Jeweli 13.02.2011 13:56:27 | |
---|
Colgate-suuvesimainos. Jumalauta, et ärsyttää sen äijän naama! Vatsaa kouraisee kovaa aina siinä kohtaa, kun se näyttää peukkua ja hymyilee (lue: irvistää). Yhh! Pthyi! Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira |
Murjominen on tekniikkana näyttävää, sillä näin soittaja voi luoda illuusion tuulimyllyhyökkäyksestä tai painista. |
BondakeBunny 14.02.2011 15:55:20 | |
---|
KaleviHärvä: http://www.youtube.com/watch?v=EVgyjzhPjMM Nuotta-lehteä mainostetaan tässä, jotain aivan kauheeta alusta loppuun koko mainos. Onneksi en ole vielä törmännyt tähän missään. Olen vähän aivopesty uskovainen. No jeesuksesta tiätty. perkele. Lihansyöjät panevat parhaiten ja siksi heille ollaan kateellisia. Moni muukin miesten pieni ilo tässä elämässä halutaan pois, kuten olut ja muut terveystuotteet. |
Megadethh2 15.02.2011 20:57:38 | |
---|
KaleviHärvä: http://www.youtube.com/watch?v=EVgyjzhPjMM Nuotta-lehteä mainostetaan tässä, jotain aivan kauheeta alusta loppuun koko mainos. Onneksi en ole vielä törmännyt tähän missään. Katoin n.2 sekuntia,heti alko ton ämmän tekopirteä hymy vituttamaan ja sitten ku se alko puhumaan... välittömästi edelliselle sivulle. |
Megadethh2 15.02.2011 21:01:14 | |
---|
Se uus fantamainos... |
Ondine 20.02.2011 21:13:46 | |
---|
Mä en ymmärrä niitä Dop-keksejä. EIkö niitä voi syödä sellaisenaan? Keksit menee pahaksi mössöksi jos niitä kastelee maitoon. |
M4ss3 m/ 20.02.2011 21:15:19 | |
---|
Ondine: Mä en ymmärrä niitä Dop-keksejä. EIkö niitä voi syödä sellaisenaan? Keksit menee pahaksi mössöksi jos niitä kastelee maitoon. Ehkä niitten rakenne sitten on niin kova, ettei niitä ilman kostuketta saa pureskeltua. Kerran ainakin itse söin jotain domino-kopioita jotka tuntu siltä kuin olisi betonia pureskellut. |
obiwan 23.02.2011 19:55:42 | |
---|
Ehehhhehe... niitä khamarattomia kunnon nakkimakkaroitam... SAATANAAAAAAAAAAAAA. Ondine: Mä en ymmärrä niitä Dop-keksejä. EIkö niitä voi syödä sellaisenaan? Keksit menee pahaksi mössöksi jos niitä kastelee maitoon. Voi syödä. Noissa huomasin ongelmana sen, että muutaman dippauksen jälkeen maidossa lilluu pehmeitä ja ruskeita mössöpaloja, ei semmosta kehtaa juoda enää. |
kaljataiteilija 27.02.2011 21:46:22 | |
---|
VITUN VITTU! Sen Lorealin hiusvärimainoksen nähtyäni tekisi mieli tehdä Elvikset ja ampua teevee pillunvitunpäreiksi. Se ranskalainen äpärä puhuu niin ylikorostetusti sitä ärsyttävää ghanskanenglönnin ägksnetiä että voi vittu meinaa vituttaa. "Meig jyy heög booföght..." Tai jotain, eniwei... had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Ed_Guy 28.02.2011 00:17:11 | |
---|
"Maista uutta mer mehujuomaa" |
Stone91 28.02.2011 00:55:31 | |
---|
Valion Olo ruoansulatusjugurtit. Muutenkin Activia-mainokset ärsyttää, kun niitä tulee joka tuutista ja nyt Valiokin tekee saman. |
Mikko_-Procyon- 28.02.2011 08:35:28 | |
---|
Jenkki-mainos. ...radiomainoksissa on kiekkoradion puolella joku vitun häppi dei ! mainos, joka saa sappinesteen valumaan korvista. Silver dollar forger |
NGR-Maddhu 16.03.2011 15:46:20 | |
---|
Kiira Korpi ja Valio Plus Maito. Se täytyy muistaa. |
DJKaaos 16.03.2011 15:59:16 | |
---|
MTV3 Maxin automies/auto-ohjelma -mainokset on jokseenkin ärsyttäviä. Minä olen minä. |
Jeweli 17.03.2011 01:14:56 | |
---|
NGR-Maddhu: Kiira Korpi ja Valio Plus Maito. Tää on kyl karsee. Vielä hirveempi on Maggi tsuisi tsiken. Verisuonet katkeamispisteessä, kun tää pärähtää ruutuun. Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira |
jp8000 18.03.2011 18:22:28 | |
---|
Jellypollypop... "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Åryts 18.03.2011 22:06:22 | |
---|
jp8000: Jellypollypop... Arvaa millasta on kuunnella tota suunnilleen kerran viidessä minuutissa kaheksan tunnin työpäivän ajan? Billy Mays here with another fantastic product! |
jp8000 18.03.2011 22:27:14 | |
---|
Blowfish: Arvaa millasta on kuunnella tota suunnilleen kerran viidessä minuutissa kaheksan tunnin työpäivän ajan? Ei varmaan kovinkaan kivaa "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
lukethesis 19.03.2011 13:11:41 | |
---|
- "Suomiarvat.com on saitti sinulle joka rakastat arpoja. Threewow-arvallamme..." - Jenkki-purkan laulurallatus-mainos, pyörii mm. MTV Finlandilla. Onneksi sitä kanavaa ei tarvitse hirveästi katsella. - Ilmapallovatsoista kertovat ruoansulatusjogurtti-mainokset. Erään ravitsemusterapeutin päkättämistä en voi myöskään oksentamatta kuunnella. - - - Jos pitäisi vastata joskus, että miltä Suomi kuulostaa, tai mikä on Suomen "virallinen ääni", vastaus olisi Jari Karjalainen. Äijä spiikkaa niin ihanasti artikuloiden valehtelematta 98% niin TV- kuin radiomainoksista. |
HaloOfFlies 19.03.2011 13:46:01 | |
---|
lukethesis: Jos pitäisi vastata joskus, että miltä Suomi kuulostaa, tai mikä on Suomen "virallinen ääni", vastaus olisi Jari Karjalainen. Äijä spiikkaa niin ihanasti artikuloiden valehtelematta 98% niin TV- kuin radiomainoksista. Onko se tämä ukko, jonka mainosspiikit kuulostavat aina siltä, kuin mies olisi runkkaamassa? It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |