Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: TC Electronic RS ja BC-sarjan erot
1
bassman87
05.02.2011 16:20:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa mennä kamat vaihtoon kevyempiin ja tää vaikuttaa hyvältä sarjalta/merkiltä. Keveyttä löytyy ja mitä oon testannu RS210-kaappia TC:n omalla nupilla, niin olin erittäin tyytyväinen. Mietin vaan, että onkohan RS ja BC sarjojen välillä muuta eroa ku watit ja muoto?
 
jnbeissi
okabass
05.02.2011 16:29:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bassman87: Taitaa mennä kamat vaihtoon kevyempiin ja tää vaikuttaa hyvältä sarjalta/merkiltä. Keveyttä löytyy ja mitä oon testannu RS210-kaappia TC:n omalla nupilla, niin olin erittäin tyytyväinen. Mietin vaan, että onkohan RS ja BC sarjojen välillä muuta eroa ku watit ja muoto?
 
Kevyttuotteet ovat epäterveellisiä.
 
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
Aldrin
07.02.2011 17:46:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käsittääkseni isoin ero on koko kaikilla mittareilla. RH450 painaa vain nelisen kiloa, BC 13 kg. Se ei myöskään taida olla class-d vaan perinteisempää mallia.
 
Soundeista en osaa sanoa, kun en ole edes nähnyt BC:tä livenä, mutta RH450 mulla on nyt muutaman kuukauden ollut, ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Sen parhaita puolia on nimenomaan keveys: voi myös julkisilla liikkuessaan ottaa nupin himaan ja treenata luureilla. Class-d-vehkeenä se on kaikin puolin hiljainen eikä ole esim. tuulettimia suhisemassa. BC:ssä näyttäisi olevan tuhdit propellit molemmin puolin.
 
Enkä keksi, mihin sitä ekstra 50 wattia voisi tarvita. Kyllä RH450 riittää mihin vain. Jos haluaa wattia wattien vuoksi, tc:llä on tarjolla myös 1,6 kilowatin malli.
 
bassman87
07.02.2011 20:08:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bassman87: Taitaa mennä kamat vaihtoon kevyempiin ja tää vaikuttaa hyvältä sarjalta/merkiltä. Keveyttä löytyy ja mitä oon testannu RS210-kaappia TC:n omalla nupilla, niin olin erittäin tyytyväinen. Mietin vaan, että onkohan RS ja BC sarjojen välillä muuta eroa ku watit ja muoto?
 
Ite ihmettelin lähinnä kaappien eroja, mutta jollaki varmaan askarruttaa myös nuppine erot
 
jnbeissi
EvilDnaanDlivE
22.02.2011 19:06:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo BC sarjan kaapit on 15mm seinällä ja RS kaapit taasen 18mm seinällä mikä tuo sointiin jonnin verran lisää. Myäs paino siis on tässä RS mallissa BC:tä 10kg enemmän. Itse olen myös kiinnostunut kyseisetä sarjasta juuri sen hintaeron suhteen joka RH/RS sarjaan tulee. Keveys kyllä on yksi suuria etuja juurikin noita nupeja kun olen vertaillut.
 
paso
23.02.2011 11:55:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suurin ero noissa taitaa kuitenkin olla elementit ja sitä kautta kotelokin. Levyn vahvuuteen en ota kantaa. RS410 tehonkestoksi näytetään ilmoittavan 600W mikä hiukan ihmetyttää koska RS210 on 400W.
BC stä ei ole kokemuksia mutta RS: stä hyviä kokemuksia muunneltavuuden/ roudattavuuden/ soundin suhteen.
 
"Sunrise, wrong side of another day.."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «