Aihe: Settikuvat Volume 6
1 2 3 4 561 62 63 64 65327 328 329 330 331
ferodoz
29.01.2011 06:41:46

moderndrummer88: No mut Evansit on muuten vaan niin paskoja...

Haluaisin kuulla tälle perustelun miksi ne on paskoja verrattuna esim Remoon? :) ihan siis vain mielenkiinnosta.
T-Bone - Saint of Los Angeles
damn u
29.01.2011 08:19:42
ferodoz: Haluaisin kuulla tälle perustelun miksi ne on paskoja verrattuna esim Remoon? :) ihan siis vain mielenkiinnosta.

Ne soundaa huonommalta
mkok
29.01.2011 08:52:51

Pistetäänpä uuden riden myötä uudet settikuvat. Kiinanpellin otin setistä pois kun se on vähän turhan nopea ja sähäkkä noiden peltien rinnalla:

http://muusikoiden.net/dyn/users/83090.jpg
http://muusikoiden.net/dyn/users/83091.jpg
ja tätä ja tätä ja tätä ja tätä
passe
29.01.2011 09:17:36
damn u: Ne soundaa huonommalta

Voi herranpieksut! Kokeilkaa hyvät immeiset mikä soundaa omaan korvaan parhaalta, ei se vastaus täältä löydy.
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
moderndrummer88
29.01.2011 09:47:22
damn u: Ne soundaa huonommalta

Tässäpä se tulikin
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
kincy
29.01.2011 11:08:16

moderndrummer88: Tässäpä se tulikin

Kyllä näin on! Evanssit on kylmiä ja muovisia. Remoissa on paljon enemmän lämpöä soundissa.

Evansseissa kestää kyllä nuo coated-pinnoitteet ihan helvetin hyvin. Samoten Aquarianissa.
markkuliini
29.01.2011 11:20:33 (muokattu 29.01.2011 14:11:50)

Remolla ilmeisesti oli jossain vaiheessa ongelmaa pinnoitteen pysymisen kanssa. Sinänsä erikoista että mulle ei sattunut yhtään kappaletta vastaan, ja kalvoja kuitenkin tykkään esim virveleihin suht usein.

Mutta kuitenkin sellainen vertailu tuli tehtyä viime vuonna, että keikkasetissä kävi testimielessä 2 settiä Evansin G2:sta. Coatedit ja clearit. Soundi oli kyllä plastisempi ja muutenkin mun korvaan huonompi kuin Remon vastaavissa. Mutta se yllättävä juttu oli, että molempien settien soundi loppui noin parin kolmen kuukauden keikkojen jälkeen kuin seinään. Remojen soundi hiipuu tasaisesti mutta kestää mun tatsilla ja virityksellä tarpeeksi hyvänä about puoli vuotta. Evansit alkoi alle puolessa ajassa kuulostamaan ihan paperiselta litinältä ja tosiaan soundin kuoleminen tapahtui ihan yhtäkkiä. Ja sitten olikin pakko olla vaihtamassa kalvoja kun edes kireämmälle ruuvaamalla ei saanut mitään henkeä niihin enää.
Enkä siis soita superraskaasti ja tatsi on terve, mutta kalvoissa näkyi irtiotettuna paljon kapulan painaumia, Remoissa mulla ei näy niitä edes ambassadorissa. Mun tarpeisiin siinä ei paljoa pinnoitteen säilyminen auta jos soundi kuolee.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
29.01.2011 13:23:28

Mulla on samantapaisia kokemuksia Evansista. Pinnoite kyllä kestää, mutta soundi on jotenkin heti just muovinen. Remo ja Aquarian on kestävyydeltään ja soundiltaan aika samalla viivalla, ja hätätapauksessa vanhan hieman venyneenkin kalvon saa kiristämällä jonkinlaiseen vireeseen. Evanseissa pelivara loppuu. Ja onko kokemusta Evanseista? Hetkinen...
http://i256.photobucket.com/albums/hh186/kaljakori/CIMG8270-1.jpg
Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan.
Bacchus
29.01.2011 16:07:57 (muokattu 29.01.2011 16:08:37)
mkok: Pistetäänpä uuden riden myötä uudet settikuvat. Kiinanpellin otin setistä pois kun se on vähän turhan nopea ja sähäkkä noiden peltien rinnalla:

http://muusikoiden.net/dyn/users/83090.jpg
http://muusikoiden.net/dyn/users/83091.jpg

Klassisen kaunis kokoonpano. Loisteliaat pellit vieläpä. Mitäs noista Dreameista muuten tykkäilet?
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Lucky 7
29.01.2011 17:57:23
Samoja huomioita kuin markkuliinilla, paitsi että mä sain evanssin g1:sen aivan karmeen näköseks jo ekalla keikalla virvelissä. Ambassadorilla ei ole vielä kertaakaan tullu sitä perunapeltoo, ja soitan kyllä kalvot lähes poikkeuksetta ihan lusaks.
Kävi jopa nuorenpana niin että ambassadoriin tuli aivan pieni peikä johon sudin harjas livahti helposti sisään, mutta ei silti revennyt.
Reeni setissä on tällä hetkellä 6-7 vuotta vanhat kalvot, ja ihan nätisti soi kun ne oli kerran ihan piruuttaan keikalla (ei se herkkyys silti uuden veronen ollu). Isotomissa oli viä teipillä paikattu reikäkin, kun oli joskus kamat liikkunu autossa eikä ollu mitään pokseja tai pusseja tälle kyseiselle setille.
TÄ?
mkok
29.01.2011 17:57:57

Bacchus: Klassisen kaunis kokoonpano. Loisteliaat pellit vieläpä. Mitäs noista Dreameista muuten tykkäilet?

