Lönnrot 14.02.2011 18:11:46 | |
---|
ADEHD: Muistaakseni Murrayn alkuperäiseen keppiin floikka asennettiin vasta myöhemmin. Hän sai sen Freen Paul Kossofilta. Ei vaan osti huutokaupasta, ensin pantattuaan kaikki huonekalunsa tjtn. Post-guts, post-glory, post-metal. |
akuankkakomppi 14.02.2011 19:46:47 | |
---|
Ellen väärin muista, jossain vanhassa Guitar Playerissä tms. on jotain juttua Murrayn kamoista. Sen verran vanhoja nuo lehdet kuitenkin ovat, että kiinnostaako tämä varsin todennäköisesti vanhentunut tieto enää ketään? sum ergo cogito |
Sakmongkol 14.02.2011 19:50:16 | |
---|
akuankkakomppi: Ellen väärin muista, jossain vanhassa Guitar Playerissä tms. on jotain juttua Murrayn kamoista. Sen verran vanhoja nuo lehdet kuitenkin ovat, että kiinnostaako tämä varsin todennäköisesti vanhentunut tieto enää ketään? Kyllä mua ainakin kiinnostaa. Eikä ne tiedot varmaan pahasti ole vanhentuneet, aika pitkältihän Murray on soittanut samoilla tai samantyyppisillä kamoilla koko uransa. |
Sakmongkol: Kyllä mua ainakin kiinnostaa. Eikä ne tiedot varmaan pahasti ole vanhentuneet, aika pitkältihän Murray on soittanut samoilla tai samantyyppisillä kamoilla koko uransa. ok. Koitan katella, onko noissa mun lehdissäni asiasta mitään. Semmoinen muistikuva on, että lehdessä oli kaaviokuva ja sen alla selitettynä, miten Murraylla kitarasta ääni vahvistimiin kulkee. Voi olla, että muistan lehden nimen väärin, mutta tsekkaan omat arkistoni aivan lähipäivinä. sum ergo cogito |
Slaayer 20.02.2011 14:34:21 | |
---|
|
Sakmongkol 20.02.2011 14:46:26 | |
---|
|
Krice 20.02.2011 15:50:55 | |
---|
Olen välillä ihmetellyt miksi Fender iskee joihinkin malleihin tallan, jossa kielten välistys menee niin että se ei ole kaulan koko matkalta tasaisesti sen suuntainen, vaan kaula on liian kapea (tai siis kielten välistys tallassa liian iso). Tuossa Murrayn nimikkokepissä näkyy olevan sama ongelma. Vähän nihkeää kun kitaralla on kuitenkin hintaa melkoisesti. Minua tuo ominaisuus haittasi Grassrootsin stratossa sen verran, että vaihdoin siihen kapeammalla välistyksellä olevan tallan. |
Slaayer 20.02.2011 16:02:49 | |
---|
Sakmongkol: Wah-wahilla.Onko sitä wahia boostattu jolla efektillä ku mulla on vox v847 eikä sillä irtoo lähimaillekkaa tollasta narskua, vai onko se Dunlop DCR-1SR Rack CryBaby Wah nii impa ettei samanlaista narskua saa muuten ellei oo controllilla varustettua wahia jossa on parikymmentä säätö namikkaa? |
Ziggy Bubba 20.02.2011 16:13:58 (muokattu 20.02.2011 16:15:41) | |
---|
Slaayer: Onko sitä wahia boostattu jolla efektillä ku mulla on vox v847 eikä sillä irtoo lähimaillekkaa tollasta narskua, vai onko se Dunlop DCR-1SR Rack CryBaby Wah nii impa ettei samanlaista narskua saa muuten ellei oo controllilla varustettua wahia jossa on parikymmentä säätö namikkaa? Soittotapa ja fraseeraus vaikuttaa paljon kanssa. Nuo parin kielen bendit "narskuu" tavallaan jännästi, mutta siinä vaan kaks nuottia tappelee keskenään. Kyse ei ole aina kamoista. Riippuu kanssa paljon missä välissä sulla se wah on. En vai jälkeen särön ym. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |
Slaayer 20.02.2011 16:57:52 | |
---|
Riippuu kanssa paljon missä välissä sulla se wah on. En vai jälkeen särön ym.Kummi päin se pittää olla että saa kuulostammaa maidenin tyyliseltä? |
Knoppix 20.02.2011 17:24:42 | |
---|
Kokeilemalla selviää... Näin mutulla heittäsin, että ennen säröä. "Minun tiedetään menettäneen malttini, kun asiat eivät ole menneet suunnitelmieni mukaan." |
Slaayer 10.03.2011 12:50:07 | |
---|
|
Räbbänä 10.03.2011 12:58:13 | |
---|
"Siut pitäs kyllä survoo turkinhihhaan ja nussii ulos uuvelleen. Jottain on pahasti miehessä pielessä. Vai liekkö vaan miun mualimankahtomus suppea. Voi se olla sitäkin, mie oon mualta." - Karvamammutti |
Sakmongkol 10.03.2011 12:59:52 | |
---|
Räbbänä: Oiskohan se sama 57 strato, johon on vain vaihdettu musta pleksi tilalle ja kuorelliset humbuckerit. Tätä määkin veikkaisin, mutta en ole kyllä ennen nähnyt sitä tuon näköisenä. Häpeäkseni näin tuon videon nyt ensi kertaa. Davella on siinä myös poikkeuksellisen tyylikkäät vaatteet. |
Slaayer 11.03.2011 10:14:16 | |
---|
Räbbänä: Oiskohan se sama 57 strato, johon on vain vaihdettu musta pleksi tilalle ja kuorelliset humbuckerit.Ei oo sama ku live the beat club, bremen 1981 keikalla se käyttää tota tummalla pleksillä varustettua ja sitä valkeetaki. Valkeeta se käyttää vaa prowlerissa, wrathchildissä, innocent exilessä ja sitte muissa kappaleissa sitä tumma pleksistä. Ja siinä tummassa on kaulamikkina musta väriset ja siinä valkeessa on kaulamikkeinä se vaalee DiMarzio PAF DP-103. Ja sen tumma pleksise kitara talla mikki on samalla tavalla vinossa kuin sen siinä ruskeessa stratossa. Sen näkkee hyvi ett se o vinossa tuosta videosta ku siitä women in uniformista ei taho se talla mikki oikee pilkistää läheltä http://www.youtube.com/watch?v=p9Q0_xRqdck |
Christeraser 11.03.2011 10:19:05 | |
---|
|
Michi 11.03.2011 10:48:01 | |
---|
Christeraser: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=503333 Onko Murrayllä joskus ollut samankaltainen vai muistanko väärin? On erittäin todennäköistä että on ollut, mutta herra Hlla tuommoinen on enemmälti viime aikoina näkynyt. Tai, no Rock in Riolla esmes veteli vastaavannäköisellä. -Up The Irons!- |
Christeraser 11.03.2011 11:33:38 | |
---|
Michi: On erittäin todennäköistä että on ollut, mutta herra Hlla tuommoinen on enemmälti viime aikoina näkynyt. Tai, no Rock in Riolla esmes veteli vastaavannäköisellä. Herra Hlla? |
Michi 11.03.2011 11:53:09 | |
---|
Christeraser: Herra Hlla? Adrian Smithillä siis, zori. Leikkisä lempinimensä 'H'. Taisipa olla Willy Orwonthe 7th Son-kiertueen jälkeen myös, eikä ihan niin leikkisästi enää veikkaan. -Up The Irons!- |
Christeraser 11.03.2011 11:56:17 | |
---|
Åke, ei ollut tuttu nimitys xD |