Zzetor 05.02.2011 23:38:04 | |
---|
Lisäänpä itsenikin klubiin Ebs TD650 Ebs 315 vehkein. |
Mikko.R 06.02.2011 11:01:46 | |
---|
...ja klubiin. EBS Classic T90 EBS Classic 4x10 |
bassisti 06.02.2011 16:02:17 | |
---|
Laitetaampas itsekin, Classic 810 kaappi BassIQ Octabass |
PBbass62 06.02.2011 18:39:43 | |
---|
Päivitetäänpäs listaa... Ebs Classic T90 Ebs ClassicLine 112 2x Ebs Valvedrive Onko vielä pitkä matka jonnekkin? |
Teme007 06.02.2011 21:55:48 | |
---|
Liityn lupiin, tuli multicomp hommattua :) O sancta simplicitas |
Seba 06.02.2011 23:04:06 (muokattu 07.02.2011 09:35:49) | |
---|
Pitänee alkaa paluumuuttaa klubiin. FafnerII tuloillaan. E: Yllättäen vaan T-kaupassa maksun jälkeen vihreällä ollut tuote muuttuu keskipitkän toimitusajan tuotteeksi.. Eipä noita lähempääkään näyttänyt saavan, ja tuolla piti muka olla varastossa.. /c c:n |
Seba 07.02.2011 21:37:47 | |
---|
Taisipa olla sittenkin.. FafnerII matkalla tänne.. Eiköhän tuota viimeistään ensi viikolla pääse koeponnistamaan. /c c:n |
HarrieR 07.02.2011 22:33:05 (muokattu 07.02.2011 23:07:45) | |
---|
Seba: Pitänee alkaa paluumuuttaa klubiin. FafnerII tuloillaan. E: Yllättäen vaan T-kaupassa maksun jälkeen vihreällä ollut tuote muuttuu keskipitkän toimitusajan tuotteeksi.. Eipä noita lähempääkään näyttänyt saavan, ja tuolla piti muka olla varastossa.. Se on niin, että kun ne sen ainoan nappaa hyllystä, vihreä --> keltainen. Mulla kävi eri kilkkeen kanssa sama tänään. --------------- Lisätääs tähän vielä: Onko kellään muulla ollut ongelmia pedaalien jalkakytkimien kanssa? Mun MultiDrive on heittääntynyt nirsoksi menemään päälle. Aikansa poljettuani se sitten on toistaiseksi käynnistynyt. Polkusin on vanhempaa mallia ilman True Bypassia. Huoltaako noita joku? Muuten kerhojäsenyys irtoaa näillä: EBS 1V2 etunen MultiDrive OctaBass BassIQ UniChorus Koska täältä pääsee pois? |
omarklah 08.02.2011 09:07:47 | |
---|
Liitynpä joukkoon minäkin seuraavilla: EBS Classic 410CL kaappi ja MultiComp, OctaBass ja UniChorus polkusimet. Ekstiätuanoikato... |
Jakkeko 08.02.2011 09:47:56 | |
---|
HarrieR: Onko kellään muulla ollut ongelmia pedaalien jalkakytkimien kanssa? Mun MultiDrive on heittääntynyt nirsoksi menemään päälle. Aikansa poljettuani se sitten on toistaiseksi käynnistynyt. Polkusin on vanhempaa mallia ilman True Bypassia. Huoltaako noita joku? Mulla oli n. vuosi sitten OctaBassin kanssa sellanen ongelma, että siinä jäi ledi palamaan vaikka pedaali oli pois päältä... Korjasin ton lopulta itse, enkä edes muista mikä ongelma oli, mutta ehdein sitä ennen jo EBS:ltä kysymään miten tilanteessa pitäisi toimia. He veikkasivat että vika on kytkimessä ja ehdottivat että toimittavat varaosat suoraan minulle ja käytän tuon sen jälkeen jossain huollettavana (TBP-malli, eli kytkin on aika helppo vaihtaa). Mutta kuten sanottu, ongelma ratkesi "itsestään" eikä varaosia sitten tarvittu. Vanhemman mallin pedaaliinkin voi kytkimen vaihtaa itse... Se on ainakin muistaakseni suoraan kiinni piirilevyssä, mutta kyllä sen vaihdettua saa. rokrokpoprok |
Antti K. 08.02.2011 10:33:44 | |
---|
