Tonski 11.02.2011 19:14:53 | |
---|
Vladi: Kiva tekniikka. Vielä ku soittais musiikkia sillä. Aika aivottomaks tilutteluks meni toi. E: Rusty on mielestäni nykyään vallitsevan tekniikkaihannoinnin multihuipentuma. Ei oikein tiedä, mitä miehestä ajattelis kun noin pitkälle tekniikkansa vieneitä ei ole montaakaan mikä on sinänsä arvostettavaa. Toisaalta yksikään miehen soittopätkä ei ole aiheuttanut muita, kuin okennusfiiliksiä tilun yliannostuksesta. Näinpä, itteäni lähinnä ihmetytti miten ei saanu jätkä menemään tasasia kuudestoistaosatykytyksiä omasta biisistään livenä taimiin:D Kyllähän tuolla pitäis tekniikkaa olla?! Mut joo, livenähän on aina livenä. |
ReBeat 11.02.2011 19:15:34 | |
---|
|
Decadetroll 11.02.2011 23:18:09 (muokattu 11.02.2011 23:24:05) | |
---|
Elähän nyt.. Tuossahan tuo Rusty ite selittää kuinka oli kipeänä, ei kuullu mitään, peräpukamat vaivasi, ilmassa oli yks kosteusprosentti liikaa jne ja siksi ei oikein ollu paras mahollinen tuo klinikkaveto.. ;) edittiä Onhan tuolla silti aika pitkälle varmaan parempi tekniikka ku keskiverto mnet-kitaristilla.. :) "vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä." |
Guitar_Miller 11.02.2011 23:41:50 | |
---|
Vladi: Kiva tekniikka. Vielä ku soittais musiikkia sillä. Aika aivottomaks tilutteluks meni toi. Okei aika mautonta rupee mustakin olee jo, että tiluttaa NOIN paljon. Kyllä se pienemmälläkin määrällä tulee selväksi, että tekniikka on kunnossa. Toinen semmonen tilu kitaristi joka vois vähentää on ynkkä. Mutta mua silti ärsyttää se, että jotkut väittää että tiluttaminen ei voi olla muka musiikaalista? Aina jos joku tiluttaa jossain niin heti haukutaan lyttyyn, että "epämusikaalista. Mielessä ainoastaan tekninen suorittaminen". Pitääkö kaiken olla semmosta hidasta ballaadia, että se hidas älysinkin varmasti pysyy perässä? Mun mielestä esimerkiks Stave Vai on hemmetin hyvä esimerkki siitä kuinka voi yhtäaikaa soitta kauheeta tekniikka tilua mutta niin suurella tunteella ja lautauksella kun olla ja osaa. (Kaikki varmaan tietää steve vain - for the love of godin) |
Sakmongkol 12.02.2011 07:55:25 | |
---|
Guitar_Miller: Toinen semmonen tilu kitaristi joka vois vähentää on ynkkä. Väärin. Itse aihetta en kommentoi mitenkään. |
Decadetroll 12.02.2011 11:46:33 | |
---|
Guitar_Miller: Mutta mua silti ärsyttää se, että jotkut väittää että tiluttaminen ei voi olla muka musiikaalista? Aina jos joku tiluttaa jossain niin heti haukutaan lyttyyn, että "epämusikaalista. Mielessä ainoastaan tekninen suorittaminen". Pitääkö kaiken olla semmosta hidasta ballaadia, että se hidas älysinkin varmasti pysyy perässä? Mun mielestä esimerkiks Stave Vai on hemmetin hyvä esimerkki siitä kuinka voi yhtäaikaa soitta kauheeta tekniikka tilua mutta niin suurella tunteella ja lautauksella kun olla ja osaa. (Kaikki varmaan tietää steve vain - for the love of godin) Tämä on totta. Noh, toiset tykkää tilusta, toiset ei. Itsehän olen tilun suuri ystävä ollut siitä asti kun ensimmäiset tiluttelut kuulin joskus parivuotiaana. :D "vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä." |
tinde 12.02.2011 14:36:22 | |
---|
Mun mielestä esimerkiks Stave Vai on hemmetin hyvä esimerkki siitä kuinka voi yhtäaikaa soitta kauheeta tekniikka tilua mutta niin suurella tunteella ja lautauksella kun olla ja osaa. (Kaikki varmaan tietää steve vain - for the love of godin) Steve Vain suurin ongelma (pannaas tähän heti se MUN MIELESTÄ) on just se insinööriote koko soittoon - se kuulostaa laskelmoidulta ja varman päälle vetämiseltä. Sama vika sen biiseissä, teknisesti + harmonisesti hienoa, mut fiilis uupuu. En mä Ynkkääkään jaksa kuunnella, mut sen soitossa on sentään joku vaaran ja äärirajoilla soittamisen fiilis. |
