the-Antero 02.02.2011 10:34:40 | |
---|
lavaamo: No paul alanilta olis lähtenyt lukkosatula edukkaaseen 250e hintaan. Tosi hyvässä kunnossa, mutta ei voinut ottaa kuvia koska kamera on rikki.. Oho, olipas halpa käytetyks...mikähän lukkotalla "oli" kyseessä? Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
the-Antero 02.02.2011 10:40:06 | |
---|
LesPaul70: Lopuksi vielä pieni varoituksen sana kaikille niille neropateille, jotka lähtevät "vedättämään vedättäjää". Kannattaa muistaa, että vastapeluri saattaa olla kovankin luokan ammattirikollinen tai rikollisjengin jäsen. Jos lähtee tekemään vastavedätystä ja rosvo hoksaa sen ja *tietää oikean nimesi/osoitteesi/puhelinnumerosi*, voi tulla ikävä kosto. Tällaista on maailmalla sattunut. Noi, jotka harrastuksekseen usein lähtevät vedättämään nigerialaiskirjeiden lähettäjiä, eivät koskaan tee sitä oikealla nimellään/yhteystiedoillaan. Turvallisuussyistä. Ihan asiaa puhut, ei tietenkään omalla nimellä eikä osoitteilla. Tuli vaan mieleen että kyllähän nuo ammattirikolliset ja huijarit saattavat siinä vaiheessa tehdä myös jotain ylläreitä kun ensin olet ollut aikeissa asioida heidän kanssaan ja sitten kieltäydytkin yhtäkkiä kun ei ole mahdollista saada kuvaa...? Ainakin teoriassa. Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
ReBeat 02.02.2011 11:10:43 | |
---|
the-Antero: Ihan asiaa puhut, ei tietenkään omalla nimellä eikä osoitteilla. Tuli vaan mieleen että kyllähän nuo ammattirikolliset ja huijarit saattavat siinä vaiheessa tehdä myös jotain ylläreitä kun ensin olet ollut aikeissa asioida heidän kanssaan ja sitten kieltäydytkin yhtäkkiä kun ei ole mahdollista saada kuvaa...? Ainakin teoriassa. Musta tuntuu että ainoastaan jossain elokuvissa. Tuskin oikeasti mitkään ammattipersreiät viitsii angstata yhtään ylimääräistä. |
ReBeat: Musta tuntuu että ainoastaan jossain elokuvissa. Tuskin oikeasti mitkään ammattipersreiät viitsii angstata yhtään ylimääräistä. Nimeenomaan, tuontyyppiset huijaukset perustuvat volyymiin, vastataan summassa jokaiseen löydettyyn "ostetaan"-ilmoitukseen ja toivotaan että yksi sadasta menee halpaan. Eli tuskin on aikaa/intoa lähteä kostamaan jokaiselle joka haistoi palaneen käryä ja vetäytyi kaupankäynnistä kun niitä on todennäköisesti suurin osa tapauksista. Sitäpaitsi vaikea uskoa että muutaman kympin-satasen huijauksia harrastava kaveri olisi mikään "suurrikollinen", taitavat enimmäkseen päinvastoin olla jotain hieman yksinkertaisia/lapsellisia/päihdeongelmaisia pellejä jotka eivät ikänään aio ansaita rehellisesti joten heille on samantekevää millaisen velkasaldon ja rikosrekisterin keräävät kun tietävät että yhteiskunta elättää kuitenkin ja pahin mahdollinen seuraus on muutaman kuukauden kakku eikä sekään ole kovin todennäköistä. Tuollaiseen touhuun ryhtyvä siis todennäköisesti on 99% tapauksista saamaton vässykkä joka ei viitsi tehdä yhtään enempää kuin on "pakko" joten työläät kostotoimet joista ei ole edes odotettavissa mitään hyötyä ja joissa on aina "oikean tuomion" tai jopa alakynteen jäämisen ja itse turpiin saamisen riski tuskin kiinnostavat. Toki jos kohdalle sattuisi vakavasti mielenterveysongelmainen tapaus niin silloin saattaisi esim. vedätyksen seurauksena ollakin jokin arvaamaton reaktio. Itse ihmettelen pikemminkin sitä etteivät nämä eetupakkaset yms. omalla nimellään ja tiedoillaan esiintyvät huijarit pelkää kostotoimia uhriensa taholta. Lienevät joko liian naiveja edes pelkäämään tällaista tai sitten laskevat sen varaan ettei kukaan täysijärkinen lähde rikollisiin toimiin muutaman kympin takia, kuten ei tietysti lähdekään mutta mitäs sitten jos uhriksi sattuu joku lievästi tasapainoton hormoniapina joka kokee "kunniaansa loukatun" ja lähtee "kasvonsa pelastaakseen" rökittämään huijaria? Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
the-Antero 03.02.2011 10:21:24 | |
---|
Murgo: mutta mitäs sitten jos uhriksi sattuu joku lievästi tasapainoton hormoniapina joka kokee "kunniaansa loukatun" ja lähtee "kasvonsa pelastaakseen" rökittämään huijaria? Siinäpä oiskin koijarille jännä ylläri :D Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Joe-Z 03.02.2011 15:31:44 | |
---|
