efunkelist 04.02.2011 10:01:25 | |
---|
leijona: Erityisen monipuoliseksi säröksi en tuota vehjettä kumminkaan mainostaisi. Sävyä pystyy säätämään ihan ok, mutta särö lähtee sellaisesta keskisäröisestä Hi-gainiin. Kevytrosoja siitä on turha hakea. Harva pedaali laidasta laitaan meneekään. Saako tuolla nättiä kevytrosoa jos kitarassa on sinkulat ja volumepotikkaa rollailee vähemmille? Ainakin bsiab teki tämän oikein hyvin. Tech21 tuntuis olevan erinomainen koticombovehjes - oon kuullut paljon hyviä testejä ja demolevyjä mitä moisella aparaatilla on äänitelty, kuumottelis hommata moinen joskus.... "Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008) |
efunkelist: Harva pedaali laidasta laitaan meneekään. Saako tuolla nättiä kevytrosoa jos kitarassa on sinkulat ja volumepotikkaa rollailee vähemmille? Ainakin bsiab teki tämän oikein hyvin. Mun mielestä BSIAB reagoi paremmin volapotikkaan, mutta kyllä cruch boxistakin saa noin hyvä pikkuruttua. EDIT: mainitaanpa vielä, että omasta mielestä paremmat pikkurutut volapotikalla saa kun gain on pedaalissa aika isolla. Purevampi ja selkeämpi. Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus |
Tami 04.02.2011 10:52:15 | |
---|
efunkelist: Harva pedaali laidasta laitaan meneekään. Saako tuolla nättiä kevytrosoa jos kitarassa on sinkulat ja volumepotikkaa rollailee vähemmille? Ainakin bsiab teki tämän oikein hyvin.. Niin kyllä mä tuota kuvailisin "yleissäröksi"... Mulla on sd-1 - crunchbox yhdistelmä ollut jo pari vuotta "pääsoundin"-tuottajina. Soittelen bileorkassa ja mulla CB on koko illan päällä (vol klo 11.00, tone klo 11 ja särö klo 15.00). Kitarat ovat stratoja ja vahvarina cleanilla oleva putkivehjes. Cleanit kohdat tuo CB selvittää juurikin ruuvaamalla kitaran ihan hiljaiselle. Täysillä kitaran volilla särö piisaa rankkaan komppiin. Ja sitten ultimaattiseen kohtaan boostaan CB:n tuolla sd-1:llä ihan muhjuksi. No ok, omat vekottimet, soundimieltymykset ja soitettava musa sanelee paljon, mutta mä olen oikeinkin tyytyväinen tuohon nykysetuppiin. En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
Spiral 04.02.2011 11:38:13 | |
---|
Olen kehitellyt itselleni jonkinlaisen ongelman siitä että minusta soundinäytteissäni yläpää kuulostaa jotenkn "rakeiselta" ja kovalta. En tiiä, vois kai tuo johtua tilastakin jossa on aika ikävä kaiku, mutta toisaalta kun aika hiljaisella soittaa mikki vahvistimessa kiinni niin luulisi ettei niin paljon vaikuta. |
aristoteles666 04.02.2011 23:03:59 (muokattu 04.02.2011 23:05:00) | |
---|
Spiral: Olen kehitellyt itselleni jonkinlaisen ongelman siitä että minusta soundinäytteissäni yläpää kuulostaa jotenkn "rakeiselta" ja kovalta. En tiiä, vois kai tuo johtua tilastakin jossa on aika ikävä kaiku, mutta toisaalta kun aika hiljaisella soittaa mikki vahvistimessa kiinni niin luulisi ettei niin paljon vaikuta. soitin juuri toissa päivänä miedolla säröllä moisella ravintolassa ja siltä se kyllä kuulosti, sen siitä saa kun soittaa toisen laudalla. eli lyhyesti, en pitänyt siitä. |
-Cale 05.02.2011 12:35:56 | |
---|
efunkelist: Tech21 tuntuis olevan erinomainen koticombovehjes - oon kuullut paljon hyviä testejä ja demolevyjä mitä moisella aparaatilla on äänitelty, kuumottelis hommata moinen joskus.... Kotisoittoon kannattaa hommata sitten jompikumpi noista pienemmistä TM10 tai 30. Mulla oli joskus TM60 eikä se toiminut kotisoittelussa lähellekään yhtä hyvin kuin pikkuveljensä TM10. Onhan noissa toki hieman eri toteutuskin. TM60:n saundi on jokseenkin hengettömämpi, 10:ssä eq reagoi paremmin ja vähäisen tehonsa vuoksi saundi toimii pienelläkin todella hyvin. |
Juzo95 06.06.2011 23:45:45 | |
---|
Rupes vähän kiinnostamaan tämä pedaali. Mistä porukatnäitä tilailee? Suomesta voi tilata vain 2 paikasta: Musamaailma sekä Vertikaali. Noissa hintä 139€ |
novo 07.06.2011 00:30:38 | |
---|
Juzo95: Rupes vähän kiinnostamaan tämä pedaali. Mistä porukatnäitä tilailee? Suomesta voi tilata vain 2 paikasta: Musamaailma sekä Vertikaali. Noissa hintä 139€ Just ostin käytettynä, mutta enpähä oo päässy viä ottaa testisavuja. Aika ajoin noita näkyy torilla alle huntin hintapyynnöllä. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
JuSu 07.06.2011 07:45:41 (muokattu 07.06.2011 07:48:16) | |
---|
hemmo: kuka sitä nyt vanhana jakfaa nuffia |
svilo 07.06.2011 07:47:30 | |
---|
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Jamppa2 24.09.2011 15:20:05 | |
---|
Testasin liikkeessä tota Crunchia ja Blues prota ja täytyy sanoa blyyssi vei voiton. Pikasen verttailun tuloksena bluussissa enemmän dynamiikka ja ryhtiä. Lähti se purkki himaan. Osta koko paketti jo tänään ja naura paskainen nauru iloisena Esso-vahvistimen omistajana tavallisille hölmöläisille. |
Lennu 24.09.2011 15:36:16 | |
---|
Jamppa2: Testasin liikkeessä tota Crunchia ja Blues prota ja täytyy sanoa blyyssi vei voiton. Pikasen verttailun tuloksena bluussissa enemmän dynamiikka ja ryhtiä. Lähti se purkki himaan. Mulla kävi sama, kun kävin testailemassa, bluussi lähti mukaan. Musiikkinäytteessä tällä kertaa vakavahenkinen polkka. |