krk: Siellä on tausta nyt. Henkikää kelpaako vai pitääkö kaivaa jotain muuta. Elä elä kaiva. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
krk 07.02.2011 21:26:59 | |
---|
BigPapa: Elä elä kaiva. No en sitten ainakaan... vasiten "Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
tjj2000 08.02.2011 21:34:31 | |
---|
Ehdotan, että roots skaba 167 on päättynyt, uusia soittoja ei tarvita, suuri ääni on puhunut, olen erittäin vaikuttunut. Hienoa BIGPapa! Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
krk 08.02.2011 21:55:03 | |
---|
tjj2000: Ehdotan, että roots skaba 167 on päättynyt, uusia soittoja ei tarvita, suuri ääni on puhunut, olen erittäin vaikuttunut. Hienoa BIGPapa! Jep, vaikuttuneita ollaan mutta skaba jatkuu. "Son, can you play me a memory?
- Billy Joel |
tjj2000 08.02.2011 21:58:13 | |
---|
krk: Jep, vaikuttuneita ollaan mutta skaba jatkuu. Yess; show must go on.... ;) Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
krk 08.02.2011 22:20:49 | |
---|
tjj2000: Yess; show must go on.... ;) Ei sillä eikä sen puoleen mutta näin on... :) "Son, can you play me a memory?
- Billy Joel |
BigPapa 08.02.2011 22:27:41 (muokattu 12.02.2011 12:13:42) | |
---|
------------------------------ For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
BigPapa 12.02.2011 12:18:56 | |
---|
Vox10: 1. BigPapa:aika kovaa paahtoa ja tauotta. Mielestäni tämmöiseen taustaan moinen kissantappo ei oikein sovi. No mun mielestä se taas sopii. Garylläkin on hyvä versio tästä aiheesta. Mut eipä sun mielestä oikein mikään muukaan mun soittama oo sopinut mihinkään taustaan. Mistä sitten on kyse, mausta ja mielipiteistä ilmeisesti, mikä on ihan ok ja mullakin on omat mielipiteeni. Enkä ole anonyymi. Anonyyminä on kiva heitellä mitä sattuu, savuverhon takaa. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
vox10 12.02.2011 13:26:33 | |
---|
BigPapa: No mun mielestä se taas sopii. Garylläkin on hyvä versio tästä aiheesta. Mut eipä sun mielestä oikein mikään muukaan mun soittama oo sopinut mihinkään taustaan. Mistä sitten on kyse, mausta ja mielipiteistä ilmeisesti, mikä on ihan ok ja mullakin on omat mielipiteeni. Enkä ole anonyymi. Anonyyminä on kiva heitellä mitä sattuu, savuverhon takaa. Ei nyt kannata ottaa niin henk.koht. taas. Toi oli vaan mun mielipide asiasta. Rauhallisesta bluesista kun on kysymys ,niin minun mielestäni noin kova paahto ei kuulosta hyvältä. Ei sitten millään. Ps.ja mikä tuossa anonyymissä kirjoittelussa nyt on niin kauheeta? Minun mielestäni se on aivan yleistä nettifoorumeilla. Itse asiassa ,ei sillä pitäisi olla mitään merkitystä mihenkään tässä yhteydessä ,että kuka kukin on. Mielestäni en heittänyt "mitä sattuu" vaan perustellun mielipiteen asiasta. Mä en arvostele sooloja sillä mitä joku on tai haluaa olla netissä. Soitto ratkaisee. |
BigPapa 12.02.2011 13:31:55 (muokattu 12.02.2011 13:35:29) | |
---|
vox10: Ei nyt kannata ottaa niin henk.koht. taas. Toi oli vaan mun mielipide asiasta. Rauhallisesta bluesista kun on kysymys ,niin minun mielestäni noin kova paahto ei kuulosta hyvältä. Ei sitten millään. Mielestäni en heittänyt "mitä sattuu" vaan perustellun mielipiteen asiasta. Mä en arvostele sooloja sillä mitä joku on tai haluaa olla netissä. Soitto ratkaisee. Me ollaan sitten eri mieltä, mullakin on kai oikeus tuoda mielipiteeni julki. Kyllä se vaan sopii, tuollainen paahto, erittäin hyvin. Kiva, että joskus oot pitänyt mun huuliharpun soitosta, jota en osaa ollenkaan. Tämä jo kertoo kyllä missä mennään, sanoit mitä sanoit. Se, että tietää henkilön sanojen takana, antaa mielipiteille ihan erilaista painoarvoa. Anonyymien mielipiteitä mä en pidä oikein minään. Niitä on tosiaan forumit täynnä. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
vox10 12.02.2011 13:48:44 | |
---|
