Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Etsitään musiikkia TV-sarjan pilottiin
1
Rockster
09.02.2011 08:21:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvät rumpalisveljet.
 
Olen tuottamassa moottoripyöräilyyn liitoksissa olevaa dokumentaarista sarjaa johon etsin TEOSTOVAPAATA musiikkia (anteeksi kapitaalit).
 
Pilotista on tarkoitus tehdä myös lopullisen tv-sarjan ensimmäinen osa, joten näkyvyyttä ja kuuluvuutta on luvassa jatkossa.
 
Hakusessa on siis laadukasta rock-musiikkia tai miksei konemusaakin. Pääasia on, että musa on rytmikästä ja kuulostaa teknisesti tasokkaalta, sekä sopii vähän rouheampaan meininkiin. Jazz-pläjäykset eivät välttämättä ole oikea valinta tällä kertaa.
 
Nyt on siis tilaisuus saada oman bändisi musiikkia kuuluviin laajemmille yleisöille. Mammonaa ei ole tarjota, mutta mainetta hyvinkin.
 
Jos kiinnostuit, laita linkki sähköpostiini: tuomas@hiisimedia.fi tai m.netin pikaviestillä.
 
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Bacchus
10.02.2011 21:53:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etsitään laadukasta ja ehdottomasti ilmaista sisältöä käytettäväksi työhön, jolla on itse tarkoitus ansaita rahaa. Ymmärsinkö oikein, vai onko kyse jostakin muusta?
 
Mäkin voisin ottaa moottoripyörän veloituksetta käyttöön. Saa näkyvyyttä pyörälle, kun ajan sillä ympäriinsä.
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Rockster
11.02.2011 12:43:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bacchus: Etsitään laadukasta ja ehdottomasti ilmaista sisältöä käytettäväksi työhön, jolla on itse tarkoitus ansaita rahaa. Ymmärsinkö oikein, vai onko kyse jostakin muusta?
 
Mäkin voisin ottaa moottoripyörän veloituksetta käyttöön. Saa näkyvyyttä pyörälle, kun ajan sillä ympäriinsä.

 
Kohta se on tämäkin lukossa, kuten toinen ketju. Etsin teostovapaata musaa siksi, etten halua alkaa maksamaan käytöstä Juha Tapioille sun muille suuria summia. Kyseessä on PILOTTI, eli ohjelma, joka ei tule julkiseen levitykseen sellaisenaan. Jos jossain vaiheessa tulee, niin siitä sovitaan yhtyeen tai tekijän kanssa erikseen.
 
Ja jos tuotanto toteutuu, niin käytän sarjassa sitä varten sävellettyä musiikkia, josta maksan hyvän korvauksen. Joten jätetään kerrankin muusikoiden.netin vakiovittuilut tästä pois, ok?
 
Ketään ei pakoteta mukaan, se pitää Bacchuksenkin muistaa.
 
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Niq
11.02.2011 14:39:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bacchus: Etsitään laadukasta ja ehdottomasti ilmaista sisältöä käytettäväksi työhön, jolla on itse tarkoitus ansaita rahaa. Ymmärsinkö oikein, vai onko kyse jostakin muusta?
 
Mäkin voisin ottaa moottoripyörän veloituksetta käyttöön. Saa näkyvyyttä pyörälle, kun ajan sillä ympäriinsä.

 
Taiteen saralla on usein tehtävä ns. ilmaista työtä melkoisesti. Saattaa joskus tärpätä tai sitten ei. Yleensä ei. Mulle on tärkeintä että mahdollisimman moni ihminen kuuntelee mun tekemää musaa, ehkä joku saa siitä vielä jotain fiiliksiäkin. Jos meikä-amatöörille tarjoutuu mahdollisuus levittää omaa musiikkiaan laajemmalle yleisölle, niin tottakai tartun siihen. Se voi joskus poikia jonkun pennosen tai miljoonan, mut sen aika on sitten.
 
