Aihe: Fractal audio - Axe-FX
1 2 3 4 5106 107 108 109 110122 123 124 125 126
novo
15.02.2011 04:39:12
aristoteles666: koko teksti.
ja multiefektien hyvyys tai huonous on kyllä käyttäjän käsissä.

Meinasin jopa kommentoida, mutta sinun jutut tuntien jätän sen kaiken ihan omaan arvoonsa. Tästä saat silti keksiä jonkin sarkastisen kommentin.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
aristoteles666
15.02.2011 04:42:15

et sä tunne mua yhtään.
novo
15.02.2011 04:43:27
aristoteles666: et sä tunne mua yhtään.

Jos osaisit lukea, niin tuskin kukaan väittikään sua tuntevansa. Siinä nähtiin taas se sisälukutaito.
aristoteles666
15.02.2011 04:54:21 (muokattu 15.02.2011 04:54:33)

novo:Tästä saat silti keksiä jonkin sarkastisen kommentin.

sä et tunne mua yhtään, koska ei ole tapana.
keskity mitä kirjoitat, sisälukutaito mulla on.
Estranged
15.02.2011 04:58:37
aristoteles666: keskity mitä kirjoitat.

Nyt kyllä. :D
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "lähes kaikissa voi valita kytkemällä kitara-efekti input- efekti looppi send-vahv. input-vahv.looppi send- efekti looppi return-efekti output-vahvistin looppi return." aristo666
markokor
15.02.2011 08:41:34
eikö voitais pysyä asiassa eikä turhaa lietsottais tällaisia turhia provokatiivisia kommentteja? mikä tässä ketjussa on niin tunteita herättävää, herran jestas. tämä leimahtaa aina vähintään joka 20 kommentti ihan ihme sfääreihin. puhutuaan sentään vaan yhdestä vahvistin/efektiprosessorista!
marviner
15.02.2011 10:27:42 (muokattu 15.02.2011 10:34:04)
markokor: eikö voitais pysyä asiassa eikä turhaa lietsottais tällaisia turhia provokatiivisia kommentteja? mikä tässä ketjussa on niin tunteita herättävää, herran jestas. tämä leimahtaa aina vähintään joka 20 kommentti ihan ihme sfääreihin. puhutuaan sentään vaan yhdestä vahvistin/efektiprosessorista!

Mullistavat keksinnöt herättää aina suuria tunteita :) Selvää on se, että jotakin on Fractal Audiolla tehty oikein, koska tästä laitteesta kohistaan näin paljon.

En löytänyt tästä ketjusta Fractalin toimitusjohtajan, Cliff Chasen haastattelua, joten laitetaanpa se tähän. Saa mies itse kertoa tuotteesta ja omasta historiastaan. Laitten luvataan tekevän todella paljon, joten on aika selvää, että se herättää myös paljon epäilystä siitä, voiko väitteet pitää paikkaansa:

http://www.g66.eu/index.php?option= … mp;id=340&Itemid=61&lang=fi

Tekstin pitäisi olla suomeksi. Jos ei, niin klikatkaa yläreunan suomen lippua.
Kivijalka
15.02.2011 10:38:16
marviner: Mullistavat keksinnöt herättää aina suuria tunteita :) Selvää on se, että jotakin on Fractal Audiolla tehty oikein, koska tästä laitteesta kohistaan näin paljon.

En löytänyt tästä ketjusta Fractalin toimitusjohtajan, Cliff Chasen haastattelua, joten laitetaanpa se tähän. Saa mies itse kertoa tuotteesta ja omasta historiastaan. Laitten luvataan tekevän todella paljon, joten on aika selvää, että se herättää myös paljon epäilystä siitä, voiko väitteet pitää paikkaansa:

http://www.g66.eu/index.php?option= … sk=view&id=340&Itemid=61=fi

Tekstin pitäisi olla suomeksi. Jos ei, niin klikatkaa yläreunan suomen lippua.

Tuo kissoista jauhaminen oli kyllä aika levotonta. Ei taida hepulla olla ihan kaikki kotona.
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
markokor
15.02.2011 10:47:16
marviner: Mullistavat keksinnöt herättää aina suuria tunteita :) Selvää on se, että jotakin on Fractal Audiolla tehty oikein, koska tästä laitteesta kohistaan näin paljon.

Totta, mutta ei tämä nyt ihan täydellinen laite ole ja varmasti on vielä kehitettävää. jossain perussaundeissa on kuultavissa tässäkin ketjussa mainittua digitaalisuutta. mutta ihan jotain muuta munkin mielestä kun markkinoilla oleva POD-"sonta".
osa käyttäjistä on tehny paljon työtä että on esitelly tätä laitetta klippeineen niin mun mielestä sitä pitäis arvostaa ja antaa käyttäjän kertoa oma näkemyksensä eikä ruveta vetämään ihan alta lipan ja vielä ilman mitään järkeviä perusteita.

eipä tuu heti mieleen toista tällaista foorumia jossa on näin kirjavaa keskustelua..
marviner
15.02.2011 10:55:33
markokor:

eipä tuu heti mieleen toista tällaista foorumia jossa on näin kirjavaa keskustelua..