Jakkeko: Mulla oli n. vuosi sitten OctaBassin kanssa sellanen ongelma, että siinä jäi ledi palamaan vaikka pedaali oli pois päältä... Korjasin ton lopulta itse, enkä edes muista mikä ongelma oli, mutta ehdein sitä ennen jo EBS:ltä kysymään miten tilanteessa pitäisi toimia. He veikkasivat että vika on kytkimessä ja ehdottivat että toimittavat varaosat suoraan minulle ja käytän tuon sen jälkeen jossain huollettavana (TBP-malli, eli kytkin on aika helppo vaihtaa). Mutta kuten sanottu, ongelma ratkesi "itsestään" eikä varaosia sitten tarvittu. Vanhemman mallin pedaaliinkin voi kytkimen vaihtaa itse... Se on ainakin muistaakseni suoraan kiinni piirilevyssä, mutta kyllä sen vaihdettua saa. Mulla oli pari vuotta sitten ValveDrive, jossa oli kytkin rikki. Laittoivat pari kytkintä sitten EBS:ltä tulemaan (siinähän on kaksi). Vaihdoin sen rikkinäisen, ja hyvä tuli. Ehjän uuden annoin sitten vehkeen uudelle omistajalle varaosiksi. |
FafnerII saapui tänään :) Vähän hulluna syyhyttää päästä kokeilemaan.. Onneksi huomenna pääse luukuttamaan kunnolla.. Hölmö juttu oli isot kumitassut pohjassa kun ei mahtunut 4U caseen molemmat kun pilasin paketin behringerin racktunerilla. Jouduin vaihtamaan pienemmät tassut alle että passasi. Äh, pitääkö tässä lähteä yöjalkaan treenikselle testailemaan.. Ainakin tulee lyhyt työpäivä huomenna.. /c c:n |
Johannes_t 15.02.2011 09:26:06 | |
---|
Seba: FafnerII saapui tänään :) Vähän hulluna syyhyttää päästä kokeilemaan.. Onneksi huomenna pääse luukuttamaan kunnolla.. Hölmö juttu oli isot kumitassut pohjassa kun ei mahtunut 4U caseen molemmat kun pilasin paketin behringerin racktunerilla. Jouduin vaihtamaan pienemmät tassut alle että passasi. Äh, pitääkö tässä lähteä yöjalkaan treenikselle testailemaan.. Ainakin tulee lyhyt työpäivä huomenna.. Aijjaiajai! Kuulostaa hyvältä! |
Seba 15.02.2011 10:05:10 | |
---|
/c c:n |
Antti K. 15.02.2011 13:34:52 | |
---|
|
Seba 15.02.2011 14:07:02 | |
---|
Antti K.: Missäs siinä Fafnerissa on jäähdytysaukot, meinaan tuollanen vetolaatikko varmaan tehokkaasti estää ilman kiertoa. Kulkee edestä ja takaa läpi flektin avulla /c c:n |
Antti K. 15.02.2011 14:14:15 | |
---|
Seba: Kulkee edestä ja takaa läpi flektin avulla Sillonhan se on harasoo! |
calster 15.02.2011 15:32:47 (muokattu 15.02.2011 18:54:56) | |
---|
Pääsin eilen koittamaan EBS:n Pro linen 4x10 komeroa. Oli aika jännä tuo että kaapin taajuus vaste oli 70 hertsisstä jonnekkin ylös. Mutta siis tuo alapää ei tosissaan oikeen irronnut. Hyvä kaappi muuten kyllä, tykkäsin, herkkä. Voisi luulla että suunniteltu käytettävän 15 tuumaisen kanssa. Tai miksi ei ilmankin, mutta jotenkin jäi vaivaamaan tuo alapään puute noin yksin ollessa. .. ......Mahdankohan olla ollenkaan oikeilla jäljillä vai luulenko minä vaan, sekin on hyvin mahdollista :D. |
Seba 15.02.2011 16:17:41 | |
---|
Antti K.: Sillonhan se on harasoo! Joo ei pitäisi olla sen kanssa ongelmaa. Nyt matkalla treenikselle opiskelemaan miten tuo toimii kun manuaali jäi kotiin :) Kerkii pari tuntia runkata ja testailla svt2pro:ta vastaan ennenkuin muut tulee.. Josko rantiksen kanssa pölähtäisi hyvin.. Pitäisi hakea testiin vielä neo 4x10 kaappi jotta näkisi saisiko hyvän kevytsarjan roudattavaksi..pitäisi myös tehdä toinen speakon kaapeli että voisi testata myös 2Ohm kuormalla 8x10 + 1x18 kombinaatiota.. /c c:n |
HarrieR 15.02.2011 17:23:46 | |
---|
HarrieR: Onko kellään muulla ollut ongelmia pedaalien jalkakytkimien kanssa? Mun MultiDrive on heittääntynyt nirsoksi menemään päälle. Aikansa poljettuani se sitten on toistaiseksi käynnistynyt. Polkusin on vanhempaa mallia ilman True Bypassia. Huoltaako noita joku? Muuten kerhojäsenyys irtoaa näillä: EBS 1V2 etunen MultiDrive OctaBass BassIQ UniChorus On ne ihquja tuolla Ruotsissa. Laitoin viestiä pätkivästä jalkakytkimestä ja kiukuttelevasta etusen efektisendistä ja nyt sieltä tulee varaosia postitse. Hyvä homma! Koska täältä pääsee pois? |