Påskägg 30.01.2011 15:45:43 | |
---|
Tekis mieli vähän kasvatella tukkaa vaihteeks, mutta tää mikrofoni-vaihe näyttää niin vammaselta. INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
Stiiq 30.01.2011 16:58:19 | |
---|
dinghie: Yks vinkki on että piät hiuksia kiinni niin paljon kun voit, tai siis heti kun saat ne takaa kiinni näyttämättä tyhmältä. Eiks ne tuossa vaiheessa ole jo ns. pitkät? :D |
dinghie 04.02.2011 20:02:45 | |
---|
Stiiq: Eiks ne tuossa vaiheessa ole jo ns. pitkät? :D No... jos haluaa tyytyä melkein hartioille yltäviin niin joo, kai. :D olen basisti, haluatko jatkaa vielä keskustelua? |
Commoni 04.02.2011 20:38:46 | |
---|
JUSTC: helposti lähtee silleen typerästi "kiekuralle." Fleda ei ehkä hirveesti diggaa, mut suoristusrauta auttaa. Basisti on lyömäsoitin |
ekikoo 06.02.2011 14:00:08 | |
---|
http://www.sleekhair.com/9713.html Onko tuollaiselle puuterimössölle halvempia vaihtoehtoja muilta valmistajilta? Tuo on nimittäin aika kuningaskamaa verrattuna tympeisiin geeleihin, joita en itseasiassa edes käytä. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
tepeh 06.02.2011 19:53:22 | |
---|
ekikoo: http://www.sleekhair.com/9713.html Onko tuollaiselle puuterimössölle halvempia vaihtoehtoja muilta valmistajilta? Tuo on nimittäin aika kuningaskamaa verrattuna tympeisiin geeleihin, joita en itseasiassa edes käytä. Jotain pulveria hiuksiin? Miksi? Voi miksi? Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
ekikoo 06.02.2011 20:07:31 | |
---|
tepeh: Jotain pulveria hiuksiin? Miksi? Voi miksi? Kun turhamainen sivupersoona ottaa vallan, jotkut laittaa geeliä tukkaan. Tuolla mössöllä tulos ei ole limainen, vaan sellainen kuivahkon karhea, joka passais mulle. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
tepeh 06.02.2011 20:08:28 | |
---|
ekikoo: Kun turhamainen sivupersoona ottaa vallan, jotkut laittaa geeliä tukkaan. Tuolla mössöllä tulos ei ole limainen, vaan sellainen kuivahkon karhea, joka passais mulle. Käyttötarkoitus sama kuin geelillä, mutta toteutetaan pulverimuodossa`? Eikun hä. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
ukko idänmies 06.02.2011 23:08:59 | |
---|
ekikoo: Kun turhamainen sivupersoona ottaa vallan, jotkut laittaa geeliä tukkaan. Tuolla mössöllä tulos ei ole limainen, vaan sellainen kuivahkon karhea, joka passais mulle. Tuo vois olla hyvä. Itsellä ainakin tulee remppahommien pölystä ja sahanpurusta just semmonen sopiva tatsi tukkaan. Pysyy eikä valu. Eikä tunnu paskaseltakaan, ainakaan pariin päivään. Ei elämästä enää edes juovu. |
Vaikka en enää vuosiin oo kuunnellu heviä, niin pitkään hevilettiini olen silti tottunut. Nyt yritän taas kasvattaa otsahiuksia pois. Kahteen otteeseen mulla on ollu permanenttikin, mutta se ei o mun juttu. |
ballfish 13.02.2011 13:52:07 | |
---|
ekikoo: Kun turhamainen sivupersoona ottaa vallan, jotkut laittaa geeliä tukkaan. Tuolla mössöllä tulos ei ole limainen, vaan sellainen kuivahkon karhea, joka passais mulle. Kuituvaha tekee saman vaikutuksen. Osta semmoista. "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
loituma 25.02.2011 20:40:23 | |
---|
Viikko sitten vaihtui pitkä ja huonokuntoinen piiska siiliin. Hetkeäkään en ole päätöstä katunut, päinvastoin on tullut huomattua miten paljon helpompaa ja vaivattomampaa elämä on. Sitä paitsi ei se reuhka edes mulle sopinut. http://maihinnousu.net/a/1885 |
BoyOfSatanus 01.04.2011 02:42:40 | |
---|
lyhyt tukka olis varmaa vähä vaivattomampi mutta ku soitan metallia niin en tosiaan leikkaa enkä varmaa leikkais muutenkaan |
Zarmo 01.04.2011 07:01:30 | |
---|
|
Jesve 01.04.2011 19:31:14 | |
---|
Tänään kävin parturissa. Nyt on hyvin paljas olo, lyhyeks leikkas mut ei kuitenkaan siiliks :/ Shut your legs girl, it's closing time. |
Funkånaut 01.04.2011 20:31:18 | |
---|
Lyhyt siili on mulla, kuten aina. Käytännöllinen ja korostaa tuhisuttimiani komeasti. Eikä mulle sitä paitsi kasva afroa/Günther-takatukkaa, nii pidetää sit lyhyenä. Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori |
Jezii 05.04.2011 23:01:57 | |
---|
Itselläni aina taas ollu musta emo-ish tukka, tosin ei tule suoristettua, kyllä siinä vähän volyymiä pitää olla. Kyllä siitä vähän väliä saa kuulla tyyliin 'leikkaa lettis' mut vittuakos sillä sit.. Nyky-yhteiskunnassahan kaikkien pitäis näyttää samalta |
Hohhoijaa 05.04.2011 23:18:49 | |
---|
Jezii: Nyky-yhteiskunnassahan kaikkien pitäis näyttää samalta Kyllä varmaan menneillä vuosikymmenillä oli suurempi paine näyttää samalta. The planet is fine, the people are fucked. |
Murgo 06.04.2011 13:18:01 (muokattu 06.04.2011 13:19:28) | |
---|
Hohhoijaa: Kyllä varmaan menneillä vuosikymmenillä oli suurempi paine näyttää samalta. Veikkaisin myös että nykyään todella erikoisen näköiset tyypit herättävät paljon vähemmän paheksuntaa kuin vaikkapa 30 vuotta sitten. Pitkä tukka tai vaikkapa tatuoinnit taas ovat nykyään jo niin mainstreamia että täytyy kyllä olla aika vanhakantainen että alkaisi haukkua "sivarihomoksi" tai "linnakundiksi". Tavallaan sääli, vaikea olla "rankka" kun kaikki muutkin ovat. :) Itse en ole parturissa käynyt n. 20 vuoteen, armeijan jälkeen ajelin pitkään itse koneella aina silloin tällöin kaiken pois, täysin kajuksi. Pari vuotta sitten laiskistuin niin että lopetin senkin, tukkaa on nyt hartioille asti ja partakin rehottaa melko reilusti. "Hevijeesus" ja "HD-mies"-kommentteja toki välillä kuulee mutta lähinnä kavereilta ja hyväntahtoiseen sävyyn. Sitäpaitsi molemmat ovat sikäli oikeutettuja nimityksiä että heviä soitan ja kuuntelen (vaikka Jeesuksen kanssa minulla ei kyllä ole mitään tekemistä) ja HD:llä ajelen. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
tepeh 19.05.2011 18:30:12 | |
---|
melkeen kymmenen senttiä lähti... ois ehkä pikkasen pidemmäksi voinu jättää, mutta eipä voi enää mitään. Hyvä tääkin on. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
"hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö |