Aihe: Idols 2011
1 2 3 4 5 610 11 12 13 14
Secreterial
13.02.2011 20:58:23
Lassi vetäs kyllä vitun hyvin! Ja vielä viikset!

Ekan kerran näiden karsintojen aikana herätti ees jotain fiiliksiä. Meikällä kyllä meni kylmät väreet selässä, kun vetas sen Täällä Pohjantähden alla.
Johnny Buzz
13.02.2011 21:00:02

ballfish: Ongelma on varmaan se ettei ole mitään näytettävää. Ei suomesta ihan kamalasti kovia laulajia löydy joka vuodelle.

Kyllähän sitä jengiä kuitenkin pääsee jatkoon useampi kymmenen per koelaulukaupunki, joten ei se siitä johdu.
Bluesmies
13.02.2011 21:01:48
Jonna: "Se on kylläkin I will go down with this shame."

Voi helvettiläinen sentään.
DJKaaos
13.02.2011 21:02:04
Mä katoin, että mikä Jukka Poika se sieltä tuli lauiteille! Mutta jumaliste, että veti Lassi hienosti!
Minä olen minä.
Tupuna
13.02.2011 21:12:44
Secreterial: Lassi vetäs kyllä vitun hyvin! Ja vielä viikset!

Ekan kerran näiden karsintojen aikana herätti ees jotain fiiliksiä. Meikällä kyllä meni kylmät väreet selässä, kun vetas sen Täällä Pohjantähden alla.

Oli muuten tosi upea, meitsiltä herahti kyynel.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Zieberheim
13.02.2011 21:37:16

Secreterial: Lassi vetäs kyllä vitun hyvin! Ja vielä viikset!

Raivoisaa komppia tälle! Aivan upee ääni plus viikset. Tiiä sitte saiko se äänikin omassa mielessä lisäpontta noista viiksistä johtuen.. Siltiki parasta mitä näissä karsinnoissa oon nähny!
http://www.mikseri.net/fallosbros
Secreterial
13.02.2011 21:45:46
OrgeHenkka: Raivoisaa komppia tälle! Aivan upee ääni plus viikset. Tiiä sitte saiko se äänikin omassa mielessä lisäpontta noista viiksistä johtuen.. Siltiki parasta mitä näissä karsinnoissa oon nähny!

Viikset oli vain plussaa :)

Eniten meikään tekin äänen lisäks vaikutuksen oikeestaan koko jätkä. Kun tuo Idols tuppaa olemaan täynnä teinilissuja, jotka luulevat osaavansa laulaa, ja niitä jotka on vaan oikeesti vähän päästänsä vialla. Toki siellä on hyviäkin laulajia paljon, mutta nuo itsestään liikaa luulevat vaan ottaa päähän.

Sitten tulee Lassi. Vaatimattoman näkönen jätkä omaperäsellä ja vähän "maalais"tyylillä. Ujo jannu, joka vaan on oma itsensä koko ajan. Jännityksen pysty aistimaan ja sen ujouden, mutta silti kaveri nakkaa noin järkyttävän hienon vedon. Ei voi muutakuin hattua nostaa! Hienoa, että nähdään tuollaisiakin kavereita mukana.
Lennu
13.02.2011 21:55:20

Lassi pukee tyynesti Kari Tapion viitan harteilleen ja myy miljoona äänitettä.
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
Sakmongkol
13.02.2011 22:06:19
Lassin pitää pukeutua vähän paremmin ja laulaa progea. Voitto taattu.
Lesko
13.02.2011 22:08:02
Lassi voitti.
Homman voi lopettaa.
Silkkaa absoluuttista parhautta!
jigsore
13.02.2011 23:08:00

Oli kyllä huikeita nuo Lassin vedot, itku meinas tulla.
Lesko
14.02.2011 00:39:11
Rotuvaari
14.02.2011 00:53:58
Aivan helvetin upeaa. Entisestä Joutsenon kansallisuudesta vielä lisäpisteet. Go Lassi Go!
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
HXY
14.02.2011 06:52:26

Meinaisin kans tulla Lassia kehumaan, mutta näköjään täälläkin on huomattu. :D
Selvä Mnettiläinen, paitsi ei meistä kukaan kyllä osaa laulaa.
I woke up. The pain and sickness all over me like an animal. Then I realized what it was. The music coming up from the floor was our old friend, Ludwig Van, and the dreaded Ninth Symphony.
DM
14.02.2011 08:03:23 (muokattu 14.02.2011 08:03:46)
Lassi kyllä yllätti - tuntui niin paljon miestä jännittävän, etten uskonut kovin kummoista ääntä irtoavan, mutta se uskomus meni niin päin perseitä kuin vain voi. Kaverissa on vähän sellaista Markku Laamanen/Susan Boyle-henkeä, jolla saa varmaan joiltain katsojilta finaaleissa lisäpisteitä myös. Toivottavasti vahvat esityksetkin jatkuu ja erityisesti suomalaisia biisejä kuulisin mieluusti lisää.
Mr.Sexy's Pizza
Wolfgang
14.02.2011 19:13:16
tillotson: Lassi oli kyllä loistava. Tuli tosin sellainen fiilis, että jätkä on sen oloinen tyyppi, että kun alkaa menestystä ja fyrkkaa tulemaan, niin ryyppää itsensä hengiltä.

No mut eikös toi oo lähes varma tapa päästä ihan oikeasti idoliksi?:)
Don't think twice it's all right.
poppamies
14.02.2011 19:47:05

tillotson: Lassi oli kyllä loistava. Tuli tosin sellainen fiilis, että jätkä on sen oloinen tyyppi, että kun alkaa menestystä ja fyrkkaa tulemaan, niin ryyppää itsensä hengiltä.

Niin on! Tulee väkisin Irwin mieleen vaikka Lassi on siin erillainen että osaa laulaa. kaiken lisäksi vielä progerumpali !

http://www.youtube.com/watch?v=Fd37Pvau_0A&feature=related
G strings are for strippers
Atomic Cafe
14.02.2011 20:11:38 (muokattu 14.02.2011 20:13:53)
poppamies:Tulee väkisin Irwin mieleen vaikka Lassi on siin erillainen että osaa laulaa.

Vaikka Vexi laittoi kaverinsa honottamaan koska honottaminen oli 60-luvulla muotia, niin eihän Irwin ollut mikään erityisen huono laulaja.

Ei se mikään Pavarotti ollut mutta huomattavasti parempi kun Juice Leskinen tai Tuomari Nurmio.

Erilainen Irwin
http://www.youtube.com/watch?v=_vu2fAx6JSA

Tämä oli pakko mainita sillä Irwin on minulle tärkeä asia, Irwinin kanssa ei pelleillä.
poppamies
14.02.2011 20:15:25

Atomic Cafe:
...Ei se mikään Pavarotti ollut mutta huomattavasti parempi kun Juice Leskinen tai Tuomari Nurmio.

Erilainen Irwin
http://www.youtube.com/watch?v=_vu2fAx6JSA

Tämä oli pakko mainita sillä Irwin on minulle tärkeä asia, Irwinin kanssa ei pelleillä.

Toden totta!
G strings are for strippers
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)