Aihe: Putous
1 2 3 4 516 17 18 19 2074 75 76 77 78
sticky fingers
13.02.2011 11:53:23
leka: No sehän on päivänselvää. Myös ensimmäisessä kisassa hyväksyttiin Munamiehen pääsiäissaari-vastaus, vaikka se ei ollut lähelläkään oikeaa vastausta & sanaselityksessä petkutti peilaamalla Mallorcan laseista.

Oikeudenmukaisuuden nimissä Munamies ulos ja Zetterberg jatkoon.

Oli hyvä, että Zetterberg putosi. Jutut oli jo kuultu, eikä muuta oikein enää ollut jäljellä kuin vaivaannuttava ulkomuoto. Naisesta ei saa miestä samaan tapaan kuin miehestä saa naisen... Tai ainakaan tollasta heviurpoa ei saa nätistä naisesta luontevasti.
...
Tawsky
13.02.2011 12:22:15
sticky fingers: Oli hyvä, että Zetterberg putosi. Jutut oli jo kuultu, eikä muuta oikein enää ollut jäljellä kuin vaivaannuttava ulkomuoto. Naisesta ei saa miestä samaan tapaan kuin miehestä saa naisen... Tai ainakaan tollasta heviurpoa ei saa nätistä naisesta luontevasti.

Totta. Mä olisin jo odottanut sen putoovan alkuvaiheissa. Harjakainen on mun makuun oikeasti hauskin. Se Aku kyllä osaa hommansa. Valitettavasti munamies tuon vie, vaikka siinä ei oo ollut minun mielestä missään vaiheessa mitään hauskaa.
sticky fingers
13.02.2011 12:28:45
ADEHD: Totta. Mä olisin jo odottanut sen putoovan alkuvaiheissa. Harjakainen on mun makuun oikeasti hauskin. Se Aku kyllä osaa hommansa. Valitettavasti munamies tuon vie, vaikka siinä ei oo ollut minun mielestä missään vaiheessa mitään hauskaa.

No ohac aika symppis kumminki.
...
ukko idänmies
13.02.2011 12:42:07
Harjakaisen hahmo on kehittynyt ja saanut ulottuvuutta eniten. Paras.

Mr Mallorca on lähtenyt väärään suuntaan. Eikös se alussa ollut ennen muuta turisti? Ainakin se oli hauskempi, kuin nyt näiden opassekoiluittensa kanssa.

Munamies on kiltti ja sympaattinen hahmo, ja hyvä niin. Myös Muna on kehittynyt hahmona hyvin, kun ottaa huomioon hahmon rajoitukset. Kovin hauskana en sitä pidä, mutta moni pitää.

Zetterbergin oli aika pudota. Hesa-jutut junnasivat paikallaan ja mitään uutta ei ollut näköpiirissä.
Ei elämästä enää edes juovu.
_Petri_
13.02.2011 13:02:35

ADEHD: Totta. Mä olisin jo odottanut sen putoovan alkuvaiheissa. Harjakainen on mun makuun oikeasti hauskin. Se Aku kyllä osaa hommansa. Valitettavasti munamies tuon vie, vaikka siinä ei oo ollut minun mielestä missään vaiheessa mitään hauskaa.

Perinteisen suomalaisen sketsihahmon karikatyyri Harjakainen tykittää irtovitsejä hassussa puvussa naamaa väännellen, kun taas muna on ihan uudenlainen ja yllättävä. Ja hauska. Ihailen munaa :3
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
Kitaranraiskaaja
13.02.2011 13:17:32

_Petri_: Perinteisen suomalaisen sketsihahmon karikatyyri Harjakainen tykittää irtovitsejä hassussa puvussa naamaa väännellen, kun taas muna on ihan uudenlainen ja yllättävä. Ja hauska. Ihailen munaa :3

Painoin varoitusta.
_Petri_
13.02.2011 13:21:28

Kitaranraiskaaja: Painoin varoitusta.

Samaa mieltä.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
Askr
13.02.2011 13:25:03
Zetterberg ei olisi saanut pudota, munamiehen ohella paras.

Harjakainen etenkin tylsä, mun mielestäni se ei ole tähän mennessä tuonut tohon mesu/inssityyppiin yhtään uutta oivallusta eikä ne jututkaan ole lähellekään niin hauskoja ja riettaita kuin raksalla on kuullut niiltä oikeilta vanhemman ikäluokan harjakaisilta.
Roger
13.02.2011 14:28:25

Askr: jututkaan ole lähellekään niin hauskoja ja riettaita kuin raksalla on kuullut niiltä oikeilta vanhemman ikäluokan harjakaisilta.