Kiitosta! Kovastikin tykkään varsinkin tuosta crashridestä: mukavan trashy ride ja hyvä crash. Hyvin menee K-sarjalaisten kanssa. 16" bliss crashin omistin myös. Hyvä peli oli sekin mutta kävi tarpeettomaksi, kuin myös nykyinen 16" china.
ja tätä ja tätä ja tätä ja tätä
Kailis
29.01.2011 18:52:35

€i ol€ tod€llista. Luin ihan oikeasti: Hyvin menee J. Karjalaisten kanssa.
Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan.
ferodoz
29.01.2011 21:00:42

Kailis: €i ol€ tod€llista. Luin ihan oikeasti

Kylläpäs hämäännyin ku olit vaihtanu avatar kuvan :D Ajattelin heti että kuka matkii kailista postauksissa noin lahjakkaasti :)
T-Bone - Saint of Los Angeles
Bacchus
29.01.2011 21:34:00
mkok: Kiitosta! Kovastikin tykkään varsinkin tuosta crashridestä: mukavan trashy ride ja hyvä crash. Hyvin menee K-sarjalaisten kanssa. 16" bliss crashin omistin myös. Hyvä peli oli sekin mutta kävi tarpeettomaksi, kuin myös nykyinen 16" china.

Täytyy pitää silmät auki, jos sopivan oloisia Unipeltejä sattuu näkökenttään.
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
timppa67
30.01.2011 10:34:45 (muokattu 30.01.2011 10:43:01)
Tämmöset Pearl Masters Customit ja Avedikset, virveli Ian Paice signature .. tykkään paljon..

E: Enpä osannutkaan tähän linkata joten lykkäsin omiin kuviin..
passe
30.01.2011 10:49:28
timppa67: Tämmöset Pearl Masters Customit ja Avedikset, virveli Ian Paice signature .. tykkään paljon..

E: Enpä osannutkaan tähän linkata joten lykkäsin omiin kuviin..

Mikäs on noista tykätessä, komiat!
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Kailis
04.02.2011 19:54:58 (muokattu 04.02.2011 19:57:22)

ostany: Tämmöisen Juhla Mokka mainoksen otin kameralla, vaikkei kupissa mitään mokkaa ole, vaan Tescon pikakahvia. Käynnissä rumpujen perusteellisempi huolto: kaikki metalliosat rungosta irti, öljyä päälle ja vaseliinia kierteisiin. Uudenkarkeiden reunaviisteiden hionta ja kynttilän hierominen viisteisiin:

http://muusikoiden.net/dyn/users/83373.jpg

Näkymä kämpän kuistilta voisi olla parempikin.

Kuvan täytyy olla lavastettu koska ei näy remppakaljaa. Missä päin olet? Viikon päästä olen itse hyvin samanäköisellä terassilla tuttavaperheen luona Koh Changilla Thaimaassa.

EDIT.

Tossa ei parane pieniä muttereitä ym. pudotella =D
Se pääkomppi siinä Bomberissa kulkee mielestäni DuuDuDut DuADutDut, mutta koska se on tuossa tahtilajissa minulle aivan liian hankala pitää ajassa tuplilla, toistossa on paljon virheitä.
ostany
04.02.2011 20:10:28 (muokattu 04.02.2011 20:35:56)
Kailis: Kuvan täytyy olla lavastettu koska ei näy remppakaljaa. Missä päin olet? Viikon päästä olen itse hyvin samanäköisellä terassilla tuttavaperheen luona Koh Changilla Thaimaassa.

EDIT.

Tossa ei parane pieniä muttereitä ym. pudotella =D

Kahvilla pärjättiin tällä kertaa, huomenna voin lavastaa saman kuvan haluamallasi kaljalla (Archa, Chang, Leo, Singha, jne).
Asun nykyisin Koh Phanganilla. Tervetuloa Thaimaahan.
Ruuvit ja mutterit pysyi onneksi tällä kertaa tallessa...

EDIT:

Tähän voisin vaikka vähän avautua (tulevista entisistä) bänditovereistani, jotka jättivät kertomatta minulle että rumpuni jätettiin kahdeksi viikoksi rantaravintolan lavalle. Rumpujen päällä oli muovia, mutta tuuli oli piiskannut vettä muovien alle. Viritysruuveista löytyi purkaessa ruostetta ja setti on alle 2 kuukautta vanha (Ilmasto ei ole todellakaan lempeä soittimille, vaikka kroppa siitä tykkääkin). Symbaalit oli tiskin takana, jossa työntekijät olivat antoisasti roiskineet nesteitä (viinaa, kookosmaitoa, jne mitälie) niitten päälle ja nyt symbaaleissa on jonkin sortin hapettumia.
...Tarinaan (ei rumpujen, vaan bändin) liittyy paljon muutakin, kuten esimerkiksi yksi puukotus, jonka takia paikallisen mafian tyypit etsivät miestä, joka liittyy bändin.

Lopetan avautumiseni tästä, tähän. Eipä voi ainakaan sanoa, että elämä täällä olisi tylsää.
moderndrummer88
04.02.2011 20:39:29 (muokattu 04.02.2011 20:40:10)
ostany: . Symbaalit oli tiskin takana, jossa työntekijät olivat antoisasti roiskineet nesteitä (viinaa, kookosmaitoa, jne mitälie) niitten päälle ja nyt symbaaleissa on jonkin sortin hapettumia.

Ei niin paljon pahaa ettei jotain hyvääkin!

E: Miksi et itse huolehtinu rummuistasi?
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)