Aihe: Celco navigator/pathfiender valotiskit??
1
sormunen
27.03.2004 14:05:58
Taas tarttis tyhmä tietoa, onko kokemusta moisista tiskeistä. Sormunen esim. muistat varmaan mun tilanteen eli olisko vaikka Navigator mulle sopiva laite?

Saatko halvalla käytettynä? Jos, niin osta pois. Itsellä niinkuin ei varmaan monella muullakaan Suomessa ole noista suurempaa kokemusta. Norjassa noita ainakin -98 näytti olevan klubeissa. Supportistakaan en oikein tiedä, kun Celcon nykytilanne on mulle vähän epäselvä. Sen mukaan, mitä olen joutunut katselemaan, niin jäi sellainen vaikutelma, että niissä on päällisin puolin helppo käyttöliittymä, mutta kun menee pinnan alle, niin voi törmätä omaperäisiin ratkaisuihin. Johtunee ehkä siitä, että Celco on tehnyt loogisia ja käytettyjä semitietokonetiskejä rokkikäyttöön ja etsijä-sarjaan on haluttu adaptoida vähän sekä-että -pohjalta.

Sinuna tutkailisin Compuliten Spark -systeemiä. Siinä olisi sekin hyvä puoli, että jos myöhemmin teet teattereissa, olisi käyttöliittymä tullut tutuksi.

Tutkailen vähän tuota Celcoa, kunhan kerkiän. Palaillaan kanavalle.
fifehole
28.03.2004 21:32:12

OK kiitos, tutkailen itsekin josko löytyis jotain lisätietoa noista releistä.
Head for an eye
sormunen
11.04.2004 16:30:17 (muokattu 11.04.2004 22:00:30)
OK kiitos, tutkailen itsekin josko löytyis jotain lisätietoa noista releistä.

Nyt näytti olevan sekä Pathfinder että Navigator puoli-ilmaiseksi Audiodivarissa.
fifehole
14.04.2004 14:00:28

Nyt näytti olevan sekä Pathfinder että Navigator puoli-ilmaiseksi Audiodivarissa.

Sieltä mä olen hankkimassakin jompaakumpaa.
Head for an eye
fifehole
15.04.2004 21:34:56

Jos jollain olis tommoseen Pathfinderiin manualia ja haluais myydä sen, voisit ottaa yhteyttä pikaviestillä.
Head for an eye
sormunen
16.04.2004 13:22:13
Jos jollain olis tommoseen Pathfinderiin manualia ja haluais myydä sen, voisit ottaa yhteyttä pikaviestillä.

Näyttäisi olevan Celcon sivuilla:
http://www.celco.co.uk/

Muutenkin, ammattifirmat mun kokemukseni mukaan mielellään toimittavat hankalienkin tapausten manuaaleja.
Jos toi ei ole oikea, niin meilaa heille.
fifehole
18.04.2004 13:51:06 (muokattu 18.04.2004 13:56:16)

Thanks! Soittelin joitain firmoja läpi mutta ei tahdo löytyä manuskaa millään. Mulla on tuo jo koneella mutta se vaan on semmonen n.250 sivuinen, ei viitsi oikein printata ainakaan koti myllyllä. Anyway..tähän asti ainakin olen helvetin tyytyväinen tuohon tiskiin.
Head for an eye
sormunen
23.05.2004 21:45:30
Anyway..tähän asti ainakin olen helvetin tyytyväinen tuohon tiskiin.

Fifehole, pistäs kokemuksia tiskistä, nyt kun sulla alkaa varmaan oleen jo muutama keikka tehtynä. Olisi mielenkiintoista lukea. Ihan myös käyttöliittymäpohjalta eli että onko selkeä ja onko napit oikeissa paikoissa.
fifehole
26.05.2004 15:25:03

Fifehole, pistäs kokemuksia tiskistä, nyt kun sulla alkaa varmaan oleen jo muutama keikka tehtynä. Olisi mielenkiintoista lukea. Ihan myös käyttöliittymäpohjalta eli että onko selkeä ja onko napit oikeissa paikoissa.

Moro, muita kiireitä ollut kovasti. Olen päässyt käyttämään kerran keikalla ja muutamanhassun kerran opiskellut kämpällä. Ihan asialliselta vaikuttaa, varsinkin staatistenvalojen scenejen teko ja ohjaus on yksinkertaista ja helppoa. Liikkuvat vaatii enemmän totuttelua mutta uskoisin kun käy hommaa läpi ajan kanssa toimii sekin puoli. Queta saisi olla enemmän, eli siinä on 10 queta johon mahtuu muistaakseni noin 100 stackiä(en ole nyt varma, voi mennä enemmänkin). Itse en ole mikään Pro näissä hommissa mutta kyllä uskon että selviän tällä tiskillä pitkään. Pöydässä on todella paljon ominaisuuksia mitä en ole edes ehtinyt kokeilemaan, joten palaan asiaan kun on enemmän tietoa.

Sormunen: Onko sulla tietoa järjetetäänkö valotekniikka kursseja tai koulutusta? Mitä kirjallisuutta suosittelisit.
Head for an eye
LightIgor
03.11.2008 00:35:46
Löysin tälläisen viestiketjun niin on pakko kirjoittaa.

Elikkä ostin Celco Navicatorin käytettynä ja nyt on ollut 2 vuotta käytössä on muuten melko varma peli! On vain kerran kaatunut ja sekin johtui paikan sähköistä.

olen heittänyt tommoset 40 keikkaa Celcon pöydällä ja ihmettelen ettei tämä pöytä ole suomessa päässyt suosituksi on meinaan melko helppo käyttis tosin liikkuvia en ole saanut sillä ohjelmoitua niin siksi kysynkin joltain joka tietää niin miten ohjelmoin liikkuvia celcolla?

ai niin yksi vikakin siihen on tullut tai siis oli jo kun ostin sen mut se ei haittaa DMX kanavista 1-3 ei toimi eli pitää aloittaa aina DMX himmarilla kanavalla 4:lla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)