ajomies63 26.03.2004 14:21:51 | |
---|
Tämä yks tyyppi (nim.es**bra) käy ostamassa Stadin kanihuutokaupasta soittovermeitä ja kauppaa niitä täällä tori-palstalla kaksinkertaisella hinnalla. Okei, business is business, mutta tämä tori-palsta ei ole käsittääkseni tarkoitettu firmoille, johon kyseinen toiminta voidaan rinnastaa. Ei kukaan kauppaa 7 keppiä ja 10 styrkkaria+muuta skeidaa, muussa kuin businessmielessä. Mielestäni nämä diilerit painukoot Keltaisen pörssin sivuille. Ollaanko samaa mieltä muusikkoveljet??Häh?? Onhan tämä nyt aika rankka kannanotto, mutta vituttaa tollaset tyypit!! "If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway." |
D-Kay 26.03.2004 14:23:57 | |
---|
Eipä se mua vaivaa. Myydään/Vaihdetaan: Yerasov SD-2 |
rockitsb 26.03.2004 14:24:53 | |
---|
Sitä oon ihmetellykkin kun ko. hlöllä on aina hitosti tavaraaa myytävänä. En dikkaa tommosesta meiningistä. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
Juzzu 26.03.2004 14:31:24 | |
---|
Jospa hän yrittää vaan saada leipää pöytään kuuden lapsen syötäväksi. Voiko tuosta moittia? En tiedä onko täällä mitään politiikkaa tuommosen suhteen, mutta kun itse en missään helsingin huutokaupoissa käy, niin mukavahan sieltä on saada kamaa myyntiin myös mun ulottuville (vaikken kyllä kuitenkaan mitään osta). Ja mitä tuplahintoihin tulee, niin eiköhän se kysynnän ja tarjonnan laki loppupelistä se "kohtuullisen" hinnan määrää. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! (EVVK jäsen nro. tsiljoona) |
Härski 26.03.2004 14:35:27 | |
---|
No hohhoo. Kävinpä ko. herralta Basson poistamassa vuosi sitten. Helvetin hyvä on, tätä nykyä basistimme omistuksessa. Jos se on sen 100 €roon aikanaan saanut, niin suon kyllä hänelle 100 €gen lisäyksen jälleenmyyntiin. |
Velli 26.03.2004 14:52:48 | |
---|
No ei haittaa mua ainakaan pätkääkään jos joku myy halvalla kamaa minkä on itse saanut vielä halvemmalla. Olen vain tyytyväinen jos saan esim. hyvän kitaran huokeaan hintaan. Se on vain se perussuomalainen kateus mikä joitain näyttää vaivaavan tyyliin: "en mä ainakaan osta tuota koska se sais siitä voittoa", vaikka hinta olisikin oikeasti todella halpa. Älkää ostako halpaa tavaraa, antakaa mun ostaa ne pois. |
balzary 26.03.2004 14:55:37 (muokattu 26.03.2004 14:56:20) | |
---|
edit: ei mitään sittenkään |
ajomies63 26.03.2004 15:00:13 | |
---|
Ei ole kyse mistään kateudesta , vaan tämän tori-palstan ideasta. Jos soitinliike laittaa sinne kamaa myyntiin, niin aivan varmasti ylläpito puuttuu asiaan. "If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway." |
Kapane 26.03.2004 15:01:57 | |
---|
Musta se on vaan hyvä että se tuo niitä tänne. jos joku myy jotain lespappaa 60-luvulta kusipään alakylän vuotuisessa huutokaupassa niin se ei saa sitä myydyksi. tää kaveri tulee ostaa sen ja laittaa sen semmoseen paikkaan myyntiin jossa joku saa sen ostaa ja on iloinen löydöstään. niin alkuperäinen myyjä, ostaja ja "diileri" tulevat kaikki iloisiksi. joten mikä miinus? "Floyd Rose is not Axl's geeky older brother" |
askomiko 26.03.2004 15:06:08 | |
---|