Luuletko, että kaveri pystyi revittelemään jutuilla "perheohjelmassa", jossa herkimmät katsojat saavat näppylöitä Iina Kuustosen alastomasta vartalosta.
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
ballfish
13.02.2011 14:42:36
Roger: Luuletko, että kaveri pystyi revittelemään jutuilla "perheohjelmassa", jossa herkimmät katsojat saavat näppylöitä Iina Kuustosen alastomasta vartalosta.

No eihän se pysty. Eli paskaa lopputuloksena.
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Askr
13.02.2011 15:47:43
Roger: Luuletko, että kaveri pystyi revittelemään jutuilla "perheohjelmassa", jossa herkimmät katsojat saavat näppylöitä Iina Kuustosen alastomasta vartalosta.

Ei se laimeus johdu pelkästään härskiyden puutteesta vaan siitä että siinä hahmossa ei muutenkaan ole mitään kovin terävää. Se Hirviniemi muutenkin - ei minusta Tyrnikään ollut lajissaan mitenkään erikoinen. Parempia on nähty.
Rattata
13.02.2011 18:41:50
Kyllä Harjakainen on helposti hauskin hahmo. Hirviniemen läpät aiheuttaa välillä todellista repeilyä, kun toiset lähinnä vaan kierrättää samoja vanhoja juttuja.
Tawsky
13.02.2011 19:42:53
odd: Kyllä Harjakainen on helposti hauskin hahmo. Hirviniemen läpät aiheuttaa välillä todellista repeilyä, kun toiset lähinnä vaan kierrättää samoja vanhoja juttuja.

Välillä tuntuu siltä että Hirviniemi improvisoi tuossa hahmossa ja vielä hyvin. Se siinä onkin hienoa, kun se ei liikaa toista niitä fraaseja
Lesko
13.02.2011 19:55:22
odd: Kyllä Harjakainen on helposti hauskin hahmo. Hirviniemen läpät aiheuttaa välillä todellista repeilyä, kun toiset lähinnä vaan kierrättää samoja vanhoja juttuja.

Eilinen oli kyllä niin hirveetä tykitystä Harjakaiselta, että nousi kepeesti omaksi ykköshahmoksi. Munamies voisi pudota ensi viikolla, vaikka ihan hauska välillä onkin, lähinnä sympaattisuutensa vuoksi. Mr. Mallorca taasen on tähän asti ollut ihan parhautta ja Harjakaisen kanssa saavat omasta puolestani ratkaista voiton.
Tawsky
13.02.2011 20:01:31
http://www.youtube.com/watch?v=7g9BA9qIzyA Tämä sketsi on mun mielestä ollut paras koko kauden aikana. Varsinkin kun näytettiin kuka tuossa istuu.
JIRPPI
13.02.2011 21:48:01
Älkää saatana nyt valittako. Ei kukaan teitä pakota tota kattomaan.

Harjakainen ja Munamies on kyllä parhaat.
Venomin Black Metal on paras black metal-levy ja sekin on oikeasti heavy metallia.
Tawsky
14.02.2011 06:59:35
JIRPPI: Älkää saatana nyt valittako. Ei kukaan teitä pakota tota kattomaan.

Kuka tässä nyt on valittanut? Kai sitä saa väitellä hahmojen paremmuudesta.
Mr. Mustard
19.02.2011 00:18:08 (muokattu 19.02.2011 00:18:38)
Harjakainen on hyvä, mutta viime jaksossa sen persoonaan tuli normaalin sovinismin lisäksi enemmän semmosta ilkeyttä mikä ei enää ole hauskaa. Eli Harjakaisella väärä suunta. Mallorca on suosikkini, mutta munamies on toisaalta niin omalaatuinen hahmo, että voittakoon mun puolesta. Sehän rakastaa kyyniset suomalaiset hengiltä;)
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
VeKrio
19.02.2011 00:30:58

Mr. Mustard: Harjakainen on hyvä, mutta viime jaksossa sen persoonaan tuli normaalin sovinismin lisäksi enemmän semmosta ilkeyttä mikä ei enää ole hauskaa. Eli Harjakaisella väärä suunta.

Toi on erittäin hyvin ja nasevasti sanottu. Musta siinä koko ajan on vähän kyteny se pahuus, aina just siedettävästi yleensä. Ihku hahmo muuten. Musta Aku on kyllä tosi loistava useimmissa jutuissa mitä se tekee.
Lisäksi haasteeni eli pölhöyteni ympätä Morse-koodaus keskisormen ja nimettömän muodostamaan valving-tekniikkaan pitää minut valitsemallani tiellä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)