Itse asiassa muutamia huomattavasti "kirjavampia" foorumeita on tullut vastaan, kuten hs.fi, suomi24.fi,
kauppalehti, iltasanomat, iltalehti jne. Niitä en enää lue. Never.
Mikko L
15.02.2011 12:03:17 (muokattu 15.02.2011 12:06:35)

aristoteles666: ja mikä tän vuodatuksen taustalla on?

Joo olen samassa kelkassa että en ymmärrä mikä tarve novolla oli ees liittyä tähän keskusteluun. Ilmeisesti hän halusi nyt tulla vaan tänne ilmoittamaan mielipiteensä minusta ja voi kiitos, mutta mua ei todellakaan kiinnosta lukea tuollaista mielisairaan sanomatonta runoa. Suomessa on paljon ihmisiä jotka eivät ole täysin sujut itsensä kanssa. On kouluampujat ja sitten esim. novo. Kukaan ei vain tajua yhtään mitä yritit sanoa. Ja ei ole ensimmäinenkään kerta kun yrität aukoa päätä suoraan minulle. Rehellisesti sanottuna sinulla on ongelma joka olen ilmeisesti "minä". Minua ei kiinnosta sinä. Sinä et ole minun ongelma.

novo: kohteena on joitain muitakin kuin Jucciz, Rebeat yms. nimeltä mainitsemattomia henkilöitä, jotka eivät tviikkaa sua pahimpaan helvettiin.

Voi että mua oikeesti alkaa jo pelottamaan milloin m.netin suurimmat niponörtit tulee tuomitsemaan mun sanoja. Oli miten oli niin nekään ei varmasti ole kokeillut Axe-Fx:ää kuten et sinäkään.

Jatketaan puhetta Axe-Fx:stä joka asettaa minut taivaspaikalle. JESSS!
Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen.
Vladi
15.02.2011 12:07:56
Mikko, nyt pikkasen rajaa noille sun vastauksille. Toisen haukkuminen mielisairaaks ja vertaaminen kouluampujiin alkaa mennä liian pitkälle.
Mikko L
15.02.2011 12:15:30

Vladi: Mikko, nyt pikkasen rajaa noille sun vastauksille. Toisen haukkuminen mielisairaaks ja vertaaminen kouluampujiin alkaa mennä liian pitkälle.

En mä yrittänyt haukkua ketään. Mä luin useaan otteeseen hänen kirjoituksen ja psykologiaa opiskelleena siinä oli mielestäni paljon viittauksia siihen että juuri kirjoittajalla itsellä oli niitä ongelmia. Psykologinen purkautuminen tuo oli sillä informaatiosisältyä siinä ei ollut ollenkaan. Katsokaa vaikka itse.

Jos mun sanat loukkasi niin olen pahoillani.
Numb
15.02.2011 12:19:54

Mikko L: En mä yrittänyt haukkua ketään. Mä luin useaan otteeseen hänen kirjoituksen ja psykologiaa opiskelleena siinä oli mielestäni paljon viittauksia siihen että juuri kirjoittajalla itsellä oli niitä ongelmia. Psykologinen purkautuminen tuo oli sillä informaatiosisältyä siinä ei ollut ollenkaan. Katsokaa vaikka itse.

Okei, eli sä tulet psykologiaa opiskelleena heittämään diagnoosia keskustelupalstalle... Et sitten kovin pitkään tainnut opiskella?

Jos mun sanat loukkasi niin olen pahoillani.

Just...
Mrwggrgrgglrlrlrlrgrglrllgrl - Kampela77
Mikko L
15.02.2011 12:20:52

Axe-Fx:n liittyen:

Jos teillä sujuu tuo englannin kieli niin suosittelen että liitytte tänne: http://forum.fractalaudio.com/forum.php

Siellä on rajattomasti vastauksia kysymyksiin. Esim. itse asetin viime viikolla kysymyksen Recto New:n ja mun Single Recton eroista ja itse Axe-Fx:n valmistaja Cliff vastasi siihen. Hän jopa vastasi mun jatkokysymyksiin. Sieltä saa oikeaa palautetta ja oikeaa informaatiota. Siellä ei mennä juuri koskaan off-topic. Ja jostain syystä siellä ei näy ollenkaan näitä "tää on ihan yhtä p***a ku vanahat line6set" väitteitä. Eli siis laadukkaampaa keskustelua asiasta.
novo
15.02.2011 12:20:54
Vladi: Mikko, nyt pikkasen rajaa noille sun vastauksille. Toisen haukkuminen mielisairaaks ja vertaaminen kouluampujiin alkaa mennä liian pitkälle.