Decadetroll 12.02.2011 15:43:08 | |
---|
tinde: Steve Vain suurin ongelma (pannaas tähän heti se MUN MIELESTÄ) on just se insinööriote koko soittoon - se kuulostaa laskelmoidulta ja varman päälle vetämiseltä. Sama vika sen biiseissä, teknisesti + harmonisesti hienoa, mut fiilis uupuu. En mä Ynkkääkään jaksa kuunnella, mut sen soitossa on sentään joku vaaran ja äärirajoilla soittamisen fiilis. Ynkällä tuota fiilistä tekee varmaan aika paljolti se, että aikalailla joka kerta soolot on hieman erilaisia.. Ainakaan minä en oo koskaan kuullu kahta kertaa peräkkäin vetävän samallalailla jotain sooloa. Aina on uudenlaista kuviota seassa improna. Ja se vibra.. "vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä." |
JeKo 12.02.2011 15:53:12 (muokattu 12.02.2011 15:54:07) | |
---|
"The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia |
JeKo: Aika kaukana mentiin puhtaasta tekniikasta paikoitellen... Ihan tarpeeksi puhdasta liveksi, kuka soittaa perässä niitä juttuja mitä toi soittaa? Respectit soittotaidosta ja toivottavasti tulevaisuudessa parempia biisejä. Lähinnä nimittäin alkaa haukotuttamaan toi junnaava saundi. Voit kelata minuutteja eteenpäin, ja aina tahtoo kuulostaa samalta se meininki. Nää pätkät on kans hauskoja: http://www.youtube.com/watch?v=mlVXFuE3AwQ&feature=related Varmaan paranee toi Rustey show, pilottijaksot tahtoo aina olla vähän kökköjä. |
Kontiak 13.02.2011 13:38:25 (muokattu 13.02.2011 13:38:40) | |
---|
http://www.truthinshredding.com |
Decadetroll 14.02.2011 06:57:18 | |
---|
Jumalation että tuolla Karl Sandersilla on isot kädet.. Hirveitä HK-sinisiä sormetki. "vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä." |
Kontiak 20.03.2011 09:08:49 (muokattu 20.03.2011 09:09:49) | |
---|
Kontiak 27.03.2011 15:48:08 | |
---|
Uusimmassa jaksossa vieraana Eric Johnson! http://www.truthinshredding.com |
Tonski 27.03.2011 16:13:54 | |
---|
Räkkipeli: Ja vielä vähemmän kiinnostaa joku Jeff Loomis. Ei voi kyllä edes verrata Kitaraklubiin, jossa oli sentään oikeita muusikkoja vieraana, eikä ketään tylsääkin tylsempiä kitaraurheilijoita. Heivvittu, se swiippaa vitunopeesti, luulis riittävän?!? |
Kontiak 27.03.2011 16:42:50 | |
---|
Räkkipeli 27.03.2011 17:42:04 | |
---|
Tonski: Heivvittu, se swiippaa vitunopeesti, luulis riittävän?!? Riittää se siihen, että hyvin äkkiä katoaa mielenkiinto ainakin tämän miehen tapauksessa. Lähinnä sen takia, kun mies ei ole kuulemani tavaran perusteella siunattu omaa korvaa miellyttävällä sävellystaidolla, tai sitten se vaan haluaa tehdä tollasta, joka ei mun korvaa miellytä ollenkaan. Tiedä häntä, mutta eipä kovin mielenkiintoiselta tyypiltä noin yleensäkään vaikuta. :) If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan |
Nunzu 27.03.2011 18:02:37 | |
---|
Sontaa. Horistaan paskaa ja Cooley näyttää paskoja likkejä. Miksei noi vierailevat soittajat esittele kikkojaan ja tekniikoitaan? Olis ollu paljon kiinnostavampaa kattoo mielummin vaikka Karl Sandersin egyptivingutuksia kuin jonkun Cooleyn tylsiä tekniikkatreenejä. J33. |
Kontiak 27.03.2011 23:29:47 | |
---|
Nunzu: Sontaa. Horistaan paskaa ja Cooley näyttää paskoja likkejä. Miksei noi vierailevat soittajat esittele kikkojaan ja tekniikoitaan? Joko vedät sen viimeisimmän likin samaan tempoon kuin Rusty? :) http://www.truthinshredding.com |
Tonski 28.03.2011 00:01:50 | |
---|
Kontiak: Joko vedät sen viimeisimmän likin samaan tempoon kuin Rusty? :) Elä trollaile; tilutus on vakava asia. |