Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Basso, Turku (Varissuo)
1
weezer
23.01.2011 16:02:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basso, Turku
 
+ Sijanti
 
- Turun Itäkeskuksessa n. 7km Turun keskustasta
 
+ Aukioloajat
 
su-ti 09-22
ke-to 09-24
pe-la 09-03
 
+ Koko
 
?? Arviolta 200 henkeä mahtuu
 
+ Arvioita keikansaantimahdollisuksista ja esiintyjätyypistä (demobändit/nimibändit)
 
Ei nimekkäitä esiintyjiä.
 
+ Tekniikka (pa & sähkö, etenkin voimavirta yms.)
 
Kaikki kamat tuodaan itse pa:ta myöten
 
+ Valot
 
ei talon puolesta
 
+ Lava & backstage -kuvaukset
 
Lava perusbaarin "aitaus". Ei kunnollista backstagea, vaan bändille aidalla rajattu alue.
 
+ Ruokailumahdollisuus
 
ei. vieressä pizzeria.
 
+ Roudaus (miten)
 
samasta ovesta kuin yleisö.
 
+ Yleisökuvaus (opiskelijoita/juoppoja kantapeikkoja/mitä?)
 
alkoholisoitunein yleisö jota olen koskaan ollut todistamassa
 
+ WWW-sivut
 
http://www.ravintolabasso.fi/index.html
 
+ Hyvää
 
liksa oli ok (240 e). Siinä se hyvä sitten olikin.
 
+ Huomioitavaa
 
Suosittelen rockyhtyeiden välttävän tätä paikkaa. Meille ilmoitettiin ennen soundcheckiä, että lujaa ei saa soittaa. Sanoimme, että selvä. Ehdimme soittaa checkissä puoli biisiä todella hiljaa kunnes henkilökunnan jäsen ilmoitti, että sähköt vedetään seinästä jollei äänentaso laske. Ilmoitus toistui varsinaisen setin aikana.
 
Summa summarum: en suosittele kellekään ellei sitten rahan perässä halua juosta. Yleisö oli tiedottomassa tilassa jo tullessamme paikalle (noin klo 19).
 
Tommy Voltage
08.02.2011 18:14:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paikka soveltuu parhaiten akustisille / puoliakustisille keikoille. Itse olen ollut siellä soittamassa sekä akustisesti että sähköisesti muutamat keikat. Parempi meininki ollut pienemmillä volumetasoilla ja ne sopivat baarin tunnelmaankin huomattavasti paremmin.
 
Henkilökunta ja poket ovat olleet omien kokemuksien mukaan oikein asiallisia. Pahimmat paikalliset tenuttajatkin ovat yleensä iltaan mennessä jo häipyneet paikalta.
 
Ehdottomasti tärkeintä Bassoon keikalle mentäessä on kuitenkin mainostaa isosti ja yrittää kutsua kaikki Turkulaiset ystävät ja tutut paikalle. Paikka on Varissuon lähiöalueella kaukana Turun keskustasta, joten ohikulkijoita sinne ei muutamaa satunnaista lukuunottamatta todennäköisimmin eksy.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «