Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Lukittu  |  Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5497 498 499 500 501
nikovirtala
08.02.2011 23:05:18 (muokattu 08.02.2011 23:07:03)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oiva tumpeloinen: Millä sitä pitäisi ohjata? Eipä kitarakamoissa juuri RJ45:een törmää, mutta mikä olisi parempi? Kuitenkin tuo lähettää ja vastaanottaa midiä myös.
 
Enhän mie sanonut, että MIDIssä olisi mitään vikaa. ;) Tarkoitin vain RJ45 kaapelia. Kärjistettynä, rullaat kerran vaikka roudauskeissillä vahingossa kaapelin yli niin se on entinen.
 
e. Vähän huono esimerkki, koska niin on moni muukin kaapeli entinen, mutta RJ45 vaan aikalailla helpommin.
 
Lähes tyhjä. - http://ikon.name
oiva tumpeloinen
08.02.2011 23:10:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wirtala: Enhän mie sanonut, että MIDIssä olisi mitään vikaa. ;) Tarkoitin vain RJ45 kaapelia. Kärjistettynä, rullaat kerran vaikka roudauskeissillä vahingossa kaapelin yli niin se on entinen.
 
e. Vähän huono esimerkki, koska niin on moni muukin kaapeli entinen, mutta RJ45 vaan aikalailla helpommin.

 
Kovin usein taitaa nuo pakettikaapelit olla kyllä. Mutta saahan cat6-kaapelia erilaisissa muoveissa hommattua metritavarana.
juikkipuikki
08.02.2011 23:34:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tossa cat6 ja neutrikin ethercon-päillä. Eihän se mikään pomminkestävä ole mutta tarpeeksi hyvin suojattu.
 
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
juici
09.02.2011 11:13:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peavey Standard 260H on saapunut tänään Matkahuoltoon ja eilen hain musiikkiliikkeestä Telen tallaan DiMarzion Twang Kingin.
 
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
Grugi
10.02.2011 21:30:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieman etusessa mut viikon päästä tulee kotiin Eleven Rack.
 
SDMF
juikkipuikki
11.02.2011 11:01:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voodoo lab pedal power AC tuli hankittua just thomannilt.
 
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
akuankkakomppi
11.02.2011 11:23:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kanelta Marstion F-spaced tallamikki, Beatmanilta 500K puolituspotikat. A-versio potikasta nyt kiinni (tallamikin vola), aika mukavalta kuulostaa. Harmi, ettei ole käsillä jotain 50-60W putkivahvistinta...
 
Mitä noihin RJ45-johtoihin tulee, mulla on iso kasa lyhyitä (n. 30 cm) cat5-pätkiä joutilaina. En nyt muista, ovatko suoria vai ristiinkytkettyjä, mutta jos kiinnostaa niin tuuppaa pikaviestiä.
 
sum ergo cogito
Sintti
11.02.2011 11:48:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

s8na: Ostin Yamaha DG Stomp-multieffun. Aattelin ottaa tästä noi perusefektit vahvarin loopin kautta. Tässä illan testailulla noi vahvistinmallitkin tuntuu ihan kivoilta. Yllättäen tollaset vanhanliiton särösoundit on paremmat ku hevit tässä koneessa.
 
Who needs Axe-fx anyway...

 
On muuten vallan mainio värkki. Harmittaa vieläkin, kun menin joskus myymään omani pois. :(
 
antnis
11.02.2011 12:21:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VHT Special 6 tuli juuri, mukava vehje etenkin näin edulliseksi. Nätti Champmainen cleani enkä sitä muuhun ostanutkaan.
 
ibnz
11.02.2011 14:01:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

2 kpl AlNiCo 8 -magneetteja. Pojat tarinoi, että tuo Duncan Custom etenkin tykkää tommotteesta kalikasta oikein erityisesti. Pianhan tuon kuulee..
 
vvaltsu
11.02.2011 14:11:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juikkipuikki: Voodoo lab pedal power AC tuli hankittua just thomannilt.
 
Mihis sää sitä, sullahan on jo Gay-System?
 
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur | I feel like a king, when I swing my thing -Günther
juikkipuikki
11.02.2011 16:06:09 (muokattu 11.02.2011 16:09:18)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vvaltsu: Mihis sää sitä, sullahan on jo Gay-System?
 
