Hösse: Tuosta aikakaudesta on aika mielenkiintoisesti kirjoitettu The Rocker -kirjassa. Ilmeisesti biisejä tehtiin varastoon hemmetisti, kukaan ei oikein tiennyt, että tehdäänkö nyt Lizzy-levä, vai Lynottin sooloa. Täytyypä lukea tarkemmin! Korkeintaan Lynott tai sitten ei hänkään. Esim. "Didn't I" ja "Ode To A Black Man" sisältävät osittain melkein samaa lyriikkaa. Snowy White sanoi, että jos olisi tiennyt soittavansa Lynottin soololevyn sessioissa, niin olisi pyytänyt sessiopalkan. |
mafiakingkong 13.02.2011 17:25:17 | |
---|
Olis ollu kiva nähä livenä. Ei muuta kun R.I.P. |
Lapis 18.03.2011 02:40:28 | |
---|
Jännää katsella kun yleensä "kaikki" on haukkunut Moorea. Ei oo blues kun vetää hevisooloja. Ei oo hevi kun vetää bluessooloja. Nyt yhtäkkiä on niin pirun kova. Joo tiedän. Ei kaikki oo ollut tätä mieltä. Esim. minä. Näin neljä kertaa livenä ja levyt on hyllyssä ja oli, riippuen fiiliksestä, maailman paras kitaristi. Lynottin hauta jää väliin ensi vuonna kun pitää Mooren haudalle.. How do we know he's not Mel Tormé? |
Mad-Mike 18.03.2011 07:29:41 (muokattu 18.03.2011 07:32:30) | |
---|
Lapis: Jännää katsella kun yleensä "kaikki" on haukkunut Moorea. Ei oo blues kun vetää hevisooloja. Ei oo hevi kun vetää bluessooloja. Nyt yhtäkkiä on niin pirun kova. Joo tiedän. Ei kaikki oo ollut tätä mieltä. Esim. minä. Näin neljä kertaa livenä ja levyt on hyllyssä ja oli, riippuen fiiliksestä, maailman paras kitaristi. Lynottin hauta jää väliin ensi vuonna kun pitää Mooren haudalle.. Tämä tahtoo päteä jokaisen kohdalla, joka on kuollut. Ensin ei kiinnitetä huomiota tai muuten vain on jätetty "taka-alalle", mutta kun henkilö kuolee niin johan se ylistys alkaa. Ikävää mutta totta. Itse olen Mooresta pitänyt jo kauan ja yksi suurimpia kitaran soiton innostajia kyllä. Myönnän että levyjä voisi olla enemmänkin hyllyssä mutta no can do. Mutta sehän onkin niin että vainajistahan ei saa puhua pahaa :D |
Brian May jr. 18.03.2011 10:35:44 | |
---|
Miten helvetissä tää selviää mulle vasta _nyt_? Tullu kuukauden mittaan kuunneltua Moorea vaikka kuinka moneen kertaan, autuaan tietämättömänä siitä että mies poistui keskuudestamme jo yli kuukausi sitten. Tää ottaa oikeasti vähän koville, yksi tärkeimmistä kitaristeista ainakin minun elämässäni, taisi olla ensimmäinen jonka itse hiffasin olevan kova noin niinkuin tatsillisesti, melodisesti jne. se ZZ Topin lämppäyskeikka oli ensimmäinen rock-konsertti jonka näin sitten Ringo Starrin(joka oli monta vuotta aiemmin), ja siitä lähtikin kokonainen rock-konserttien sarja. Kiitos, Gary. Vettä! |
Hargon 18.03.2011 11:19:15 (muokattu 18.03.2011 11:20:11) | |
---|
Brian May jr.: Miten helvetissä tää selviää mulle vasta _nyt_? Tullu kuukauden mittaan kuunneltua Moorea vaikka kuinka moneen kertaan, autuaan tietämättömänä siitä että mies poistui keskuudestamme jo yli kuukausi sitten. Tää ottaa oikeasti vähän koville, yksi tärkeimmistä kitaristeista ainakin minun elämässäni, taisi olla ensimmäinen jonka itse hiffasin olevan kova noin niinkuin tatsillisesti, melodisesti jne. se ZZ Topin lämppäyskeikka oli ensimmäinen rock-konsertti jonka näin sitten Ringo Starrin(joka oli monta vuotta aiemmin), ja siitä lähtikin kokonainen rock-konserttien sarja. Kiitos, Gary. Sama homma. On mennyt minultakin ohi tämä kuolema. Se tästä nyt vielä puuttuu, että Buddy Hollykin kuolisi. Anyone who jumps off a Paris bridge is in Seine. |
Brian May jr. 18.03.2011 11:27:54 | |
---|
Hargon: Sama homma. On mennyt minultakin ohi tämä kuolema. Se tästä nyt vielä puuttuu, että Buddy Hollykin kuolisi. Tää vissiinkin oli tarkoitettu provoksi, mutta kyllä mä valitettavasti ihan totta puhuin :) pässi olo on itsellänikin, ei siinä mitään, mutta kommenttisi oli siltikin hieman tarpeeton... Vettä! |
KooAa 23.05.2011 18:20:12 | |
---|
It ain't what you do, it's how do you do? |
The Rikza 23.05.2011 18:48:18 | |
---|
"Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
KooAa 28.02.2012 18:30:29 | |
---|
It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. |
MarkoA 07.09.2012 20:40:49 | |
---|
Positiivista sen olla pitää!!! |
Tsugu Way 09.09.2012 08:40:44 | |
---|
Joo - mahtava homma, että uus levy Garyltä! Mooren virallisilla sivuilla onkin ollut jo tovin kolme biisiä kuultavana tuolta tulevalta levyltä. Tosi rankkaa kamaa! Blues is allright! |
Jussiman 09.09.2012 12:21:17 | |
---|
Tsugu Way: Joo - mahtava homma, että uus levy Garyltä! Mooren virallisilla sivuilla onkin ollut jo tovin kolme biisiä kuultavana tuolta tulevalta levyltä. Tosi rankkaa kamaa! Hieno juttu kyllä. Moore oli oikeastaan mulle ensimmäinen esikuva kitaransoitossa. |