feodorit 26.03.2004 08:12:43 | |
---|
Elikkäs tuo Garyn Still got the blues olis soiton alla. Jos joku tietää kappaleen niin olisko mitään tietoa käyttääkö Gary soolojen bendeíssä yleensä pikkusormea. non of you can play so bad as me... |
Super-Jari 26.03.2004 08:40:19 | |
---|
Tulee taas paska kommentti, mutta ei kai sillä ole väliä. Soita niinkuin sinusta parhaalle tuntuu. Hyvä biisi muuten. |
Keppi 26.03.2004 09:03:19 | |
---|
Samaa mieltä, kun edellinen. Ei ole oikeeta tapaa. Itse oon kyseistä biisissä käyttäny pikkusormea, mutt välillä oon yllättäny itseni käyttämässä myös nimetöntä... Toi on muuten hyvä biisi harjoitella sujuvaa vibratoa! ...no ei vaineskaan;) |
Super-Jari 26.03.2004 09:05:26 | |
---|
Samaa mieltä, kun edellinen. Ei ole oikeeta tapaa. Itse oon kyseistä biisissä käyttäny pikkusormea, mutt välillä oon yllättäny itseni käyttämässä myös nimetöntä... Toi on muuten hyvä biisi harjoitella sujuvaa vibratoa! Ja bendien tarkkuutta. |
feodorit 26.03.2004 09:10:21 | |
---|
Ja bendien tarkkuutta. Joo siinä on pari kohtaa joita en saa oikein millään hyvän kuulosiksi. non of you can play so bad as me... |
Antti1 26.03.2004 09:30:20 | |
---|
Elikkäs tuo Garyn Still got the blues olis soiton alla. Jos joku tietää kappaleen niin olisko mitään tietoa käyttääkö Gary soolojen bendeíssä yleensä pikkusormea. Hyvä biisi muuten. Eipä taida Moore pikkurilliä käyttää soittamiseen ollenkaan. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
feodorit 26.03.2004 09:37:54 | |
---|
Hyvä biisi muuten. Eipä taida Moore pikkurilliä käyttää soittamiseen ollenkaan. Jaa olis kiva nähä joskus jossain kun Moore soittaa. non of you can play so bad as me... |
Elikkäs tuo Garyn Still got the blues olis soiton alla. Jos joku tietää kappaleen niin olisko mitään tietoa käyttääkö Gary soolojen bendeíssä yleensä pikkusormea. Se on ihan miten haluaa. Mä kyllä käytän nimetöntä. Biisi kyllä on hyvä! |
Keppi 26.03.2004 11:51:55 | |
---|
Ei siinä mun mielestä hirveetä eroo oo, kumpaa sormee käyttääkin, koska muut sormethan kuitenkin "avittaa" kyseisen kielen venytyksessä. Tavallaanhan pikkurillillä saa jopa enemmän voimaa venytykseen. Siis näin kai sen yleensä tehdään?!...ei siis pelkästään yhdellä sormella?! ...no ei vaineskaan;) |
kid ego 26.03.2004 12:39:46 | |
---|
Ei siinä mun mielestä hirveetä eroo oo, kumpaa sormee käyttääkin, koska muut sormethan kuitenkin "avittaa" kyseisen kielen venytyksessä. Tavallaanhan pikkurillillä saa jopa enemmän voimaa venytykseen. Siis näin kai sen yleensä tehdään?!...ei siis pelkästään yhdellä sormella?! Mä bendaan aina vain yhdellä sormella, vaikka se olis pikkurilli. Raibishkele. |
Brian May jr. 26.03.2004 14:14:46 | |
---|
Jaa olis kiva nähä joskus jossain kun Moore soittaa. Mäpä näin, vuonna 1 lokakuuta 2002 yhdessä ZZ Topin kanssa, ja oliha loistavaa! Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Ze Kink 26.03.2004 14:18:14 | |
---|
Ei siinä mun mielestä hirveetä eroo oo, kumpaa sormee käyttääkin, koska muut sormethan kuitenkin "avittaa" kyseisen kielen venytyksessä. Tavallaanhan pikkurillillä saa jopa enemmän voimaa venytykseen. Siis näin kai sen yleensä tehdään?!...ei siis pelkästään yhdellä sormella?! Mä ainakin bendaan muiden sormien avustuksella, tosin joskus harvoin ilman. Kiva jollain 12 setillä vedellä yhden sormen bendejä (Itse käytän 11 tai 10 settiä). Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Hannu H. 26.03.2004 14:18:19 | |
---|
Mäpä näin, vuonna 1 lokakuuta 2002 yhdessä ZZ Topin kanssa, ja oliha loistavaa! Mäki siellä olin, mutta ei oikee nuo garyn sormet näkyny nii en mene sanomaan käyttikö pikkurilliä vai ei :) "May the tone be with you" |
feodorit 26.03.2004 14:35:37 | |
---|
Mäpä näin, vuonna 1 lokakuuta 2002 yhdessä ZZ Topin kanssa, ja oliha loistavaa! Onko Garystä tehty mitään dvd julkasuja ynm... non of you can play so bad as me... |
Brian May jr. 26.03.2004 16:27:32 | |
---|
Onko Garystä tehty mitään dvd julkasuja ynm... On, tai ainakin luulisin että mm. siitä jostain 90-luvun alun yhdestä keikasta jossa lavalle ilmaantuvat Garyn itsensä lisäksi semmoisia nimiä kuin Albert Collins ja King on myös dvd-julkaisu, kun on kerran videokin. Muistaako joku minkä niminen? Muistaakseni Royal Albert Hallissa tapahtui. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
kid ego 26.03.2004 16:38:01 | |
---|
DVD-versioista en mene sanomaan, mutta mulla on ollut lainassa kaksi Garyn VHS-kasettia. Toisessa veti blues-matskua (Walking By Myself, Pretty Woman) Albert Kingin ja Albert Collinsin kanssa. Toisessa veti punaisella stratocasterilla heviä (Thunder Rising, Before The War)... Raibishkele. |
Stapdio 26.03.2004 17:41:13 | |
---|
ei oikee nuo garyn sormet näkyny nii en mene sanomaan käyttikö pikkurilliä vai ei :) Ottakaa kiikarit mukaan... Mitäköhän tulisi jos Dimebag Darrel ja Zakk Wylde tekisivät lapsen? |
Sintti 26.03.2004 18:21:14 | |
---|
Ottakaa kiikarit mukaan... Kaukoputki ois kyllä parempi... Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... |
Brian May jr. 26.03.2004 19:52:53 | |
---|
DVD-versioista en mene sanomaan, mutta mulla on ollut lainassa kaksi Garyn VHS-kasettia. Toisessa veti blues-matskua (Walking By Myself, Pretty Woman) Albert Kingin ja Albert Collinsin kanssa. No juuri tuota tarkoitin. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Lord of the strings 27.03.2004 14:41:28 | |
---|
Jaa olis kiva nähä joskus jossain kun Moore soittaa. Hoo, mä oon nähny 2 kertaa. "Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi. |