Aihe: Supraphonic huotaminen.
1 2
fabarm
15.03.2009 01:27:50
Lisäksi hyvintehdyissä kromauksissa (ja kuulemma vielä esim. Ruotsissa) alumiinin ja muiden kevytmetallien "kuopat", eli valuhuokoset täytetään ennen välikuparointia. Ilmataskujen kohdalta lähtee kromi nätisti kuplimaan. Pyöräporukat tykkäävät billet-alumiinista, joka senverta tiivistä kamaa, että kromikin pysyy.

Musta tuntuu, että ennen tehtiin asiat paremmin. Nykyisiä tuotantolinjoja tuntuvat pyörittävän talousmiehet, eivätkä insinöörit. Voittojen maksimoimiseksi kaikki työläät (lue:hitaat), ja lopputuloksessa ei-heti näkyvät työvaiheet jätetään väliin, jotta saadaan tavaraa maailmalle maksimimäärä.
Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan. Kyllä se on näinikkään.
Kailis
15.03.2009 02:12:47

Kattellaan 40:n vuoden päästä miten nykykromaukset kestää Suprissa. Veikkaan että sama homma. Joissain kestää ja joissain ei. Ai niin vinde. Pitää elää kyl aika terveellisesti että tuonne asti pääsee. Sanotaan 30 vuotta. Tai 25. Tai jotain.
south_of_heaven
18.03.2009 01:49:15
Simbe: http://kapsi.fi/~watchman/avotakka.jpg

Jaa että ihan kylmästi tuota varten se suihku onkin. Mulla löytyy näköjään vessasta tuo ko. suihkutin mutta en arvannut käyttötarkoituksen olevan tämä. Näppärää!

Mainoksen toteutus on parasta, mitä olen ikinä nähnyt.
Guitars are like assholes; Everybody has one.
south_of_heaven
18.03.2009 01:49:16 (muokattu 18.03.2009 01:49:40)
edit:tuplatt
Guitars are like assholes; Everybody has one.
kimizu
18.03.2009 10:11:34
south_of_heaven: Jaa että ihan kylmästi tuota varten se suihku onkin. Mulla löytyy näköjään vessasta tuo ko. suihkutin mutta en arvannut käyttötarkoituksen olevan tämä. Näppärää!

No mitähän varten sitten jos ei alapesuun? Hiukset puhtaaksi pöntössä huljutellen vai... ;D

Putsataan niitä vehkeitä!
Timing stinks but cheerfully winks...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)