rockitsb 24.03.2004 13:28:37 (muokattu 24.03.2004 13:29:06) | |
---|
Osaako kukaan sanoa, mitä voi tässä pedaalissa olla vikana? Kun sen polkee päälle, valo palaa, mutta ääntä ei kuulu (paitsi jos laittaa vahvistimen volat täysille, kuuluu todella vaimea kitaran ääni). Kun taas polkee särön pois päältä, ääni kuuluu normaalisti. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
D-Kay 24.03.2004 13:33:52 | |
---|
Patterit loppu? Myydään/Vaihdetaan: Yerasov SD-2 |
rockitsb 24.03.2004 13:40:19 | |
---|
Patterit loppu? Ei voi olla. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
rockitsb 24.03.2004 14:15:28 | |
---|
Ja nyt hävettää. Level-potikka oli jostain syystä lounaassa. Hyvä etten lähteny korjauttamaan tätä mihinkään, ois saanu hävetä vielä enemmän. Moderaattorit! Saa poistaa. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
Kapane 24.03.2004 16:45:32 | |
---|
ei haittaa on sitä näin tullut tehtyä itekkin. varsinkin jos joku valopää ottaa namikan irti vetää volan nolliin tai täysille saatana. ja sit namikka takasi siihen kohti mis se oli. "Floyd Rose is not Axl's geeky older brother" |
Keppis 24.03.2004 16:49:44 | |
---|
Muistan kun olin just ostanu ekan sähkiksen. Moneen kertaan kirosin että mikä helvetti on kun särö ei kuulu samallalailla kun äsken. Sitten hupsista vaan kitaran voluumi nappi oli puolessa välissä ja välillä nollillakin. Tätä siis tapahtui ainakin 3 kertaa. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
kimmokel 24.03.2004 17:53:02 | |
---|
Joo ja strato -mallisissa ainakin voi soittaessakin helposti töytästä volyymit vahingossa pois. Muutaman kerran tullut ihmeteltyä että mikä siihen nyt tuli. |
Dumb 24.03.2004 21:40:51 | |
---|
Tänään ihmettelin treenien alussa, että mikä helvetti on, kun kaiuttimesta ei kuulunut mitään. PODista ja päätteestä oli volume normaalissa asennossa, kaappipiuha ja PODin ja päätteen välipiuhakin normaalisti ja PODin sisääntulosignaalin merkkivalokin kertoi, että PODiin asti signaali tuli. Ongelma ratkesi, kun tajusin laittaa päätteen päälle! 8-) |
askomiko 24.03.2004 21:53:52 | |
---|
kerran ihmettelin miksei tuu ääntä, ni kajaripiuha oli jäänyt nupin ja kaapin välistä.. Tuli kallis moka. |
Mark-Ken 24.03.2004 21:58:44 | |
---|
Mä taas ostin ekan viritysmittarini ja ihmettelin, kun ei millään toiminu. Ajattelin, että ei saatana, tää on ihan susi. Oho, volapotikka nollilla. :) |
ReBeat 24.03.2004 22:09:49 | |
---|
kerran ihmettelin miksei tuu ääntä, ni kajaripiuha oli jäänyt nupin ja kaapin välistä.. Tuli kallis moka. Sama homma mulla joskus putkipäätteen kanssa. Väänsin vielä närkästyneenä volumea isommalle mutta ei mitään. Kohta alkoikin kuulua kuin puuropata olis kiehunut/porissut. Kun kytkin kaapin niin kuului vain brumm. Kitarasta on puuttunut piuha muutaman kerran.. ja viimeks huomasin sen vasta kun laskin kitaran telineeseen ja se meni oudon vaivattomasti. Sitä ennen kerkisin ajatteleen mielessäni että "noniin noi vehkeet vittuilee taas mutta kohta ne toistaa äänen tai ne itkee ja toistaa". Tekemällä ei synny musiikkia. |
Da Make 24.03.2004 22:15:28 | |
---|
"Paska viritin, ei toimi!" Kaveri sanoo: "Sulla o vola kiinni..." minä: "Oho. Selvästi paska vehe, pitäisi toimia volume kiinnikkin..." |
helinkopteri 25.03.2004 13:21:41 | |
---|
Treenikämpällä makasi puolisen vuotta "rikkinäinen" vahvistin josta oli loppujen lopuksi ainoastaan kaiuttimen piuha irti... Suolataikinaa ei voi syödä, mutta se soveltuu hyvin askartelun raaka-aineeksi. |
kimmokel 25.03.2004 22:19:08 | |
---|
Mulla on tuossa DS-2:ssa sellasta vikaa että level-potikka meinaa rutista sitä käänneltäessä. Mitähän sille kannattais tehdä? |
Härski 25.03.2004 22:21:50 | |
---|
Olin viime treeneissä hermoromahduksen partaalla, kunnes tajusin laittaa piuhan kitaraan kiinni. Sitten kuului. |
Olli S. 25.03.2004 22:26:48 | |
---|
No minulla taas meinas iskeä paniikki keikalla pari viikkoa sitten, kun huomasin kesken biisin, että ei kuulu mitään vahvistimesta. Siinä sitten hätäisesti testailin rutiseeko piuha; ei mitään. Sitten käynnistin vahvistimen uudestaan; ei vaikutusta. Viimein huomaan, että wahista output-piuha hieman irti. Onneksi oli biisissä semmonen kohta, että soittelin taustalle omiani, niin ei varsinaisesti häirinnyt. Tietenkin koko episodi meni videolle ja jälkeenpäin on tullut nolona katseltua sitä tuskaista ilmettä, joka minulla oli pomppiessani edestakaisin vikaa etsimässä. Uusia musiikkinäytteitä! |
Bilharzia 25.03.2004 22:57:07 | |
---|
Olin viime treeneissä hermoromahduksen partaalla, kunnes tajusin laittaa piuhan kitaraan kiinni. Sitten kuului. Ihan hervottomasti nauroin tälle. www.LifeofDebauchery.Com |
JMzz 25.03.2004 23:09:55 | |
---|
Joskus käy aika ilkeästi kun pitää komboa kaikenmaailman lehtitelineenä niin saattaa volapotikka vääntyä ihan minne sattuun. Sit onki kiva kun ilosena liittää kitaran ja paiskaa virrat päälle ja vola onkin mukavasti yli 5 ja seisoo sen kaapin vieressä. * Kiertääääääää.... !!!! * ja niin sitä tuli taas tuhottua muutamat värekarvat korvista. :) - |
Olin viime treeneissä hermoromahduksen partaalla, kunnes tajusin laittaa piuhan kitaraan kiinni. Sitten kuului. Mulle käy näin liian monesti. Tätäkin tapahtuu liian usein. Kytken v-ampin combooni ja alan soittamaan. Mitään ei kuulu, missä vika? Vahvistin ei ole päällä... Holy Stratocaster+5 |
kimmokel 25.03.2004 23:37:13 | |
---|
Löytyykö keltäkään apua siihen levelin rutisemiseen? |