BigPapa: Me ollaan sitten eri mieltä, mullakin on kai oikeus tuoda mielipiteeni julki. Kyllä se vaan sopii, tuollainen paahto, erittäin hyvin. Kiva, että joskus oot pitänyt mun huuliharpun soitosta, jota en osaa ollenkaan. Tämä jo kertoo kyllä missä mennään, sanoit mitä sanoit. Se, että tietää henkilön sanojen takana, antaa mielipiteille ihan erilaista painoarvoa. Anonyymien mielipiteitä mä en pidä oikein minään. Niitä on tosiaan forumit täynnä. No jos toi on sun totuutesi niin fine. Kysymys taitaa olla enempi siitä että sun soittoa ei oikein sais arvostella. Pitäis vaan ymmärtää niin kauheesti ,mut aina vaan ei jaksa. Sun kandeis joskus yrittää katsoa ihan ulkopuolisen silmin.... |
BigPapa 12.02.2011 13:52:31 | |
---|
vox10: No jos toi on sun totuutesi niin fine. Kysymys taitaa olla enempi siitä että sun soittoa ei oikein sais arvostella. Pitäis vaan ymmärtää niin kauheesti ,mut aina vaan ei jaksa. Sun kandeis joskus yrittää katsoa ihan ulkopuolisen silmin.... Aattelinkin, että vedät tän arvostelukortin tähän. Mä en oikein itse viitsi kommentoida sooloja, kun se on sitten tätä. Muistaakseni joskus kirjoitin jotain sun soolosta, mikä ilmeisesti aiheuttaa vieläkin katkeruutta ja kostomielialaa. Ole huoleti, en aio tämänkään kertaista sooloasi kommentoida. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
vox10 12.02.2011 14:07:21 | |
---|
BigPapa: Aattelinkin, että vedät tän arvostelukortin tähän. Mä en oikein itse viitsi kommentoida sooloja, kun se on sitten tätä. Muistaakseni joskus kirjoitin jotain sun soolosta, mikä ilmeisesti aiheuttaa vieläkin katkeruutta ja kostomielialaa. Ole huoleti, en aio tämänkään kertaista sooloasi kommentoida. Joo ,aivan naulan kantaan, kostohan tämä! Tuon ikäiseksi, sulla on kummallisesti takapihan hiekkalaatikkoleikit aina mielessä. Kaiken arvostelun täytyy olla kostoa tai vittuilua muuten vain... |
BigPapa 12.02.2011 14:15:01 | |
---|
vox10: Joo ,aivan naulan kantaan, kostohan tämä! Tuon ikäiseksi, sulla on kummallisesti takapihan hiekkalaatikkoleikit aina mielessä. Kaiken arvostelun täytyy olla kostoa tai vittuilua muuten vain... Ois kannattanut lukea se mun eka postaus vähän tarkemmin. Mut selkeestihän tässä on kyse nähtävästi muustakin kuin maku- tai mielipidekysymyksestä. Sen näkee jo sokeekin kepillänsä. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
BigPapa 13.02.2011 17:23:01 (muokattu 13.02.2011 17:23:19) | |
---|
WanhaWetäjä:BigPapa - hyvä saundi joskaan ei liian pörisevänä oikeen istu noihin sointuhommiiin ihan kympillä, soitossa on lähes paatoksellinen GM- ote alusta loppuun, toimiihan se noinkin, sävyjä vois olla vähän enemmän kyllä So what. P.S. Et sit ollukaan niitä levyjä myymässä. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
vox10 13.02.2011 17:40:00 | |
---|
Ihan perushyvä veto. Vähän kireähkö soundi mun makuun, mut makuasiahan tuo on...Vähän yliyrittämisen fiilistä toisella kiekalla? No ei siinä ainakaan omasta mielestä yliyritämistä ollu, kai se olut kimpos just niin kaaliin et noin teki mieli soittaa. Soundi oli kyllä melkosen kirpee. Äänitin pitkästä aikaa ihan mikin ja vahvarin kanssa ibanez AS-200 lla. Se oli joko tuhnu tai yli kiree kuten tuo oli. |
krk 13.02.2011 21:11:02 | |
---|
Skaba paketissa: apenaattori ja sickboy sopinevat keskenään töistä. Kiitokset kaikille kannatuksesta ja antaumuksellisesta skabasta. "Son, can you play me a memory?
- Billy Joel |
apenaattori 13.02.2011 21:13:46 | |
---|
Pistä sickboy skabaa vaan tulille jos taustaa löytyy. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
sickboy 13.02.2011 21:16:22 | |
---|
Mä olen ensi viikonlopun keikkareissulla, joten äänestystä en pääse käynnistämään. Voin mä jonku taustan laittaa, jos vaikka joku käynnistää sit perjantaina äänestyksen. |
apenaattori 13.02.2011 21:19:05 | |
---|
sickboy: Mä olen ensi viikonlopun keikkareissulla, joten äänestystä en pääse käynnistämään. Voin mä jonku taustan laittaa, jos vaikka joku käynnistää sit perjantaina äänestyksen. Juu kuulostaa hyvältä. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |