Aihe: Mikserin ostoa, vaihtoehtoja?
1 2 3
cerdo
20.03.2011 12:20:26
Tervehdys!
Olen lukenut kokoaamun,naita mikserin valinta keskusteluja ja tuloksena on se ,etta vaihtoehtoja on jo liikaakin.
Tallakertaa kalustoa paivittaessa ajattelin,etta kerrankin ostan uutena tietynmerkkisen ja tietyilla ominaisuuksilla varustetun.Kun se tahan asti on mennyt,etta olen ostanut halvalla, mika on sattunut ensimaisena jonkututun kautta eteen tulemaan.
Vaatimusena joku 8-10 linjaa,pari stereona,kaiku efektit ja usb,eli aivan peruskone.Hintahaitari nakyyolevan laaja,joten budjetille sopiva varmaan loytyy.Mutta sitten kysymys,etta onko foorumilaisilla kokemusta Dynacordista ?
Hinta on esm. Alesis multimixiin verrattuna nelinkertainen-onko myos laatu ja muut ominaisuudet?
NeliX4
20.03.2011 23:24:16
Laatu on nelinkertainen.
cerdo
21.03.2011 00:19:53
NeliX4 nayttaa olevan ammattilainen aanentoistossa,samaa touhua satunnaisesti teen minakin.
Usemmiten olen itse miksaamassa,muutamaan paikkaan vuokraan laitteet.
Kylla varmaan Dynacord lisaisi katu-uskottavuutta,mutta harvemmin kysytaan mikserin merkkia jos saundit sattuu kohilleen.
Ei Alesistakaan oikeastaan moitita,mutta 16 2.0usb nakyymaksavan T-kaupassa 660e
ja dyna olis vahint.1200e. En sitten tieda sailyyko kummassa jallenmyynti arvo parempana.
Pitaa varmaan kaikista vaihtoehdoista tehda lappu,laittaa ne hattuun ja nostattaa muijalla yks lappu ja se on siina!_
NeliX4
21.03.2011 08:19:33
Huumori, huumori :)

Eiköhän tuo A&H:n Mixwizard ole se varma (raideriystävällinen) vaihtoehto tässä koko/hintaluokassa. Saahan siihen sitten USB äänikortin satasella. Vähän kalliimpana on fostex lr16, jossa 16 kan nauhoitus. Ehkä jopa kannattaa miettiä parin tonnin Presonusta, jos/kun budjetista jää pois sitten kompurat ja efektit ja mukaan tulee 16 kan nauhoitus. Kuka mistäkin tykkää, ei oo absoluuttista vaihtoehtoa.

Käytettynäkin on noita Mixwizardeja ja vastaavia näkynyt.
mattivuorela
21.03.2011 16:58:41
http://www.thomann.de/fi/presonus_studiolive_1642.htm

Vähän rahaa lisää niin saat tuommosen, ainakin tutustumisen arvonen laitos. Auxeja on heti passelisti ja tosiaan noita dynamiikkakoneita enemmän ku riittävästi. Ja tosiaan, tuo moniraitanauhoitus.
cerdo
22.03.2011 00:13:21
Kyllapa nuo esitetyt studio laitteet olis tosi hienoja(kuume nousee),mutta pitaa yrittaa pitaa jalatmaassa.
Aanitys hommia mulla on jonkuverran,aivan "kotitarve levytyksia taustanauhoista tai syntikka/kitara saestyksella.Naita on kumminkin niin vahan ettei oikein studiolaitettakantsi tahanhataan ostaa.
Tarve olis kunnon mikserille,jossa olis aanikortti,niin sais vaikka cubasella 4raitaa kerralla ja hyva t efektit laulusolistille.Mahdollisimman vahilla osilla pitais paasta,koska roudaaminen on p;sta.
Kyllahan se budjetti helposti naissahommissa ylittyy-niinhan se ylittyy kylla kokonaisilla valtioillakin.
Dynacord kiinnostaa edelleenkin,mutten ole edes nahnyt ko.laitetta kuin kuvissa.Tallahetkella mulla on 10 kan Alto ja 8kan Yamaha,ei moittimista,ei kehumista -tunnit vain alkaatulla tayteen.Muita merkkeja en sitten tunne millaisia ovat?
sepisti
22.03.2011 00:57:08
Mulle tulee Dynacordista mieleen ennen kaikkea mikserivahvarit. Harvoin kukaan on suositellut pelkän mikserin ostajalle kyseistä merkkiä. Voi toki olla, että multa on jäänyt vaan huomaamatta.
Indican Jenny on ihana...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)