Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 511 12 13 14 15414 415 416 417 418
VeKrio
05.02.2011 19:52:55

hollmi-5: Haluut, jos se ero on sitten oikeasti olemassa ;-)

Sitä mäki pelkään. Toivon että sitä ei löydy suomesta. :) Thomannilta ainakin kai sais jos huvittaa.
Syö, poikani, hunajaa, se on hyvää.
joku muu sikko
05.02.2011 21:13:15
Breaking The law, Breaking The law. Breaking The law, Breaking The law.
EJ84
05.02.2011 21:31:14

Soita levytukkuun. Niillä sitä on jos on.
joku muu sikko
05.02.2011 22:44:44
VeKrio: Levytukku on niin nihkeä paikka, että en halua sieltä ostaa oikein mitää enää. Soundstoren tilanne selviää ma, olin sinne jo yhteydessä. Tuottavat rummun ilmeisesti Levytukusta jos sitä siellä on.

Sinähän teet suorastaan taidetta ja suuren sosiaalisen tapahtuman yhden rummun ostosta. Thomanni toimii ilman venkulointia. Klik klik, lahetä tilaus ja kohta on kannu ovella.
kincy
05.02.2011 22:49:21

joku muu sikko: Sinähän teet suorastaan taidetta ja suuren sosiaalisen tapahtuman yhden rummun ostosta. Thomanni toimii ilman venkulointia. Klik klik, lahetä tilaus ja kohta on kannu ovella.

Minä en oikein hiffaa tätä. Miksi hitossa kaikki tilataan aina Thomannilta? Ihan täältä Suomestakin saa samaa tavaraa samaan hintaan ja takuut toimii helpommin. Lisäksi saat tavaran nopeammin ja työllistät kotimaisia yrittäjiä. Eli mitä järkeä tilata Saksasta asti?
joku muu sikko
05.02.2011 22:59:20 (muokattu 05.02.2011 23:01:06)
kincy: Minä en oikein hiffaa tätä. Miksi hitossa kaikki tilataan aina Thomannilta? Ihan täältä Suomestakin saa samaa tavaraa samaan hintaan ja takuut toimii helpommin. Lisäksi saat tavaran nopeammin ja työllistät kotimaisia yrittäjiä. Eli mitä järkeä tilata Saksasta asti?

Ei minulle ainakaan ole sinällään väliä kunhan se on helppoa ja toimivaa eikä tarvii soitella eikä mennä käymään missään.. Nyt näyttää olevan jo suomalaisilakin liikkeillä, kuten tuo Soundstore ja vaikkapa Soitin Laine, toimivan näköisiä nettikauppoja. Ja hinnatkin monissa tuotteissa painettu thomann tasolle.
Se kauppahan se tuppaa asiakkaat saamaan jolla hommat toimii parhaiten.
kincy
06.02.2011 11:09:00

joku muu sikko: Ei minulle ainakaan ole sinällään väliä kunhan se on helppoa ja toimivaa eikä tarvii soitella eikä mennä käymään missään.. Nyt näyttää olevan jo suomalaisilakin liikkeillä, kuten tuo Soundstore ja vaikkapa Soitin Laine, toimivan näköisiä nettikauppoja. Ja hinnatkin monissa tuotteissa painettu thomann tasolle.
Se kauppahan se tuppaa asiakkaat saamaan jolla hommat toimii parhaiten.

No siinä kyllä olet ihan oikeassa, että suomailaisten lafkojen nettisivut on usein ihan hanurista. Ei tästä nyt loppuunsa montaa vuotta ole kun ei tuntunut olevan mitään järkeviä nettikauppoja kotimaassa.
Bacchus
06.02.2011 11:41:27 (muokattu 06.02.2011 11:44:31)
joku muu sikko: Sinähän teet suorastaan taidetta ja suuren sosiaalisen tapahtuman yhden rummun ostosta. Thomanni toimii ilman venkulointia. Klik klik, lahetä tilaus ja kohta on kannu ovella.

Mun mielestä on mukava käydä liikkeessä hieromassa kauppaa. Vähän näyttämässä naamaa, juttelemassa ja totta kai tinkimässä. Niin se vain menee, että kun kauppias on tuttu niin kaikki toimii paremmin.

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö nettikauppaan kannattaisi panostaa. Kannattaa ehdottomasti, koska kaupankäynnin trendi nojaa todella vahvasti elektroniseen kaupankäyntiin. Helppoa ja kätevää, eikä tarvitse puhua kenenkään kanssa. Kaupan hierominen on kuitenkin omista sosiaalisista taidoistakin kiinni. Monille on varmasti parasta pitää pärstä himassa ja niks naks tilailla kamat netistä kotiovelle. Aina ei tarvitse jutella edes kuriirille.
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
joku muu sikko
06.02.2011 12:43:59
Bacchus: Mun mielestä on mukava käydä liikkeessä hieromassa kauppaa. Vähän näyttämässä naamaa, juttelemassa ja totta kai tinkimässä. Niin se vain menee, että kun kauppias on tuttu niin kaikki toimii paremmin.

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö nettikauppaan kannattaisi panostaa. Kannattaa ehdottomasti, koska kaupankäynnin trendi nojaa todella vahvasti elektroniseen kaupankäyntiin. Helppoa ja kätevää, eikä tarvitse puhua kenenkään kanssa. Kaupan hierominen on kuitenkin omista sosiaalisista taidoistakin kiinni. Monille on varmasti parasta pitää pärstä himassa ja niks naks tilailla kamat netistä kotiovelle. Aina ei tarvitse jutella edes kuriirille.

Sopikoon tämä tarina otsikon alle koska kyse on viimeisimmästä thomann tilauksesta.
:) Aina ei nimittäin kuriirin kanssa asioiminenkaan ole herkkua. Yritin saada viimeisen tomanni tilauksen onnistumaan kahdella eri kortilla. Ei vaan onnistunut, ei sitten millään. Aina vaan page cannot be displayed. Lopuksi jouduin tilaamaan UPS ennakollla josta oli ennestäänkin huonoja kokemuksia. Niin oli nytkin. Toimitusosoitteeksi olin laittanut työpaikkani, kuten aina, koska kuka nyt voi päivystää kokonaisen viikon kotona odottamassa jotain pakettia. No, sitten päivänä eräänä soitti UPS:n kuriiri. Tilauksessa ei tietenkään lukenut että se pitäisi toimittaa jonnekin muualle kuin kotiini (laskutusosoitteeseen). Kuriiri meidän ovella ja minä töissä. Pitkällisen ihmettelyn jälkeen sain sovittua "noin" ajan jolloin kaveri tulisi takaisin ja minä kotiin lähstystä vastaanottamaan. Näin myös tapahtui. Seuraavaksi kuriiri ilmoitti että heille ei voi maksaa kuin käteisellä, kortit ei siis käy. JA, maksaa voi vain tasarahalla. Hyvin menee , ajattelin. Aloin etsiä 10c ja 20c kolikoita pitkin kämppää.
Tämän lisäksi lähetys oli muuttunut kahdeksi paketiksi, jotka olivat "eri lähetyksiä".
Jaaha, ajattelin taas. Nimittäin seuraavaksi kuriiri ilmoitti että molemmat lähetykset pitää maksaa tasarahalla JA tietysti erikseen. Maksun rahat pitää lisäksi laittaa eri kirjekuoreen. Kuriirilla oli YKSI kirjekuori mukana ja hän kysyi olisiko minulla antaa tyhjää kirjekuorta.

Tässä vaiheessa arvelin oikeasti olevani piilokamerassa. Sanoisnkin kuriirille että jos näin on niin nyt voi lopettaa ja huutaa sen legendaarisen "youre in a candid camera".

Sain jostakin kaivettua tarvittavat pennit lähetysten maksamiseen, kuriiri pääsi jatkamaan matkaa ja minä takaisin töihin.
UPS rules. Tuumin että jos ensi kerralla ei korttimaksu thomann tilauksessa toimi niin ostan kivijalkakaupasta
tcitc
06.02.2011 12:50:39
kincy: Minä en oikein hiffaa tätä. Miksi hitossa kaikki tilataan aina Thomannilta? Ihan täältä Suomestakin saa samaa tavaraa samaan hintaan ja takuut toimii helpommin. Lisäksi saat tavaran nopeammin ja työllistät kotimaisia yrittäjiä. Eli mitä järkeä tilata Saksasta asti?

Ihmiset elää vieläkin ajalla 2000-2005 jolloin kannatti vielä sieltä tilailla. Ei kai siinä muuta. Tieto siitä että Suomesta saa monasti halvemmalla, ei kulje kaikkien ihmisten korviin äkkiä ja automaattisesti.

Kyllähän näihin ihmisiin aina vähän väliä törmää jotka kertoopi ihan totena että sieltä yhestä saksalaisesta kaupasta kannattaa tilata kun on rutkasti halvempaa.
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
markkuliini
06.02.2011 15:40:49 (muokattu 06.02.2011 15:41:03)

joku muu sikko: (Thomannin, ja nettitilaamisen puolesta) Ei minulle ainakaan ole sinällään väliä kunhan se on helppoa ja toimivaa eikä tarvii soitella eikä mennä käymään missään...

joku muu sikko:Sopikoon tämä tarina otsikon alle koska kyse on viimeisimmästä thomann tilauksesta....
Yritin saada viimeisen tomanni tilauksen onnistumaan kahdella eri kortilla. Ei vaan onnistunut, ei sitten millään. Aina vaan page cannot be displayed. Lopuksi jouduin tilaamaan UPS ennakollla josta oli ennestäänkin huonoja kokemuksia. Niin oli nytkin.... Toimitusosoitteeksi olin laittanut työpaikkani, kuten aina, koska kuka nyt voi päivystää kokonaisen viikon kotona odottamassa jotain pakettia. No, sitten päivänä eräänä soitti UPS:n kuriiri....
Tässä vaiheessa arvelin oikeasti olevani piilokamerassa. Sanoisnkin kuriirille että jos näin on niin nyt voi lopettaa ja huutaa sen legendaarisen "youre in a candid camera".

ja sitten vielä

Tuumin että jos ensi kerralla ei korttimaksu thomann tilauksessa toimi niin ostan kivijalkakaupasta

Olen ihan sanaton... :D
Eli sitä kestää ihan mitä vaan kunhan ei tarvitse mennä käymään kaupassa?! Huh huh...
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
sahkuifk
06.02.2011 15:48:57
Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta.
joku muu sikko
06.02.2011 17:03:01
markkuliini:Olen ihan sanaton... :D
Eli sitä kestää ihan mitä vaan kunhan ei tarvitse mennä käymään kaupassa?! Huh huh...

No tämä nyt meni logistiikan osalta vähän sketsiviihteen puolelle. Mutta tilauksen luonteen huomioon ottaen (n.10 rumpukalvoa, muutamat kapulat, 3 puomistandia, virppastandi (Millenium Pro), laulumikki/piuha/standi, parit virtalähteet efektipedaaleille) kyseisen läjän hankkiminen kotimaasta olisi vaatinut aikamoisen ravaamisen/autoilun kivijalkakaupoissa, josta en tykkää ja johon minulla ei ole edes aikaa, ja tullut melko kalliiksi. Ainakin satasen kalliimmaksi. Tomppa pn aika hyvän hintainen noissa perus hardwareja tarvike hinnoissa, kun sietää sen että tuotteessa ei lue Pearl tai DW.
Bobana
06.02.2011 17:06:16
8" Hilite Exclusive tomi. Ei ollu kauheen halpa mutta eipä noita nyt toreilla ja turuilla hirveesti pyörikkään. Mukavasti täydentää settiä.
Televisionääri - semmonen rillipäinen, paksut mustat sangat omaava vittumainen analysoija jolla on kaikkeen jotain sanottavaa ja kritisoitavaa vailla mitään todellisuudentajua. Kännituotoksia 99% sanomisistaan.
moderndrummer88
06.02.2011 17:10:19
Bobana: Mukavasti täydentää settiä.

Mukavasti siitä setti täydentyy, setti siitä mukavasti täydentyy, juu setit mukavasti täyttyy...
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Velli
06.02.2011 17:13:34
joku muu sikko: kun sietää sen että tuotteessa ei lue Pearl tai DW.

Kyllä noi kaikki sun tarvikkeet löytyvät ihan varmasti about samaan hintaan myös suomalaisesta kaupasta ihan kertakäynnillä. Ja kyllä hyllyistä varmasti löytyy yhtä edullisesti myös New Sound tms. merkkisiä telineitä, jotka ovat yhtä hyviä (tai huonoja) kuin Milleniumit.
kincy
06.02.2011 19:10:02

joku muu sikko: Sopikoon tämä tarina otsikon alle koska kyse on viimeisimmästä thomann tilauksesta.
:) Aina ei nimittäin kuriirin kanssa asioiminenkaan ole herkkua. Yritin saada viimeisen tomanni tilauksen onnistumaan kahdella eri kortilla. Ei vaan onnistunut, ei sitten millään. Aina vaan page cannot be displayed. Lopuksi jouduin tilaamaan UPS ennakollla josta oli ennestäänkin huonoja kokemuksia. Niin oli nytkin. Toimitusosoitteeksi olin laittanut työpaikkani, kuten aina, koska kuka nyt voi päivystää kokonaisen viikon kotona odottamassa jotain pakettia. No, sitten päivänä eräänä soitti UPS:n kuriiri. Tilauksessa ei tietenkään lukenut että se pitäisi toimittaa jonnekin muualle kuin kotiini (laskutusosoitteeseen). Kuriiri meidän ovella ja minä töissä. Pitkällisen ihmettelyn jälkeen sain sovittua "noin" ajan jolloin kaveri tulisi takaisin ja minä kotiin lähstystä vastaanottamaan. Näin myös tapahtui. Seuraavaksi kuriiri ilmoitti että heille ei voi maksaa kuin käteisellä, kortit ei siis käy. JA, maksaa voi vain tasarahalla. Hyvin menee , ajattelin. Aloin etsiä 10c ja 20c kolikoita pitkin kämppää.
Tämän lisäksi lähetys oli muuttunut kahdeksi paketiksi, jotka olivat "eri lähetyksiä".
Jaaha, ajattelin taas. Nimittäin seuraavaksi kuriiri ilmoitti että molemmat lähetykset pitää maksaa tasarahalla JA tietysti erikseen. Maksun rahat pitää lisäksi laittaa eri kirjekuoreen. Kuriirilla oli YKSI kirjekuori mukana ja hän kysyi olisiko minulla antaa tyhjää kirjekuorta.

Sain jostakin kaivettua tarvittavat pennit lähetysten maksamiseen, kuriiri pääsi jatkamaan matkaa ja minä takaisin töihin.
UPS rules. Tuumin että jos ensi kerralla ei korttimaksu thomann tilauksessa toimi niin ostan kivijalkakaupasta

Jahas, sulla on kyllä helkkarin erikoinen näkemys helposta kaupankäynnistä:D

Itellä kans surkeita kokemuksia UPSista. Mun olisi pitänyt maksaa ostokset etukäteen. Tästä ei kukaan missään vaiheessa Thomannin päästä ilmoittanut. Eikä kyllä UPSistakaan kukaan maininnut. Lähettelin sähköposteja molemmille tahoille, kummatkaan ei osannu sanoa mitään. Korpesi ihan perkeleesti. Lopulta sitten UPS ilmoitti että joo maksahan ensin. No sitten odoteltiin päivä pari sitä tilinumeroa. Kaikkineen taisi mennä kuukausi ennekuin Thomannin kamat oli perillä. Sen jälkeen en ole sieltä mitään ostanutkaan, meni se viimeinenkin kaupan käynnin helppous siihen lafkaan. Tästä on noin 4 vuotta aikaa.

Ehdottomasti parasta palvelua saa Soundstoren ja Soitin-Laineen kautta. Koskaan ei ole ollut ongelmia ja hinnat halvempiakin kuin Thomannilla. Lisäksi tavara tulee parissa päivässä. Tämän takia en tajua miksi pitää tilata Thomannilta.

Lähikauppiaalta kannattaa käydä kans kyselemässä, ei se niin kauheaa ole. Päin vastoin, mukavahan se turista ja saada samalla palvelua. Lähikauppiaalta sain muuten DR 501 rumpuräkin uutena tasarahalla 300 euroa. Saakos Thomannilta?
joku muu sikko
06.02.2011 19:18:28
kincy: J
Ehdottomasti parasta palvelua saa Soundstoren ja Soitin-Laineen kautta. Koskaan ei ole ollut ongelmia ja hinnat halvempiakin kuin Thomannilla. Lisäksi tavara tulee parissa päivässä. Tämän takia en tajua miksi pitää tilata Thomannilta.

Lähikauppiaalta kannattaa käydä kans kyselemässä, ei se niin kauheaa ole. Päin vastoin, mukavahan se turista ja saada samalla palvelua. Lähikauppiaalta sain muuten DR 501 rumpuräkin uutena tasarahalla 300 euroa. Saakos Thomannilta?

Näistäkö on kyse?
http://www.thomann.de/fi/search_dir … 289e&sw=DR+501&x=11&y=7
kincy
06.02.2011 20:18:47

joku muu sikko: Näistäkö on kyse?
http://www.thomann.de/fi/search_dir … 289e&sw=DR+501&x=11&y=7

Haahha:D Perhanan kirjoitusvirheet, ihan kuitenkin DR-503 sarjalaista tarkoitin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)