Joku vois varmaan manaa, et vittu mikä jätkä, mut anyhow. Se tulee vain ja ainoastaan antaa virrat tolle decimator pro rack geelle :D Nykyinen muuntaja on liian iso ja vihaan johtohelvettiä niin mikäjottei. Sekä, ton voodoo labin saan tulevaan furmanin pl pro dmc:hen.
 
E: geisystemistäkin saa virrat joo, mut dc-virtaa. Tos keväällä tulee kuitenkin hankittua se voodoo labin pedal power dc plussa, kun pedaalien hankinta alkaa :D
 
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
vvaltsu
11.02.2011 17:46:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juikkipuikki: Joku vois varmaan manaa, et vittu mikä jätkä, mut anyhow. Se tulee vain ja ainoastaan antaa virrat tolle decimator pro rack geelle :D Nykyinen muuntaja on liian iso ja vihaan johtohelvettiä niin mikäjottei. Sekä, ton voodoo labin saan tulevaan furmanin pl pro dmc:hen.
 
E: geisystemistäkin saa virrat joo, mut dc-virtaa. Tos keväällä tulee kuitenkin hankittua se voodoo labin pedal power dc plussa, kun pedaalien hankinta alkaa :D

 
No hewletti. Onhan se pedalboard miehekkäämpi valinta kuin G-System, poikkeuksetta. :)
 
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur | I feel like a king, when I swing my thing -Günther
juikkipuikki
11.02.2011 18:08:31 (muokattu 11.02.2011 18:20:41)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

se tulee siis räkkiin. Pedalboardissa mul on vaa g ja pari bossin fv500:a.
 
OT: siisti gas-listaus vvaltsul :D
 
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
Joees
11.02.2011 19:54:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juikkipuikki: se tulee siis räkkiin. Pedalboardissa mul on vaa g ja pari bossin fv500:a.
 
OT: siisti gas-listaus vvaltsul :D

 
Sun allekirjoitus on tuhannen tosi.
 
Mulle kotiutui maanantaina uus R. Tai siis käytetty mut mulle uusi tietysti tottakai. http://www.ruokangas.com/?p=5408 Tuo kyseinen sohjo juurikin. Jos mä oisin tilannut Vsopin Ruokankaalta niin about samoilla spekseillä se olis lähtenyt. Nyt lähti vaan strato himasta ja tuo tilalle. ;-D
 
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
juikkipuikki
11.02.2011 20:07:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Methis: Sun allekirjoitus on tuhannen tosi.
 
Mulle kotiutui maanantaina uus R. Tai siis käytetty mut mulle uusi tietysti tottakai. http://www.ruokangas.com/?p=5408 Tuo kyseinen sohjo juurikin. Jos mä oisin tilannut Vsopin Ruokankaalta niin about samoilla spekseillä se olis lähtenyt. Nyt lähti vaan strato himasta ja tuo tilalle. ;-D

 
Heh, oikein! Monta R:ää äijäl oikee on?
 
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
Joees
11.02.2011 20:12:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juikkipuikki: Heh, oikein! Monta R:ää äijäl oikee on?
 
Kolme olis tällä hetkellä. Paino sanalla tällä hetkellä. Heh.
 
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
vvaltsu
11.02.2011 20:33:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juikkipuikki: se tulee siis räkkiin. Pedalboardissa mul on vaa g ja pari bossin fv500:a.
 
OT: siisti gas-listaus vvaltsul :D

 
Joohm, noi kaikki kun on talossa niin juodaan sit kaljat meillä. Mitä
 
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur | I feel like a king, when I swing my thing -Günther
juikkipuikki
11.02.2011 21:36:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vvaltsu: Joohm, noi kaikki kun on talossa niin juodaan sit kaljat meillä. Mitä
 
Toi diezelin herbertti ois kyl aika kiva peli, midi ja kaikki.
 
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
vvaltsu
11.02.2011 21:43:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juikkipuikki: Toi diezelin herbertti ois kyl aika kiva peli, midi ja kaikki.
 
Joom. Eipä toi ENGL SE:kään pahalta vehkeeltä vaikuta. :)
 
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur | I feel like a king, when I swing my thing -Günther
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5497 498 499 500 501

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «