin.
 
Ja tuosta Be Here Nowsta, oli varmaan yleisöllä kovat odotukset kun edellinen Morning Glory taas oli jättimenestys, sitten jostain syystä sen sanottiin olleen pettymys, itse kyllä tykkään levystä. Ei siitä olis pitänytkään tulla mitään Morning Glory kakosta.
 
Mukava bändi, fanitin ala/ylä-asteella ihan kympillä.
 
-Anssi
vanttera
27.03.2004 23:45:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siedän yhtyettä paremmin kuin joskus aikanaan, muttei se edelleenkään tarjoa minulle mitään.
 
sama jutttu, perkele.
 
Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa.
PomppoK
28.03.2004 01:55:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Masterplan on ihan hyvä levy b-puoli -levyksi. Nimikkoraita on hemmetin hieno, samoin kuin avausraitakin (en nyt yritäkään kirjoittaa sitä vaikeaa A-alkuista sanaa). Muutoin onkin tullut tutuksi vain ne hittibiisit, jotka ovat pääasiassa hyviä.
 
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Skebaholikko
28.03.2004 02:19:54 (muokattu 28.03.2004 02:21:04)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On myönnettävä että ennen EVH-idolisointia ensimmäinen soiton vaikuttaja oli Noel Gallagher. Sävelkynähän sillä äijällä on terävä ku mikä. Whats The Story on yhä parhaita poprock-levyjä joita omistan. Shampagne Supernova on psykedelinen mestariteos! Ja All Around The World tuli kelailtua videolla moooooooonnta kertaa läpi yläasteen alussa kun se kasvaa se biisi niin mielettömän hienosti ihan järkyttäviin mittoihin, kunnon paisuttelua!
 
Liity sinäkin TOUKOKUU-klubiin. Ihannoimme sähkölamppuja, joiden kupoliin on survottu pieniä metallirinkuloita, ja jotka on maalailtu pesukarhuiksi. Kaupan päälle 40w hehkulamppu ja sille erinomainen pidike!
superfly
28.03.2004 05:48:05 (muokattu 28.03.2004 12:57:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ikävä kyllä Oasis on tylsyyden huipentuma, poikien idea on tehty aika monta kertaa jo paremminkin. Omassa genressään kyllä ihan loistokamaa.
 
Harppu on alaston piano
mooch
28.03.2004 12:19:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Oasis on kolahtanut n. vuosi sitten about minuunkin. Yhtään levyä en vissiin omista mutta lainassa ollut kaverilta kaikki jossain vaiheessa. Omasta mielestäni bändillä on kyllä hirveä läjä huonoja biisejä (IMHO), mutta sitten on kyllä joitain todella hyviä biisejä, siis TODELLA hyviä biisejä. Morning Gloryn voisin varmaankin mielestäni parhaaksi levyksi sanoa.
 
Bändin DVD:t on muuten huvittavaa katseltavaa! On pojat oppineet ainakin kiroilemaan..
 
Stain
28.03.2004 12:27:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, ja yhteen aikaan oli aina jossain lehdessä juttua kuinka Liam oli pistänyt paikkoja paskaksi ja räyhännyt lentokoneessa :)
 
Veljekset olivat vähän väliä huonoissa väleissä. En tiedä miten on nykyään, mutta eikös ne ole uutta levyä vääntämässä? Minusta tuntuu että bändin alamäki alkoi sen jälkeen kun Bonehead ja se basisti lähtivät kävelemään. Nythän ne antoivat potkut sille rumpalille joka on soittanut Morning Glorysta asti. Muistaakseni Ringo Starrin poika tulee niille rumpuihin?
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Sammakko
28.03.2004 12:39:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eka mun ostama levy oli oasis.
 
All Along The Watchtower
Mika K
28.03.2004 13:04:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä Oasiksen pari ekaa levyä on hyviä, loput täyttä skeidaa.
 
Tähän tulee allekirjoitus
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 592 93 94 95 96

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «