Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Erikoiset Premier Artist Bircht
1
hosino
07.02.2011 16:56:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tälläisesta setistä kellään kokemusta kuva torilla sivulla18.Premier Artist Birch limited edition -setti. LE -setit on tehty Englannissa skandinaavisesta koivusta ja LE -settejä on Premierin edustajan mukaan maailmalla vain sata kappaletta. Ulkönäöllisesti perus Artist Birch:eistä LE:t eroavat kahdella tavalla: A). lugit ovat samanlaiset kuin Generation X mallistossa ja B.) badge on klassinen P.
 
Velli
07.02.2011 17:43:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, mulla oli tuollaiset. Ihan perus keskikastin Artist Birchit ne olivat. Ainoat erot olivat maalaus ja lugit. 700-800€:n setti.
 
passe
07.02.2011 23:50:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Juu, mulla oli tuollaiset. Ihan perus keskikastin Artist Birchit ne olivat. Ainoat erot olivat maalaus ja lugit. 700-800€:n setti.
 
Niin ja se että ovat made in UK.
 
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Velli
08.02.2011 00:19:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

passe: Niin ja se että ovat made in UK.
 
Kaikki Artist Birchit olivat made in UK silloin, kun noita tehtiin. Suurin käytännön ero tuon ajan perus Artist Bircheihin olivat sparkle-värit, joita ei perus Artisteihin saanut. Samoja pönttöjä ne kuitenkin käytännössä ovat.
 
passe
08.02.2011 08:29:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Kaikki Artist Birchit olivat made in UK silloin, kun noita tehtiin. Suurin käytännön ero tuon ajan perus Artist Bircheihin olivat sparkle-värit, joita ei perus Artisteihin saanut. Samoja pönttöjä ne kuitenkin käytännössä ovat.
 
Oki doki. Näitä olen tainnut linkittää joa aiemminkin:
 
http://www.blocket.se/boden/Premier … _Red_Sparkle_30942864.htm?ca=11&w=3
 
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Kailis
08.02.2011 10:59:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

passe: Oki doki. Näitä olen tainnut linkittää joa aiemminkin:
 
http://www.blocket.se/boden/Premier … _Red_Sparkle_30942864.htm?ca=11&w=3

 
Auts. Tuosta toinen basari veks ja 8"X7" tilalle niin hymyä =D
 
Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss
Ruutikallo
08.02.2011 11:13:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Auts. Tuosta toinen basari veks ja 8"X7" tilalle niin hymyä =D
 
On kyllä magee väri. Laineen alakerrassa oli melko pitkään saman värinen Gen-x setti, joka kuumotti kyllä pirusti. Tämä oli uutta, että Artistiakin on/oli samalla kuosilla.
 
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Hakki
08.02.2011 16:45:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

henydrum: On kyllä magee väri. Laineen alakerrassa oli melko pitkään saman värinen Gen-x setti, joka kuumotti kyllä pirusti. Tämä oli uutta, että Artistiakin on/oli samalla kuosilla.
 
Aijaijai! Pitäiskö lähtee käymään laivalla Ruotsissa ja varata kymppitonni paikallisina ränkylöinä lompakkoon... Ei se noista nyt niin paha hinta ole. Vai?
 
while(true) {play(metal);} | Kaikki tänään päättyy...
18is9
08.02.2011 16:50:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hakki: Aijaijai! Pitäiskö lähtee käymään laivalla Ruotsissa ja varata kymppitonni paikallisina ränkylöinä lompakkoon... Ei se noista nyt niin paha hinta ole. Vai?
 
Mailasin tuolle kaverille, sillä olisi virppa samaa sarjaa kanssa, toki lisähintaan.
 
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
kivisuo
08.02.2011 17:57:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ei ole 1138€
 
moderndrummer88
08.02.2011 19:21:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kivisuo: No ei ole 1138€
 
Päivän wtf-hetki
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Nottis
08.02.2011 19:28:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kivisuo: No ei ole 1138€
 
Joo ei niin. (kai...?)
 
Kailis
08.02.2011 20:47:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kivisuo: No ei ole 1138€
 
...vaan 1143,80€?
 
Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «