Huevos 26.03.2004 11:28:05 | |
---|
No onpas. Ei kohderyhmän koostumus vähennä musiikin musiikkimaisuutta. Sama kuin sanoisi, että lastenmusiikki ei ole musiikkia, koska sen kohderyhmänä ovat lapset. kohderyhmät saa heittää kaikki mäkeen. musiikki on vaan musiikkia. mä pidän vain musiikista, jonka tekijä tekee sitä siksi että se itse pitää siitä. muu on toissijaista. |
MK2112 26.03.2004 13:42:44 (muokattu 26.03.2004 13:48:12) | |
---|
Tämäkin melkein unohdettu asia putkahti taas esiin :-(( http://www.naplesnews.com/npdn/news … e/0,2071,NPDN_14940_2749109,00.html No enpä usko, et mitään onkelmia rundin suhteen tosta koituu, mut ikävä juttu kuiteski! Meitä on 10 hyyppää lähdössä Stokikseen; voi olla laivalla hyvät pileet... Samaa mieltä ollaan. Sillä tuskinpa tuota kiertueaikataulua olisi julkaistu, mikäli tuo oikeusjuttu olisi aiheuttanut joitain pahempia ongelmia kiertueen suhteen. Niin ja meitäkin on myös lähdössä tommonen kymmenkunta henkeä tuolta tnms.comista Stokikseen. Laivalla tulee luultavasti juhlittua allekirjottaneen 25v synttäreitä ja sitten seuraavana päivänä semmoset "pienimuotoset" jatkot Globenissa "muutamien" vieraiden ja Rushin seurassa. ;) "Without music, life would be a mistake." - Nietzsche |
kohderyhmät saa heittää kaikki mäkeen. musiikki on vaan musiikkia. mä pidän vain musiikista, jonka tekijä tekee sitä siksi että se itse pitää siitä. muu on toissijaista. Jaa, mä kuuntelen ainakin sellasta musiikkia mistä itse pidän. Ihan sama tykkääkö sen musiikin tekijä siitä. Yleensähän se on tietysti niin, että hyvä musiikki on sydämellä tehtyä. |
Mirrorman-7 02.04.2004 11:32:02 | |
---|
Rush in Rio DVD on ihan hyvä paketti tutustujalle, vaikka DVD sinänsä on aika heikko, mutta sisältää kaiken tarvittavan mitä tarvitsee siihen että tutustuu Rush'iin. Suosittelen. Kaikilla tietenkin on oma näkökantansa mikä on paras aloittelijalle, mutta tuota DVD:tä suosittelen. http://pwd.mirrorz.com - Progressive religion |
Black Church 26.03.2007 20:21:33 | |
---|
No iteltä löytyy Exit...Stage Left(Live) ja LP:nä Grace Under Plessure. tuo Exit on jotain loistavaa ja menee mielestäni Rushin top 5:n joukkooon. Grace hieman tylsä levy, koska sijoittuu muuutenkin Rushin ns. syntikkapop kauteen, mutta Grace ensimmäinen ostamani Rush ja siitä kaikki lähti. |
Wahi 26.03.2007 20:50:12 | |
---|
Rölölöö! |
dipshit 26.03.2007 20:50:17 | |
---|
Kaikki levyt löytyy sekä myös Rush In Rio -ja R30 DVD:t. R30 on parempi mutta RiR on myös hemmetin loistava. Syksyllä sitten keikalle ! |