Aihe: Line6 Spider II:n säädöistä
1
von Hertzel
25.03.2004 20:21:57
Eli semmonen kiinnostaisi, että kuinka paljon kyseisen vahvistimen efektejä voi säätää? Varsinkin delayn säätömahdollisuudet kiinnostaisi.

Olen suunnitellut ostaa tuommoisen, mutta epäilystä herätti kun sain käsiini jonkun poppari-idolin (Mick Thompson tais olla) säätökuvan, jossa delay-efektin kohdalla oli ainoastaan yksi säätö, semmonen "nouseva liukusäätö" (mitenkähän sen nyt selittäis?? :) ) Eli siis saako sillä säädettyä tempoja, toistojen määriä, toistojen voimakkuuksia ym. perinteisiä delay-juttua?

En oo vielä päässy testaamaan, mutta hinku olis kova, ja kaikki mahdollinen tieto on plussaa ennen sitä tyydyttämään vahvarikuumetta :)
toxic
25.03.2004 20:36:26 (muokattu 25.03.2004 20:37:08)
Ootko kattonu sen videon? Siinä kerrotaan "Lisä-ominaisuuksua" jne. Mä oon itekkin ajatellu sen ostamista. Miksikö?

Edit: Olen suunnitellut ostaa tuommoisen, mutta epäilystä herätti kun sain käsiini jonkun poppari-idolin (Mick Thompson tais olla) säätökuvan, jossa delay-efektin kohdalla oli ainoastaan yksi säätö, semmonen "nouseva liukusäätö" (mitenkähän sen nyt selittäis?? :) ) Eli siis saako sillä säädettyä tempoja, toistojen määriä, toistojen voimakkuuksia ym. perinteisiä delay-juttua?

Ei ainakaan mun tietääkseni saa.
von Hertzel
25.03.2004 20:52:30
En oo mitään videota löytäny, mistähän moisen voisi kattoa?

Ootko kattonu sen videon? Siinä kerrotaan "Lisä-ominaisuuksua" jne.

www.line6.comista Spider II:n sivuilta on linkki "hear it" mutta en oo saanu sitä auki. Tulee vaan tyhjä sivu ja selaimen tilarivillä lukee "valmis". Sitä tietenkin tarkoitat?? :)
Olli S.
25.03.2004 22:19:32

Ainakin ykkösessä pystyy muistaakseni säätämään vain delayn määrää ja tap-tempoa.
Uusia musiikkinäytteitä!
epeli
25.03.2004 23:04:55

olen itekkin ajatellut hommata tuon nupin. onko kellään omakohtaisia kokemuksia ton efekteistä, että tekeekö sillä mitään. ite testasin sitä noin viis minuuttia liikkeessä ja siinä ajassa ei oikeen saanu tuntumaa... olis kiva tietää että kannaattaako ostaa.
Happy I am... .... not sad....
superfly
25.03.2004 23:22:40
Testasin tuossa pari viikkoa sitten kaikki mallintavat combot mitä kaupoista löytyi ja tuo Spider oli selkeästi huonoin niistä. Ihan järjettömän kauheaa sirinää siitä tuli pihalle. Kokeilkaa niitä muitakin vaihtoehtoja.
Harppu on alaston piano
von Hertzel
25.03.2004 23:58:17 (muokattu 26.03.2004 00:01:44)
Testasin tuossa pari viikkoa sitten kaikki mallintavat combot mitä kaupoista löytyi ja tuo Spider oli selkeästi huonoin niistä. Ihan järjettömän kauheaa sirinää siitä tuli pihalle. Kokeilkaa niitä muitakin vaihtoehtoja.

Oukkidoukki. No mikä vois olla sitten hyvä saman hintaluokan vaihtoehto, kumminkin laidasta laitaan kattava? Vai kannattaako sortua multiefekteihin?

Niin ja tosiaan, mitään priimasoundia en hae, mutta boostausta omaan soitteluintoon ja kehittymiseen. Oon muutaman vuoden soitellu ilman efektejä ja alkaa tympiä pian :)
PJS
26.03.2004 07:48:14

Mun mielestä se spider on saundien puolesta esim flexu III:sta paljon parempi....
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
epeli
26.03.2004 08:39:09

mäkin ajattelin ostaa sen vaan sen puhtaiden saundien takia... ja ei se kovin kalliskaan ole... eikös se nuppi ole thomannilla 377€???
Happy I am... .... not sad....
superfly
26.03.2004 09:09:48

Niin ja tosiaan, mitään priimasoundia en hae, mutta boostausta omaan soitteluintoon ja kehittymiseen. Oon muutaman vuoden soitellu ilman efektejä ja alkaa tympiä pian :)

Jos kotona soittelet, niin eiköhän tuo siihen tarkoitukseen ole ihan jees.
Harppu on alaston piano
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)