Funkånaut 14.02.2011 14:01:39 | |
---|
jazzbass-73: Mitä Pekka Pohjola sano Jacolle ku näki 5-kielisen basson ... ? Komea basso? Funkonaut on rempseä funky bassojäbä, jolla käy flaksi suhteellisen useasti. Ei ota itseään kovin vakavasti ja osaa nauraa itselleen. Tulee toimeen ihmisten kanssa. - Van Hannes |
Sax-pappa 14.02.2011 14:28:16 | |
---|
jazzbass-73: Mitä Pekka Pohjola sano Jacolle ku näki 5-kielisen basson ... ? Onpas kiree hihna. |
KoskPaavo 14.02.2011 16:14:32 | |
---|
jazzbass-73: Mitä Pekka Pohjola sano Jacolle ku näki 5-kielisen basson ... ? "Pannaas jakoon". "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
friikki 14.02.2011 16:34:49 | |
---|
Kaksi basistia käveli puistossa. Toinen sanoi: - Hei, päästä mut keskelle ... Jos et ole soittimeesi tyytyväinen se pitää sitten tehdä itse :) |
Timi 14.02.2011 16:58:14 | |
---|
Lueskelin dekkaria ja repesin!"Oven takaa kuului kuolettavasti haavoittuneen saksofonin määintää" Vaikea.Mutta varma! |
Komppia ikä kaikki 15.02.2011 08:24:45 | |
---|
Kitaristi kysyi basistilta: -Tiedätkö mitä on logiikka? Basisti: -En. -Sehän on yksinkertainen asia. Onko sinulla tikkuja? -Onhan minulla. -No sitten sinä varmaan poltat? -Kyllä. -juotko sinä viinaa? -Kyllä. -Sitten sinä varmaan käyt myös ravintolassa. -Kyllähänminä. -käytkö sinä naisissa? -Kyllähän minä. -No sitten sinulla varmaan seisookin. -Tottahan toki. -Katsos tällaista on logiikka.
Basisti tunsi viisastuneensa ja lähti tyytyväisenä matkaan... Hanuristi tuli vastaan. Ylpeänä uudesta tiedostaan basisti kysyi hanuristilta: -Tiedätkö mitä on logiikka? -En tiedä. -Onko sinulla tikkuja? -Ei ole. -No sitten sinulla ei varmaan seisokaan. Katsos tällaista on logiikka. |
Komppia ikä kaikki: Kitaristi kysyi basistilta: -Tiedätkö mitä on logiikka? Liian pitkä. en lukenut. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
EP 15.02.2011 18:35:15 | |
---|
Epämuusikko: Liian pitkä. en lukenut. Tää nauratti! : ) |
friikki 15.02.2011 21:40:08 | |
---|
Ravintolamuusikon pohdiskelua: - Hmm...TV-mainos väittää, että 17 ihmistä sadasta kärsii peräpukamista. - Tarkoittaako tämä sitä, että loput 83 nauttii niistä? ... Jos et ole soittimeesi tyytyväinen se pitää sitten tehdä itse :) |
Tankero 16.02.2011 08:24:09 | |
---|
Voisitteko lisätä hyviä. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
blaekie 16.02.2011 11:19:28 | |
---|
Tankero: Voisitteko lisätä hyviä. No mikäs, tuo komppia ikä kaikki nimimerkin vitsi oli varsin huvittava :) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
isojussi 16.02.2011 11:47:01 | |
---|
blaekie: No mikäs, tuo komppia ikä kaikki nimimerkin vitsi oli varsin huvittava :) Luultavasti Tankero on kuullut sen samalla kivikaudella, kun minäkin. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
KanttoriPiiparinen 16.02.2011 11:54:50 | |
---|
Tämä tapahtui itselleni ja on siis tosi: Iltapäiväsoitto Oulun Kaarlen-Holvissa. Venttu veteli vasurilla viulua ja minä kelasin sointuja sekaan. Biisien välillä Venttu vilkaisi minua ja totesi: Sinä se soitat tuota pianoa ihan niinkuin Lasse Mårtensoni. Olin hieman otettu ja kyselin perusteita. -No sekin istuu siinä jakkaralla jalat vähän haarallaan ja painelee noita nappuloita. Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua. |
EP 16.02.2011 12:22:15 | |
---|
blaekie: No mikäs, tuo komppia ikä kaikki nimimerkin vitsi oli varsin huvittava :) jep, pitkästä aikaa jotain hauskaa! |
hvinnamo 16.02.2011 15:39:31 | |
---|
friikki: Ravintolamuusikon pohdiskelua: - Hmm...TV-mainos väittää, että 17 ihmistä sadasta kärsii peräpukamista. - Tarkoittaako tämä sitä, että loput 83 nauttii niistä? ... :) Parempi lyhyt ja toimiva kuin pitkä ja toimimaton, sanoi vaari kun lääkäriltä reseptiä kyseli. |
Epämuusikko 16.02.2011 16:00:57 | |
---|
blaekie: No mikäs, tuo komppia ikä kaikki nimimerkin vitsi oli varsin huvittava :) Kaikessa hänen postaamassaan on kyllä jonkinlaista huumoriarvoa. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
pekkajau 16.02.2011 23:57:45 (muokattu 17.02.2011 00:04:02) | |
---|
Savolainen suhteellisuusteoria... On kaksi kaveria, Kalle ja Ville. Kalle työntää nenänsä Villen perseeseen. No nyt on molemmilla nenä perseessä... mutta Villellä on asiat paljon paremmin! |
EP 17.02.2011 06:35:11 | |
---|
pekkajau: Savolainen suhteellisuusteoria... On kaksi kaveria, Kalle ja Ville. Kalle työntää nenänsä Villen perseeseen. No nyt on molemmilla nenä perseessä... mutta Villellä on asiat paljon paremmin! Hohohoo!! :D |
Komppia ikä kaikki 17.02.2011 10:50:22 | |
---|
No onk täm lii pitk va onk kivikaut kuul tän Basisti oli häämatkalla Turusta Tampereelle. Hän pysäytti auton Tampereen pikkutielle ja työnsi kätensä vaimon pikkuhousuihin, johon vaimo: - Voit mennä toki pidemmällekin, ollaanhan me nyt naimisissakin. Basisti ajoi Vaasaan... |
TiVe 17.02.2011 13:01:08 | |
---|
Viikon mietelause: "Pakkanen lannistaa nudistin". 2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla. |