Hyvä vaan että on tavaraa. Helsingin ulkopuolisille on nihkeä käydä huutokaupoissa, joten ihan jees että ne sitten kierrätetään tänne. Olkoonkin ny vähän hakupalkkaa kyydissä. |
Joees 26.03.2004 15:08:43 | |
---|
Tietääkseni tuon ko. herran hinnat eivät kuitenkaan päätä huomaavia ole? Vai muistanko nyt aivan väärin, tiedä sitä sitten. Ja tuohan ei taida olla mikään virallinen "yritys", joten turha kai siitä on valittaa että firma tunkee tuonne tavaraa myyntiin. Ja toisaalta, mitä valittamista jos kamat on ehjät ja kaikki toimii niinkun pitää ja on sovittu? Groooove is in heart! |
kalkkuna 26.03.2004 15:09:00 | |
---|
No eipä mua haittaa ainakaan, ihme että joku jaksaa kitistä tuommoisesta asiasta, ei perhana. |
trih 26.03.2004 15:17:13 | |
---|
Nooh, jos häiritsee niin sinne vaan kilpahuutamaan. Ja olen tämän "diilausasian" huomannut jo ajat sitten. Itse en ole hirveämmin viimeaikoina siellä käyny huutelemassa kun ne "hinnat" on noussu kauppatasolle ja olen huomannut joidenkin maksavan paskastakin älyttömiä. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Jani The Rock 26.03.2004 15:37:13 | |
---|
Olen tuon hemmon luona joskus käynytkin. Ja justiin ostin häneltä Aria ZZ Customin, jollaista olen metsästänyt ties kuinka kauan. En viittinyt jättää ostamattakaan vain sen takia, että tyypillä olisi muka liikaa laitteita myynnissä. Rough and tough and plenty mean. |
Mark-Ken 26.03.2004 16:00:14 | |
---|
Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa. Sellaset Huuto.net -kaupustelijat vituttaa. Ne ostaa jotain tarjous-DVD:itä 20kpl ja myyvät siellä tuplahintaan. :| |
Juu, torilla ottaa eniten päähän nämä "ois nyt halvalla uus tuote X myynnissä, käy huutaan". |
Jimi Henri 26.03.2004 16:05:48 | |
---|
Sinänsä nuo diilerit ei juuri haittaa, mutta pariin otteeseen kun olen ollut myymässä jotain tavaraa on tarjouksia tullut samoilta jannuilta mitkä kauppaa joka viikko useita eri musakamoja torilla. Näille kavereille olen yleensä sanonut että myyn kamani ennemmin jollekkin joka niitä oikeasti tarvitsee ja käyttää. Ei tarvitse sen seuraavan laitteen omistajan maksaa mitään säilytysmaksua siitä että se käy jonkun toisen varastossa pölyttymässä välissä. |
Trebla 26.03.2004 16:09:08 (muokattu 26.03.2004 16:26:08) | |
---|
Tuoltahan noita "vastaavien" hintoja voi vertailla: http://www.helsinginhuutokauppakamari.fi/hhk/luettelot.html Esim: 1 SÄHKÖKITARA ARIA PRO II ZZ CUSTOM PINTAVIKOJA, LAUKKU 185 e (Onkohan sama ZZ?) Kyllähän myyjä ottaa riskin ostaessaan, sillä voihan huudettu tuote olla ihan pelkkää P***aa, joka sitten jää käsiin. Vaikka tuotteisiin voi etukäteen tutustua, voi siltikin jäädä jokin pahempi vika huomaamatta. (korjasin kirjootusvihreen) Hei, täällähän on jo joku! |
Härski 26.03.2004 16:13:40 | |
---|
Ja justiin ostin häneltä Aria ZZ Customin, jollaista olen metsästänyt ties kuinka kauan. Jaa sinä sen sitten ostit... perhana, The Rock!! |
Fortune 26.03.2004 16:45:46 | |
---|
Ja aika paljon herralla (olen yhden Squierin kummipojalle ostanutkin) on ihan muualta kuin kanikonttoreista pyydettyjä, siellä on lopettaneiden studioiden kitarakamaa yms. myynnissä. Ja eihän tuossa ole mitään väärää, edulliset hinnat ja hyvä kauppamies. "Look behind you, a three-necked guitar!" |