No, tällainen viesti pamahti postilaatikkoon samana päivänä kun laitoin ostoilmoituksen torille - Thomas Spain from Spain :) Hello, My name THOMAS SPAIN and i saw your post on muusikoiden., Are you still interested in buying the subject item? i have it still in good working condition and in perfect order. Good price is accepted, if you are interested in buying from me. Let me know your price as well as your shipping or contact address for shipping to your home. And i will get back to you with details. Thanks and hope to hear from you soon. Best regards, THOMAS SPAIN Email: tomaspania55@gmail.com Tavernes Blanques, Valencia, 46016 Spain ================= Hei, nimeni THOMAS ESPANJA ja huomasin teidän viesti muusikoiden., Oletko edelleen kiinnostunut ostamaan kohteen kohteen? Olen sitä edelleen hyvässä kunnossa ja täydellisessä järjestyksessä. Hyvä hinta hyväksytään, jos olet kiinnostunut ostamaan minulta. Haluan tietää hinnan sekä toimitusosoite tai osoite lähetyskulut kotiisi. Ja pääsen takaisin sinulle yksityiskohtia. Kiitos ja toivon kuulevani sinusta pian. Ystävällisin terveisin, THOMAS ESPANJA Sähköposti: tomaspania55@gmail.com Tavernes Blanques, Valencia, 46016 Espanjassa |
Remove 03.02.2011 15:39:34 | |
---|
Joe-Z: No, tällainen viesti pamahti postilaatikkoon samana päivänä kun laitoin ostoilmoituksen torille - Thomas Spain from Spain :) ================= Oletko edelleen kiinnostunut ostamaan kohteen kohteen? Olen sitä edelleen hyvässä kunnossa jotenki nauratti toi kohta. translate-huumori. Äidinkielen tunnilla kuultua:
"Tää on tää kirjottelu tämmöstä arkelogin työtä. Tämmöstä rapsuttelua."
Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. |
Terry Pantheras 03.02.2011 16:03:42 | |
---|
Joe-Z: No, tällainen viesti pamahti postilaatikkoon samana päivänä kun laitoin ostoilmoituksen torille - Thomas Spain from Spain :) Hei, nimeni THOMAS ESPANJA ja huomasin teidän viesti muusikoiden., Oletko edelleen kiinnostunut ostamaan kohteen kohteen? Olen sitä edelleen hyvässä kunnossa ja täydellisessä järjestyksessä. Hyvä hinta hyväksytään, jos olet kiinnostunut ostamaan minulta. Haluan tietää hinnan sekä toimitusosoite tai osoite lähetyskulut kotiisi. Ja pääsen takaisin sinulle yksityiskohtia. Kiitos ja toivon kuulevani sinusta pian. Ystävällisin terveisin, THOMAS ESPANJA Sähköposti: tomaspania55@gmail.com Tavernes Blanques, Valencia, 46016 Espanjassa Jaahas, tyyppi tykkää näköjään luvusta 55, mua lähestyi josep55gibert nimimerkki, varmastikin sama koijari. |
the-Antero 03.02.2011 16:24:41 | |
---|
pitäskö lähettää meiliä noille :D Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Numb 03.02.2011 16:31:31 | |
---|
the-Antero: pitäskö lähettää meiliä noille :D Kerran laitoin yhdelle, että sattui niin onnellisesti, että olen tulossa työasioissa paikkakunnalle, ja voisin hakea laitteen samalla - säästyisi rahtikulutkin. Mut ei hää sit vastannukaan mitään. Olisko menny intarveppi rikki? Mrwggrgrgglrlrlrlrgrglrllgrl - Kampela77 |
lavaamo 03.02.2011 17:03:15 (muokattu 03.02.2011 17:03:38) | |
---|
the-Antero: Oho, olipas halpa käytetyks...mikähän lukkotalla "oli" kyseessä? Ei tainnut tietää itsekkään, kehui vain englanniksi että perkeleen hyvä "lukkosatula" löytyisi.. :) Myös kuvan passistaan lähetti.. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
the-Antero 03.02.2011 20:35:32 | |
---|
lavaamo: Ei tainnut tietää itsekkään, kehui vain englanniksi että perkeleen hyvä "lukkosatula" löytyisi.. :) Myös kuvan passistaan lähetti.. Haha, oisit vastannu että ei se passikiinnosta vaan se lukkosatula :D Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
lavaamo 04.02.2011 08:03:55 | |
---|
the-Antero: Haha, oisit vastannu että ei se passikiinnosta vaan se lukkosatula :D Laitoin ettei mullla kiire ole ja voin hyvin odottaa että saa kameransa kuntoon. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Morri 04.02.2011 09:57:30 | |
---|
Terry Pantheras: Jaahas, tyyppi tykkää näköjään luvusta 55, mua lähestyi josep55gibert nimimerkki, varmastikin sama koijari. Jep, Josep Gibert (from Barcelona...) lähestyi aikanaan minuakin tarjouksellaan... :D Huijarihan tuo on. Dont mess with Keith Richards!
