Aihe: Kitaroiden mikit.
1 2
Lord of the strings
25.03.2004 16:50:46
Täältähän puuttuu semmoinen FAQ, jossa kerrottaisiin kitoiden mikeistä, esim. Mitä tarkoittaa Passiivi ja Aktiivi jne.
"Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi.
Kassu
25.03.2004 16:51:19
Täältähän puuttuu semmoinen FAQ, jossa kerrottaisiin kitoiden mikeistä, esim. Mitä tarkoittaa Passiivi ja Aktiivi jne.

Väsää semmonen.
Lord of the strings
25.03.2004 17:02:27
Väsää semmonen.

Enhän mä tiedä niistä mitään.
"Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi.
Joees
25.03.2004 17:06:19
Enhän mä tiedä niistä mitään.

Aika paha. "No väsää semmonen" "Enhän mä tiedä niistä mitään." Heh. Mutta tosiaan, olis ihan asiallinen faq jos joku vääntäisi.
Groooove is in heart!
kimmokel
25.03.2004 22:29:22

Kysytään nyt täälä, että onko kellään tietoa Fenderin Noiseless mikkisetistä. Thomannilla oli 199 hintaa saakos niitä suomesta mistään? Strato-kopiooni niitä uusia mikkejä kaipailisin, niin olisko nuo passelit vai mitä suosittelisitte?
kimmokel
25.03.2004 23:34:55

Saakos niistä yhtään hevimpää ääntä lähtemään?
Kitarasankari
26.03.2004 00:12:32
Saakos niistä yhtään hevimpää ääntä lähtemään?

no jos hevimpää ääntä haluut ni osta joku humppari. single coileista ei taida oikein hevit lähtee.
Jazz is not dead...it just smells funny...ostakaa ibanez!!
Guitarfreak
26.03.2004 13:31:46
no jos hevimpää ääntä haluut ni osta joku humppari. single coileista ei taida oikein hevit lähtee.

Kylläpä lähtee... Lähteehän Ynkaltakin (käsistä) singlecoilista heviä...
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat
Keppis
26.03.2004 16:48:52
Kylläpä lähtee... Lähteehän Ynkaltakin (käsistä) singlecoilista heviä...

Ynkkä onkin ynkkä=) Juu kyllä määkin humpparia suosittelen.
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
kimmokel
26.03.2004 17:51:57

Vois ostaa tallaan sellasen single coilin kokosen humpparin ja antaa muut mikit olla samat vanhat. Luulis äänen kuitenkin parantuvan ja sitten ostaa myöhemmin vielä jotkin ykskelaset niiden vanhojen tilalle. Onko se helposti kytkettävissä näin? Ja miten tälläsessä tapaukseesa ne kannattaa siihen mikkivalitsimeen laittaa? Mitä "pikku" humbuckereita suosittelette?
Sintti
26.03.2004 18:15:36

kyllä niistä single coileista hevit lähtee putki styrkalla. eri asia on sitten näillä transistori vehkeillä. Niiden kanssa tarvii humbuckerin, jos hevirynkytystä haluaa soitella.. :)
Humppaa taikka kuole...^_^ prkl...
Keppis
27.03.2004 16:03:47
Vois ostaa tallaan sellasen single coilin kokosen humpparin ja antaa muut mikit olla samat vanhat. Luulis äänen kuitenkin parantuvan ja sitten ostaa myöhemmin vielä jotkin ykskelaset niiden vanhojen tilalle. Onko se helposti kytkettävissä näin? Ja miten tälläsessä tapaukseesa ne kannattaa siihen mikkivalitsimeen laittaa? Mitä "pikku" humbuckereita suosittelette?

Heviä säröllä soitettaessa ei yleensä käytetä muuta kuin tallamikkiä. Itse en ainakaan muita mikkejä alkais vaihteleen(soitan siis metallia)
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
tommiot
27.03.2004 16:24:52
Heviä säröllä soitettaessa ei yleensä käytetä muuta kuin tallamikkiä. Itse en ainakaan muita mikkejä alkais vaihteleen(soitan siis metallia)

Huh? Eiks kaulamikistä lähde rankemmat soundit...? Ainakin mulla... 2x EMG HZ on mikit...
Fortune
27.03.2004 16:25:41
Jos pistetään tämä mutu-ketju lukkoon, ennen kuin joku luulee näitä juttuja faktoiksi :)
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Keppis
27.03.2004 16:34:26 (muokattu 27.03.2004 16:34:41)
Huh? Eiks kaulamikistä lähde rankemmat soundit...? Ainakin mulla... 2x EMG HZ on mikit...

Saattaa olla. Aika monessa rrr mallisessa kepissä on pelkkä talla mikki ja minä ainakin sitä tykkään käyttää.

E: siis RR
Man1ac
27.03.2004 16:40:24

Eipäs aleta yleistämään, kyllä noita säröytyneitä heviriffejä soitetaan kaulamikilläkin vaikka millä mitalla.
Under Construction...
tommiot
27.03.2004 16:45:21 (muokattu 27.03.2004 16:46:25)
Saattaa olla. Aika monessa rrr mallisessa kepissä on pelkkä talla mikki ja minä ainakin sitä tykkään käyttää.

E: siis RR

Niin se on varmaan se kitaran muoto joka vaikuttaa soundiin ;) ku mulla on ESP LTD Exploreri
Keppis
27.03.2004 18:57:47
Niin se on varmaan se kitaran muoto joka vaikuttaa soundiin ;) ku mulla on ESP LTD Exploreri

Voihan näinkin olla. Anteeksi tietämättömyyteni.
Härski
27.03.2004 19:16:38
Jos pistetään tämä mutu-ketju lukkoon, ennen kuin joku luulee näitä juttuja faktoiksi :)

Hetken olin erimieltä, mutta kun hetken muistelin omia aloittelija-aikojani, tuli täsmälleen samaan lopputulokseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)