Pientähän tämä on. Mikko ja Ristoteles ei saanut tolkkua kirjoituksestani, joten kukaan ei sitä silloin tajua. Silloin olen mielisairas.

Kyse nyt on lähinnä siitä, että olenko minä tarpeeks hyvä Axelle. Olenko soittanut tarpeeksi erilaisia vahvistimia vängätäkseni onko Axe hyvä kopio vai ei. Olenko minä tarpeeksi fiksu tviikkaamaan. Onko olemassa mitään sellaista tapaa käyttää Axea, että sen yksinkertaisesta parametrihelvetistä saa viidessä minuutissa suht terveen puhtaan ja "rokkisärön".

Minulle kun ei ole vielä selvinnyt, että yrittääkö Mikko oikeasti saada tämän vempaimen näyttämään hyvältä ja kiinnostavalta vai onko tämä ketju nettimunan kasvattamista varten. Linkeissäsi ja musanäytteissäsi, Mikko, ei ole mitään vikaa. Et sinä mielestäni silkkaa skeidaa suolla, mutta kai mä oon pikkasen liian typerä kaveri tähän ketjuun, kun suurin osa jutuista menee aivan tyystin ohi.

Piis.
Grugi
15.02.2011 12:31:27
Mielenkiintoinen laite tosiaan tuo Axe-FX ja tuntuu herättävän melkosen kirjavaa mielipidettä. Ilmeisen kateellista kansaa tämä muusikkopiiri tuntuu olevan :D Olisi toi kapistus itellekkin kelvannut mutta melkoisen kova hinta laittoin ostamaan Eleven Rackin joka hinnaltaan vain puolet Axe:n hinnasta. Loppupeleissä tuo 11R on reilusti parempi valinta ominaisuuksiltaan tarpeisiini kuin Axe.
SDMF
novo
15.02.2011 12:34:41
Grugi: Mielenkiintoinen laite tosiaan tuo Axe-FX ja tuntuu herättävän melkosen kirjavaa mielipidettä. Ilmeisen kateellista kansaa tämä muusikkopiiri tuntuu olevan :D Olisi toi kapistus itellekkin kelvannut mutta melkoisen kova hinta laittoin ostamaan Eleven Rackin joka hinnaltaan vain puolet Axe:n hinnasta. Loppupeleissä tuo 11R on reilusti parempi valinta ominaisuuksiltaan tarpeisiini kuin Axe.

Ihan osuva tuo deehymiö tuohon kohtaan. Onko ne isät jotka lapsilleen opettaa, että se on aina kateutta, jos joku suutaan pieksää, jopa perustellusti? Mutta nyt aion kyllä tutustua tuohon 11R:iin, niin paljon siitäkin ollut keskustelua, mutta oon jotenkin ohittanut sen olan kohautuksella.
Mikko L
15.02.2011 12:54:52

Olen koittanut vältellä tuota kateus-viittausta tässä ketjussa koska tiedän mitä sitten tapahtuu. Kerta se nyt tuli esille niin sanompa tämän. Kateellisia on yleensä enemmän kuin niitä joita kadehditaan.

Esim. kenellä on naapuruston kallein/hienoin auto. (olkoon se vaikka Audi) Sitten siihen tulee naapurit viereen puhumaan kuinka heidän sukulaisillaan on joskus ollut Seat (joka tehdään siis samalla tehtaalla) ja se oli ihan paska. Siihen voi sitten Audimies vastata että haluatko käydä koeajolla ja hyvin harva lähtee koska tietää että vaikka tykkäisikin autosta niin siihen ei olisi varaa. Kuitenkin naapurit haluaa yleistää että Audi on huono. No... onhan se yhden naapurin Ladakin huono mutta ei sitä kukaan sanoisi sille päin naamaa koska se OIKEESTI on huono. Audimiehelle Audin haukkuminen kohottaa haukkujan oloa itsestään ja hän varmaan sanoo vielä: "minun Volvo on toiminut jo 10 vuotta moitteetta". Tämähän on lähinnä itselleen uskottelemista. Se että uskooko siihen itse oikeasti on toissijaista.

Audimies joko on välittämättä naapureista ja sisäistää pään sisällään naapureiden avautumisen kateellisuudeksi TAI sanoo päin naamaa että "sanot tuon vain siksi koska sulla ei ole varaa tähän laitteeseen". Jonka jälkeen muutetaan pois naapurustosta kun naapurit on käynyt hakkaamassa Audin säpäleiksi seuraavan yön aikana.

Nyt muutetaan Audi sanan tilalle Axe-Fx ja Seat voi olla vaikka Line6. Yön aikana säpäleiksi hakkaaminen tuntuu melko samalta kuin Axea kokeilemattomien pessimistien liitto tässä ketjussa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)