http://www.youtube.com/watch?v=KyK0y02HvVc&feature=related
" Good evening, it is good to see you all... it is good to see anybody... ;)" |
0101978 04.02.2011 11:06:09 | |
---|
Xinua Cheng lähestyi minua sähköpostitse, koska haluaa jostain syystä lahjoittaa minulle puolet perinnöstään, oma osuuteni olisi 15miljoonaa€. Saisin sen summan heti tililleni kun saisin kasaan 15000€. Hän tarvitsee 15000€ että pystyy siirtämään rahat mulle kun siinä on niin paljon kaikkea kulua tiedossa. Käsittämätön säkä, että Xinua valitsi kaikista maailman ihmisistä minut! Muita varmasti harmittaa! ;-) Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä! |
Vetehinen 04.02.2011 11:49:21 | |
---|
0101978: Xinua Cheng lähestyi minua sähköpostitse, koska haluaa jostain syystä lahjoittaa minulle puolet perinnöstään, oma osuuteni olisi 15miljoonaa€. Saisin sen summan heti tililleni kun saisin kasaan 15000€. Hän tarvitsee 15000€ että pystyy siirtämään rahat mulle kun siinä on niin paljon kaikkea kulua tiedossa. Käsittämätön säkä, että Xinua valitsi kaikista maailman ihmisistä minut! Muita varmasti harmittaa! ;-) Eikö sitä 15 donaa voisi vain vähentää sun osuudestasi:=) "Questions are a burden to others - answers a prison for oneself." |
Harris 04.02.2011 11:57:23 | |
---|
0101978: Xinua Cheng lähestyi minua sähköpostitse, koska haluaa jostain syystä lahjoittaa minulle puolet perinnöstään, oma osuuteni olisi 15miljoonaa€. Saisin sen summan heti tililleni kun saisin kasaan 15000€. Hän tarvitsee 15000€ että pystyy siirtämään rahat mulle kun siinä on niin paljon kaikkea kulua tiedossa. Käsittämätön säkä, että Xinua valitsi kaikista maailman ihmisistä minut! Muita varmasti harmittaa! ;-) Lucky bastard! |
blaekie 04.02.2011 12:19:29 | |
---|
0101978: Xinua Cheng lähestyi minua sähköpostitse, koska haluaa jostain syystä lahjoittaa minulle puolet perinnöstään, oma osuuteni olisi 15miljoonaa€. Saisin sen summan heti tililleni kun saisin kasaan 15000€. Hän tarvitsee 15000€ että pystyy siirtämään rahat mulle kun siinä on niin paljon kaikkea kulua tiedossa. Käsittämätön säkä, että Xinua valitsi kaikista maailman ihmisistä minut! Muita varmasti harmittaa! ;-) Jumankekka, todella onnekas jäbä, miksei mulle kukaan tuu tarjoomaan perintöä ? ;-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
0101978 04.02.2011 12:20:18 | |
---|
beliel: Eikö sitä 15 donaa voisi vain vähentää sun osuudestasi:=) Se ei saa sitä perintöään käyttöönsä ennenkuin oon maksanut sille "perinnönsaanti-kulut" - tuon 15 kiloeuroa. Se on ihan persaukinen jätkä, joten tarvii ensiksi noi massit että saa paljon massia. Vastasin ihan viihteen vuoksi takaisin, jossa kerroin että raha kyllä kiinnostaa muttei mullakaan ole rahaa. Sanoi että koita hakea lainaa kavereilta tai pankista tuon verran koska muuten harmittaa niin vietävästi jos jää 30miljoonan perintö saamatta. Muistutti vielä että toi tarvitsemansa summa on vain yksi prosentti tulevasta palkkiosta. Joten tuotto olisi enemmän kuin kohtuullinen. Kertoi vielä olevansa luotettava kaveri! "you can trust me - honestly" Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä! |
akuankkakomppi 04.02.2011 12:43:21 | |
---|
0101978: .. muuten harmittaa niin vietävästi jos jää 30miljoonan perintö saamatta. Muistutti vielä että toi tarvitsemansa summa on vain yksi prosentti tulevasta palkkiosta. Mitä tahansa rahalaitosta kiinnostaa antaa "pikavippi", kun potissa on 30 miljoonaa. Ikivanha kusetusyritys, mutta vielä jaksavat yrittää. sum ergo cogito |