Popeda-Yö-disko-hää-bile-cover-perseenmyyminen sitten erikseen, niitähän kukaan ei toivottavasti ilmaiseksi tee, eihän? :)
 
Rockster
11.02.2011 19:52:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niq: Taiteen saralla on usein tehtävä ns. ilmaista työtä melkoisesti. Saattaa joskus tärpätä tai sitten ei. Yleensä ei. Mulle on tärkeintä että mahdollisimman moni ihminen kuuntelee mun tekemää musaa, ehkä joku saa siitä vielä jotain fiiliksiäkin. Jos meikä-amatöörille tarjoutuu mahdollisuus levittää omaa musiikkiaan laajemmalle yleisölle, niin tottakai tartun siihen. Se voi joskus poikia jonkun pennosen tai miljoonan, mut sen aika on sitten.
 
Popeda-Yö-disko-hää-bile-cover-perseenmyyminen sitten erikseen, niitähän kukaan ei toivottavasti ilmaiseksi tee, eihän? :)

 
Aamen. Täällä on paljon sakkia jotka jaksavat itkeä tämän asian suhteen. Toisaalta olen saanut yhteydenottoja kymmenittäin.
 
Ilmaista työtä se minäkin tässä vaiheessa teen. Tai oikeammin olisi sanoa, että miinuksella mennään.
 
Laita Niq materiaalia vaan tulemaan :)
 
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Bacchus
12.02.2011 12:44:45 (muokattu 12.02.2011 12:50:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rockster: Kohta se on tämäkin lukossa, kuten toinen ketju. Etsin teostovapaata musaa siksi, etten halua alkaa maksamaan käytöstä Juha Tapioille sun muille suuria summia. Kyseessä on PILOTTI, eli ohjelma, joka ei tule julkiseen levitykseen sellaisenaan. Jos jossain vaiheessa tulee, niin siitä sovitaan yhtyeen tai tekijän kanssa erikseen.
 
Ja jos tuotanto toteutuu, niin käytän sarjassa sitä varten sävellettyä musiikkia, josta maksan hyvän korvauksen. Joten jätetään kerrankin muusikoiden.netin vakiovittuilut tästä pois, ok?
 
Ketään ei pakoteta mukaan, se pitää Bacchuksenkin muistaa.

 
Jos musaa käytetään vaan pilotissa ja jatkossa sopimukset tehdään mahdollisen sarjan osalta uusiksi, niin sitten diili kuulostaa ihan reilulta. Ei valittamista siinä. Mutta, ymmärrät varmaan, että tämän tyyppiseen pyyntöön tekee mieli tarttua, ihan solidaarisuuden nimissä.;)
 
Saan itse paljon soittoja erinäisiltä toimittajilta, jotka ruinaavat ties mitä ilmaisiksi. Loppujen lopuksi saavutettava hyöty omalle bisnekselle saattaa olla olematon. Lehdistösuhteet on kuitenkin järkevää pitää lämpiminä, ei siinä mitään. Joskus tulee toimiviakin diilejä vastaan, mutta harvemmin.
 
EDIT:
 
Ilmaista työtä se minäkin tässä vaiheessa teen. Tai oikeammin olisi sanoa, että miinuksella mennään.
 
Mainostaminen maksaa aina ja on siinä mielessä riskialtista. Potentiaaliset hyödyt pitää arvioida tarkasti. Pitää käyttää rahaa että saa rahaa, niin se vähän menee. Paljonko käyttää ja missä käyttää, siinäpä pulma.
 
Ihan hyvällä mielellä mä tässä olin liikkeellä, ja toivottavasti pilotti onnistuu kaiken kaikkiaan. Varmasti vaatii paljon työtä ja valmistelua, eikä koskaan voi tietää saako hommaa läpi vai ei. Toivotan parasta onnea!
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Kailis
15.02.2011 18:22:11 (muokattu 15.02.2011 18:23:32)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joten jätetään kerrankin muusikoiden.netin vakiovittuilut tästä pois, ok?
Mut hei, muusikkohan maksaa!
 
Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss
Rockster
17.02.2011 10:40:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Mut hei, muusikkohan maksaa!
 
Säätänän Käilis.
 
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «