Elikkäs tällainen ongelma olisi, en ole edes ihan varma mistä aloittaa.
Treeniksellä siis on nykyään käytössä vähän erikoisempi signaaliketju. Soitan ibanezin gsr200 aktiivibassolla, ja vahvistin/EQ:na toimii warwickin 80w take 12 combo. Sehän ei itsessään riitä ihan hirveän hyvin meijän treenisvolumeen jotenka olen yhdistänyt sen tällaiseen vanhaan peaveyn PA laitteeseen
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn: … 0WENWxB0FLptN5XBqEP3tHQJhMQ&t=1 tuosta sitten olen ottanut ns. tehot, ja yhdistänyt sen vielä behringerin 4x12" kaappiin. Ääni siis tulee sekä combosta että tuosta 4x12" kaapista. Tämähän ei nyt vissiin ole kovin järkevä signaaliketju? Bassonuppia nyt ei vaan tällähetkellä ole käytössä niin pakko röytää näin.
Jokatapauksessa olen huomannu että basson soundista puuttuu nyt paljon sustainia jota siinä on ennen ollut. Ääni ei vain soi niin pitkään kuin ennen. Kysynkin nyt että johtuuko tämä ensisijaisesti tästä vahvistinratkaisusta VAI basson mahdollisesti paskoista säädöistä? Vai molemmista :D
Soundi on kyllä riittävän voimakas mutta jotenkin tumppu ja ei soi pitkään. Toivottovasti ei ollu kauheen epäselvä sepustus..
Jos takataskujen välinen tila on yli metri, jotain on mennyt pahasti vikaan.